SanychGT написав:А яке відношення твій пост має до ось цього
Я не цей пост коментував, а твій, в якому ти несеш повну нісенітницю, не розуміючи що робить каталізатор, що таке оксиди азоту, і які взагалі є шкідливі речовини у вихлопі ДВЗ.
SanychGT написав:один дизельний биток американець х5(а їх везуть тільки дизельні) буде грязніший, ніж десятки бензинових авто з вирізаним каталізатором...
Так в тому Х5 скоріш за все випілять сажовик і т.д., і він реально буде брудним. Але якщо Х5 з повністю робочими системами забезпечення екологічних норм, тоді ні, він буде мати меньше викидів ніж бензинове авто без каталізатора, ну або дизельне без сажовика і т.д.
SanychGT написав:Хоча навіть просто реношний 0,9 від бмв 320 відрізняється викидами настільки, що 0,9 без каталізатора може бути по викидам на рівні бмвшного з каталізатором.
Не може навіть близько! Вся ця двіжуха з дизельгейтом навколо проблеми дизелів з викидами оксидів азоту. Бензинові авто такої проблеми не мають, тому що в бензинових авто її ефективно вирішує каталізатор. В дизелях так не можна, тому там все складніше і тільки з адблю ця проблема вже якось вирішується. Однак бензинове авто без каталізатора ніяк не зменьшує викиди цих речовин, при тому що навіть найгірше дизельгейтне, все ж таки викидає не все. Але це лише оксиди азоту. А в викидах ДВЗ крім них є багато інших шкідливих речовин, які в бензиновому авто без каталізатора попадають напряму в повітря, тоді як навіть в дизельгейтних перевищень ніяких речових крім оксидів азоту нема. Саме тому вихлоп авто з випіленим катом смердить, а у нових - ні. Тому навіть якщо припустити що маленький двигун генерує меньше оксидів азоту ніж пропускає якийсь великий представник дизельгейту (Х5), то всеодно по всім іншим викидам там катастрофічна різниця. Ну і відповідно дизелі з випіленими сажовиками викидають на порядки більше сажі ніж той самий Х5 з робочим сажовиком. Ну і так далі.
sdj387jsd, авто на воді це розводняк, не ведись.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0