floyd47 написав:в останньому--дві "нові" з салону з різницею у ціні майже вдвічі. а це вже--не тотожні порівнювання.
Згоден. Порівняння виглядає дуже не тотожним, якщо зрівнювати авто в лоб. Але можна зрівнювати авто з позиції еволюції того, хто прискіпливо вибирає авто. Ось приклад. Чуваку потрібно просто їздити. Вільних грошей нема, тому дивиться в бік кредиту а значить нових авто. З самого почату дивиться на Сандеро чи Логан. Вирішує для себе хетч чи універсал. ОК, вирішив, що універсал дизель. Але там є дві комплектації - 360 та 380 т.грн. Різниця 20 т.грн. Вона включає круїз, камеру заднього огляду, клімат та ще якісь дрібниці. Погодьтеся, воно того вартує. Значить 380 т.грн. Той, хто дивиться на придбанння авто з боку кредиту, важлива не тільки ціна в прайсі а те, яка сума буде кожен місяць в платіжці. Тому різниця в 100 т.грн на 7 років це не суттєво, якщо дохід дозволяє. (бо хтось платить гроші за квартиру, яку знімає а іншому психологічно спокійніше купити квартиру а гроші за аренду квартири краще віддавати за кредит авто). Отже чувак заразом вирішив глянути що там поряд з універсалом. О, так є Дастер за 350 т.грн але бензин і в базі. Але раз вже психологічно дозрів до 380 т.грн, значить і Дастер можна подивитись не на базу. Максимальна комплектація МСВ дизель відповідає середній у Дастера бензин. Але ж у Дастера більший кліренс, посадка вище, ходова краще працює на ямах. Отже, ну його МСВ, краще Дастер. Але вже якось звик до думки, що буде задня камера.... Ну ладно, хай буде Дастер з цими допами плюс ще якісь плюшки. Правда ціна на 50 т. вище але ж це вже інша машина. Вирішено. Ой, а як же Дастер та без повного приводу. Ні, доплатити ще тисяч 30 та хай буде повний. Але ж хочеться ще й якогось комфорту. Робот з 2 дисками. Цікаво. Але тільки в дизелі. Отже комплектація робот, дизель, з сліпими зонами, контроль кутів нахилу, краща безпека й ще більше плюшок і різниця 150 т грн. В кредиті це різниця в 20 т грн на рік або менше 2 т.грн в місяць (не враховуючи відсотків). Терпимо. Ой, що там поряд з Дастером. Каджар. Цікаво. Тим більше що в базі Каджар тільки на 70 т.грн дорожче МСВ, який хотів придбати спочатку. А може Каджар? Каджар дизель з роботом та переднім приводом коштує як Дастер повний привід. (плюс-мінус). Так може ну його повний привід але Каджар – це вже Рено з справжьою реношною філософією а не дачовською. Ладно, Каджар так Каджар. Але десь у вподобаннях не виходить з голови вельми великий багажник у МСВ, чого немає ні у Дастера ні у Каджара. Так, а що там є таке з багажником не набагато меншим ніж у МСВ але щоб на вигляд симпатичний як Каджар. О, так це ж Х-Трейл. При чому ціна його як Каждара але тільки він в базі. Так, без варіатора. А до повного привода та варіатора потрібно ще 100 кілогрн. Ну ладно, гуляти так гуляти за кредитні кошти. Різниця між МСВ та Х-Трейлом 270 т.грн але це зовсім інший рівень авто, де в базі є те, чого у МСВ ніколи не було і не буде - наприклад спинки задніх сидінь можна клонити на зад, вони здвигаються вперед-назад, є шторки безпеки, рульова регулюється по вильоту та є ще багато інших плющок, за які має сенс доплатити, коли береш нове авто в кредит.
Приблизно так може еволюціонувати той, хто має бажання та змогу брати авто в кредит. І так же приблизно еволюціонує той, хто любить б/у. Тільки вибір відбувається в диапазоні між Мерседесом з БМВ та тій же Дачією. Але, як правило, той, хто досконально вивчає тему б/у авто, еволюціонує з Дачії не в сторону Мерседеса а в сторону ВАГ. Бо вибір машин в вигідному ціновому сегменті саме у Пасатів, Гольфів та Шкод в цілому. Бо за гроші які є зараз в кишені, кожна копійка буде працювати у ВАГовського Пассата чи Гольфа, та й у Рено Меган-Сценік теж дуже вигідний варіант. Не забуваємо й про Тойоту. Але ніяк це не Ауді чи Мерседес. Мерси взагалі, на мій погляд, потрібно купувати тим, у кого в кишені лежать гроші на новенький Мерс без всякого кредиту й сам процес купівлі відбувається в обідню перерву, коли в старого Мерса забивається попільничка.
Так що одного рецепта що вигідніше купити нема. Є оцінка своїх можливостей, розуміння своїх вподобань й добра орієнтація що сьогодні пропонує ринок. Точка, в якій збігаються всі ці вектори і є власним вибором авто
0
Спасибо сказали: ovsienkovladislav, noksic.ua, Kap1toshka, Don Kortes4