1 Відредаговано smyk (2009-03-04 01:22:04)

Тема: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Через 1,5 тис. в моєї бібіки наближається ТО-4. Поскільки в нашого Ю.Р.К. нема стенду для комп'ютерної діагностики ходової і гальмівної систем, вирішив поїхати на Шкода-сервіс у Львові (вул. Залізнична). Діагностика показала, що за 2,5 роки всі стойки в нормі (в середньому 60% ресурсу), геометрія - ОК, передні гальма і ручник в порядку. Але задніх гальм - ВЗАГАЛІ НЕМА!  shok

Це було вчора. Через пару годин пошуку в неті і читанні книжки по Логану методом виключень стало зрозуміло, що з регулятором тиску задніх гальм (часто називають "колдун") щось явно не в порядку (дана інфа не стосується машин з АБС).

http://www.logan.in.ua/gallery/albums/userpics/normal_regulyator1.jpg
Регулятор давления изменяет давление в гидравлическом приводе тормозных механизмов задних колёс в зависимости от нагрузки на заднюю ось автомобиля. Он включён в оба контура тормозной системы, через него тормозная жидкость поступает к обоим задним тормозным механизмам. Регулятор закреплён болтами на кузове автомобиля. Его шток через подпружиненный нагрузочный стержень, рычаг 3 и серьгу 5 соединён с балкой задней подвески. В зависимости от расстояния между балкой ы кузовом, которое определяется нагрузкой автомобиля, перемещается шток регулятора, который, в свою очередь, с помощью системы клапанов изменяет сечения проходных каналов контуров внутри регулятора, ограничивая тем самым давление в контурах задних тормозов. Степень ограничения регулятора, а следовательно, и давление в контурах, регулируют с помощью гайки 4.

Сьогодні поїхав на ЮРК. Підняли машину на під'йомник. При вдавленій педалі колеса навіть не думали гальмувати, вільно прокручувались собі по інерції. Хлопці сказали, що ніколи з таким на Логані ще не стикались. Регулювати не беруться (зрештою, я їх розумію, бо "на око" регулювати не можна, можна так перекрутити, що зад буде хапати швидше, ніж перед, тоді при аварійному відгальмовуванні 100% зриву задньої осі і повна некерованість машиною). Можуть замінити на новий. Я тверезо оцінив, що життя мені дорожче, і прийняв рішення купити новий. Позичив в Ротманса грошей, яких мені бракувало (добре, що Сєрьога був поруч) і, відваливши 804 грн. спустився в бокс сервісу з новим регулятором. Відкриваємо коробку, майстер уважно дивиться, і каже: "на новому гайка закручена десь 7 мм. на різьбі, а в тебе зовсім попущена". Я йому: "так давай докрутимо до того рівня, що в новому, і попробуємо, як буде гальмувати. Докрутили, виїхали на вулицю, попробували. УРА! Зад гальмує. Віддав швиденько назад куплений регулятор, забрав гроші і поїхав на Шкода-сервіс.
На Шкоді разів 4 регулювали гайку, поки показники по комп'ютеру вийшли на нормальний рівень.

Коли після того я пробував зімітувати аварійне гальмування, результат себе просто перевершив! Таке враження, що я на новій машині! Як я раніше міг їздити без задніх гальм? При гальмуванні машина практично перестала "клювати" носом, ну і відчуття якоїсь захищеності з'явилось smile

  0



2

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

smyk
Интерессная инфа! upp

Logan MCV Laureate-7 2008
МB Sprinter 515 2007
  0

3 Відредаговано Yeka (2009-03-04 08:55:17)

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

smyk написав:

"на новому гайка закручена десь 7 мм. на різьбі, а в тебе зовсім попущена"

А чорну,гумову гофру не знімали? Там стоїть пружина яка бува лопає,після цього всі регулювання і злітають.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

4

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

smyk
Якщо все гаразд, то навіщо ти його купуш (в іншій гілці форуму). Або простим докручкванням гайки проблема не владналася?

Упав - встань, а встав - йди!
  0

5 Відредаговано smyk (2009-03-04 10:05:49)

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Dr_Mom
Мені просто цікаво, скільки він тут коштує, бо ціну нового я знаю  crazy
Плюс, на випадок, якщо все таки доведеться поміняти, щоб зразу прикупити

  0

6

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Yeka
Я до тебе вчора цілий день дзвонив, і де ти був раніше?  dumbom  Ні, не знімали. Але якщо навіть пружина і лопнула, то чому гайка взагалі викручена до кінця була? Суб'єктивно, пружина має опір, сам пробував крутити гайку

  0

7 Відредаговано Yeka (2009-03-04 10:38:51)

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

smyk написав:

, і де ти був раніше?

-Сідай пять! Треба було смс кинуть-не беру трубку якщо номер не знайомий.Телефон закінчується на 0122? Там досить потужна пружина типу клапанної,з двигуна.Навіть якщо вона лопнула,то всерівно лишилась на штокові і буде опиратись стисненню.Просто довжина її зменшилась, тому і вільний хід...І гайка має пластикову коронку яка повинна забезпечувати страховку від мимовільного відкручування під дією вібраційних навантажень(замість старого,доброго шплінта)... dntknw

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

8

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Yeka написав:

не беру трубку якщо номер не знайомий

а що боїшся зґвалтують?  lol

  0

9 Відредаговано smyk (2009-03-04 11:06:22)

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Yeka
Ага, на 0122, запиши, плз. І шо? ти радиш знімати той резиновий захист і дивитись? Пластикова коронка є.

  0

10

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

smyk
Вот нарыл у соседей... У тебя, наверное, такая же байда. Да, как и у всех, по-моему.
http://serdmal.narod.ru/changebrake.html

  0

11

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

zmey882 написав:

zmey882

спасибо, надо будет как потеплеет проверить

Dacia Logan 1.4 Ambiance Torreador
  0

12

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

ManowaR написав:

а що боїшся зґвалтують?

Ні,просто невідомі люди,невідомо звідки беруть телефон, наярюють тоді коли у них виникли проблеми і їм пох... день це чи ніч,є в тебе час чи не має...

smyk написав:

ти радиш знімати той резиновий захист і дивитись

Якщо це тебе не напружує то подивись,до цього ти взагалі без задніх гальм катався  dntknw

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

13

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Vlad написав:

пасибо, надо будет как потеплеет проверить

Перед проверкой залей полный бак бензина и посади сзади переменно одного ,а потом 2 пасажиров.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

14

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

zmey882
Я регулював не тягою, а гайкою для регулювання (див. вище на малюнку - 4)

  0

15

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Yeka написав:

Перед проверкой залей полный бак бензина и посади сзади переменно одного ,а потом 2 пасажиров.

воно то так, але той регулятор там і стоїть для того, щоб регулювати гальмівне зусилля в залежності від навантаження на задню вісь

  0

16

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Yeka
ЯКщо можна регулювати і гайкою і тягою, то як правильніше?

  0

17 Відредаговано zmey882 (2009-03-04 12:17:03)

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

smyk
Да, я уже понял, что ты другой гайкой регулировал, которая на резиновой защите.
На том рисунке она, кажется, тоже откручена (по ссылке)

  0

18 Відредаговано smyk (2009-03-04 12:31:30)

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

zmey882
По правильному, напевно гайкою проводити регулювання. Якщо подивитись на довжину ричага, на кінці якого закріплена тяга, то для того, щоб на тязі зробити поправку 1,5-2 см., на гайці достатньо 5 мм. Ну і в книзі обслуговування Логана (звідки фотка в шапці) написано, що регулювання робиться гайкою.
Зараз в мене все працює, як повинно, машина зупиняються як вкопана, гальмівний шлях суттєво зменшився. І запас для регулювання гайки ще є. Для чого взагалі тягу рухати?
Але  крутити самому все таки не варто, краще на стенді. бо можна так затягнути, що при екстренному гальмуванні зад заблокує, розкрутить на дорозі і взагалі нафіг викинути може

  0

19 Відредаговано zmey882 (2009-03-04 13:21:17)

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

smyk
Читал интернет, много думал (с)
Может правильнее  этой гайкой регулировать.... НО! Если её посильнее закрутить, то можно ослабить вот это коромысло. А что в итоге будет - неизвестно.

  0

20

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Ждём, чё Жека скажет.

  0

21 Відредаговано smyk (2009-03-04 13:45:50)

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

zmey882
Мужик добився того ж результату, що і в мене, але для того переробляв тягу. Подивись на місце, обведене кружочком. Я просто дотягнув гайку на 7 мм (для цього вона і є, щоб регулювати). В нього тяга довша, а гайка не докручена.
http://www.purijdesign.com/smyk/brakesticks.jpg

  0

22

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Я это тоже заметил

zmey882 написав:

smyk
На том рисунке она, кажется, тоже откручена (по ссылке)

И, скорее всего, ты прав, что надо гайкой регулировать, а не тягой. Но не ослабнет ли вот это...

  0

23

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

zmey882
Вона не послабне, бо як писав Жека, пружина там дуже міцна. Ця фіговина (називається серьга) - це точка опори ричага. Гайка на короткому плечі регулює хід тяги, пружина підпружинює цей ричаг. Тобто на гайці 5 мм., на тязі десь 20. як може ослабнути основа ричага?

  0

24 Відредаговано zmey882 (2009-03-04 14:28:01)

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

Понятно! А на сколько тебе ту гайку подкрутили? Скока мм. оставили до основания (примерно хотябы)

  0

25

Re: Регулятор тиску в гідроприводі задніх гальм

zmey882
8-10 мм. до початку різьби

  0