santhe написав:врізав в дросєль. разрєженіє замість 0,45 стало 0,32
І більше ніц не робив? Шланг потрісканий замінив, прокладку дросєля підмотав, хомут затягнув, РХХ умив.
2дня по 6год махались з МСВ 2011р. Нормально не їхала від салону і жрала бенз. Офи з'їжджали і проблему не знайшли. На 20ткм встановлений газ і від тоді розколбас на ХХ, провали і тупість в русі, і розхід 12,5л газу місто, 10- траса. Пробіг 160ткм.
По діагнозі: МАП 0,45, LTFT- -31%, STFT- -25%, УОЗ -2,5...+5° це на бензі.
Шукаєм підсос: всі трубки в колєктор, миєм дросель, прокладка дроселя, ремкомплєкт реда. Міняємо діряву вакуумну трубку реда. Безрезультатно.
Підкидаємо з моєї дросель, ВВ дроти і катуху, міняємо свічки. Нуль.
Обливаємо БФ піною, є підсос. Зйом рампи, на 3х форсах резинки пропустили піну у впуск і ці ж форси в болоті вже за резинками. Випадково залишились 4 резинки після миття моїх БФ. Ставимо. Різниця діаметрів знятих і моїх 1,5мм. Зносились, всохлись, чи завод промахнувся з розміром? БФ від заводу ніразу не знімались. Збираємо. Іііііі.... нуль.
Руки опускаються.
Свічки викручені. Міряємо компресію, всі по 11,5, але 3 циліндр накачує вдвічі довше. Компресором дуєм в циліндри і ловимо момент закривання обох клапанів. Не закриваються повністю лише в 1 циліндрі. Клапана, зі слів пацієнта, регульовані 15ткм тому без щупів, наощуп. Вскриваєм. Впуск 0,05-0,10, випуск 1 і 4 - нуль, 2 і 3 0,10. Виставляємо 0,15 і 0,30, а 1 випускний в 0,35 (зіб'є нагар і зазор з<ся). 11 год вечора. З варіантів лишається тільки прокладка впускного колєктора. Збираємо. Гріємо. Алілуя: МАП опускається до 0,32, УОЗ 5-6° і двиг стабільний.
Завіса.
Blue MCV 1,6 Ambiance 2008 LPG 190Мм (15.08.2017)
0
Спасибо сказали: Сіренький, Migen, Oleg Pili3