olegned написав:мне акт при ремонте категорически отказались давать, мол "ремонт гарантийный, вы за него не платили, и никаких актов не положено а, все ремонты у нас фиксируются в базе на компе, не переживайте":censored:
я так думаю, что Рено тоже делает выводы и рассылает циркуляры как себя вести.
Согласно "Правилам гарнтийного ремонта" http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m … g=z0072-05 выдача Акта выполненых работ и заполенение наряда-заказа (или прием письменной претензии-заявки на гарантийный ремонт) ОБЯЗАТЕЛЬНЫ и ничем заменены не могут быть.
В случае отказа СТО от выдачи наряд-заказа и (или) акта выполненых работ - требуйте жалобную книгу, вносите в нее запись о проведенном ремонте и отказе СТО от выдачи акта. Думаю проблема закончиться на требовании жалобной книги.
Как минимум - обязаны сделать отметку в гарантийном талоне (книжке).
ПыСы: а их базу на компе - в суд не предъявишь. А на письменный запрос суда - я думаю ответ будет один - не ремонтировался, и знать ничего не знаем...
20. У разі виявлення у процесі експлуатації ДТЗ недоліку або
істотного недоліку Споживач має право звернутися до Виконавця на
один з пунктів сервісної мережі, зазначених у Сервісній книжці, за
власним вибором.
Підставою для розгляду вимоги Споживача щодо виконання
гарантійного ремонту ДТЗ є письмова заява Споживача, що
складається у довільній формі та має містити опис недоліку, з
приводу якого звертається Споживач, а також вимоги Споживача.
21. Для виконання гарантійного ремонту ДТЗ доставляється
Споживачем на один із пунктів сервісної мережі з компенсацією
Виконавцем (Продавцем, Виробником) Споживачу підтверджених витрат
на транспортування ДТЗ.
24. Під час приймання ДТЗ на гарантійний ремонт Виконавець у
присутності Споживача перевіряє споживчі властивості ДТЗ, його
укомплектованість, наявність видимих пошкоджень чи дефектів на
поверхні ДТЗ, заводський номер, дату виготовлення, наявність пломб
Виробника або Виконавця (за дорученням Виробника), свідоцтво про
реєстрацію автомобіля або тимчасовий реєстраційний талон та
Сервісну книжку та встановлює наявність заявленого недоліку.
За результатами огляду ДТЗ Виконавець оформлює
наряд-замовлення на виконання робіт, необхідних для усунення
виявлених недоліків.
25. Документом, який підтверджує передавання ДТЗ на
гарантійний ремонт, є наряд-замовлення.
Споживач підписом у наряді-замовленні погоджує обсяги та
терміни виконання гарантійного ремонту.
26. Після виконання робіт із гарантійного ремонту Виконавець
робить відмітку в Сервісній книжці про проведення гарантійного
ремонту із зазначенням номера й дати оформлення наряду-замовлення,
згідно з яким було виконано гарантійний ремонт.
Споживач підписом у наряді-замовленні підтверджує виконання
гарантійного ремонту, перевірку відповідності ДТЗ вимогам
нормативних документів в частині виконаних робіт,
укомплектованості та отримання ДТЗ.
Другий примірник наряду-замовлення передається Споживачеві.
27. Під час передавання Споживачеві відремонтованого ДТЗ
Виконавець у присутності Споживача проводить перевірку
відповідності параметрів і споживчих властивостей ДТЗ вимогам
нормативних документів, зазначених у експлуатаційній документації
на ДТЗ, а також правильність внесення відповідних записів до
Сервісної книжки.
0