Тема: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance
Дозвольте і мені попроситись до форуму (І першим ділом подякувати форумчанам за можливість почитати відгуки про машинку іще в процесі вибору - Скажу чесно - машинку ми купляли, ніразу не поїздивши на подібній і не маючи нікого із знайомих з такою, та ще й всупереч набору рекомендацій від колєгів-автоводів про конкретні варіанти вибору із підібраних мною кількох підхожих за ціною варіантів) . Тому форуми допомагали істотно.) Свою машинку ми придбали в січні 2010. Від моменту прийняття рішення - "а от здалася б машинка" до моменту купівлі минуло місяці два-три включно з процесом читання техпараметрів, вивчення цін і пропозицій нових і секондових авто, "мацання" авто в салонах, кількох спроб вибрати користовані авто (оскільки Логан є нашою першою машиною, і в принципі рішення про купівлю авто раніше думали іще рік-другий не приймати).
Машинку брали як сімейну і в першу чергу для виїздів за місто. Оскільки сам "історично" являюсь "туристом" (піші гори без надлишку екстріму, а колись іще й вело) та в реалії любителем пейзажного фото і процес вибору починався з Ниви - то під усі решту неповнопривідних (після переконання в некомпетентності в питаннях геометричної прохідності дилерів автосалонів та помилковості порівняння кліренсу за цифрами техпараметрів з нету) лазилось із спеціально вигототовленим для цього "кліренсоміром" та мірялись рулеткою параметри вмістимості. (якщо комусь цікаво - питання придбання "просто"ниви відпало через небажання ставати самому автомеханіком (якось "історично" раніше під капот авто не заглядав), а решта позашляховиків - ще і по причині жлобства мене як покупця та автоюзера - авто бралось фактично повністю в кредит).
Після "визрівання" питав на ЮРК в першу чергу про 1,6 (якось не дуже вірилось форуму в "достатність" 75-конячкового двигуна 1,4 - тепер уже цілком погоджуюсь з його достатністю як для неекстремального стилю їзди - їздив загруженим на кілька Карпатських перевалів, стосовно яких мав сумніви та катався по трасі Київ-Чоп, стосовно можливості обгонів на якій з двигуном 1,4 теж мав раніше сумніви). Підходящих комплектацій лишались тоді на заході тільки 1,4 - тому без довгих вагань погодився на 1,4 темно-синього кольору (теж особливого вибору на момент покупки не було) з ГУР, кондиціонером, склопідіймачами та ДК центрального замка. Одразу в салоні дозамовив музику, сигналку Шериф ZX930, парктронік, бризковики. Ще до забирання авто із салону привіз туди комплект зимової гуми Bridgestone WS60 та рідних стальних дисків та перевзув машинку. (думаю - перевзування мені окупилося в першу ж поїздку в Карпати, коли я на спуску з сильнодугоподібного з обледенілим покриттям мосту на вїзді в м.Стрий все-таки встиг зупинитись перед тормознувшим дальнобоєм (дальнобій уже зїхав з льоду та зупинявся перед розкаряченою Короллою з повиламуваними об борюр протилежного краю дороги колесами).
Коврики брав на автобазарі універсальні. про що жалію - ковзають, ну не буває добрих універсальних речей.
... мушу бігти - продовжу пізніше