Re: Взаимоотношения водителя и инспектора ГАИ
вот собственно, хеппи енд последней истории..
http://roadcontrol.org.ua/node/1192
Не уверен - Не обгоняй!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Юридичний → Взаимоотношения водителя и инспектора ГАИ
Сторінки Назад 1 … 10 11 12 13 14 … 90 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
вот собственно, хеппи енд последней истории..
http://roadcontrol.org.ua/node/1192
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A0Xje_rayik[/youtube]
Mamoru
:app::app:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=pl … 41qCHudvEE[/youtube]
Mamoru
appappapp
жесть
ЗМІ: ДАІ вдвічі збільшила "чорний план хабарів"
Кожен екіпаж у кінці зміни зобов'язаний здати своїм командирам 400 гривень, тоді як раніше було 200 гривень.
Після скорочення співробітників державтоінспекції внутрішньовідомчі побори зросли вдвічі. Про це пише газета "Сегодня", посилаючись на співробітника Одеського міськДАІ Олексія, який надав інформацію виданню на правах анонімності.
"З жовтня всім інспекторам дорожньо-патрульної служби міста начальство поставило новий "план". Тепер кожен екіпаж у кінці зміни зобов'язаний здати своїм командирам 400 гривень, а раніше ми здавали по 200 гривень! У нічну зміну "ставки" збільшуються до 500 гривень, так як вночі більше шансів відловити п'яного за кермом. Хабар за водіння у п'яному вигляді - 400-500 доларів. За ці гроші на водія не тільки не складуть протокол, але ще і відвезуть додому", - повідомив даїшник.
Також, за його словами, в кінці місяця кожен інспектор повинен здати своєму начальникові ще 50 доларів.
"Тобто начальство хоче отримувати свою чорну "зарплату" в таких же розмірах, як і до скорочення ДАІ. І змушує нас - звичайних інспекторів ДПС - вимагати "підвищених" хабарів від порушників. Разом з тим начальство нічим не ризикує. Нам прямим текстом дали зрозуміти, мовляв, якщо потрапите під час отримання хабара, то вони тут ні при чому. А хабарника тут же звільнять", - заявив даїшник.
Як раніше повідомляло видання, в ДАІ існує і план здачі протоколів на порушників ПДР. За словами джерела, по ньому вийшло послаблення.
"Раніше, до скорочень, з нас вимагали по 6 протоколів за зміну. Зараз обязаловки немає, але якщо не принесеш 2-3 протоколу, то начальство буде дивитися на тебе криво", - уточнює співрозмовник газети.
До скорочення штату ДАІ на вулицях Одеси щодоби чергувало по 16-18 екіпажів. Зараз - 8-10 машин. За словами джерела, рядові інспектори ДПС кожне чергування ще й заправляють службове авто за свій рахунок.
"Вимоги видати талони на бензин начальство сприймає так: вам видали посвідчення та смугасту палицю, йдіть і заробляйте! А на зарплату сержанта в 1200 грн. не проживеш. Змушений обдирати порушників", - розповів газеті сержант ДАІ Володимир.
Одеський автолюбитель з 14-річним стажем Дмитро С. зазначає, що на дорогах стало менше засідок ДАІ. «Але вже якщо попадешся, будь готовий, що зажадають вдвічі більше ніж раніше - 200-300 грн. А офіційний штраф - 400-600 грн», - каже він.
У свою чергу начальник одеського міськДАІ Віктор Кузнєцов заявив, що "чорного плану хабарів" в ДАІ не існує.
"Ці розповіді про "план" і побори з інспекторів ДАІ - брехня. Потрібно запитати у тих, хто це каже, з якою метою вони це розповідають", - наголосив він.
Лично я в последний месяц заметил у нас во Львове новые методы работы ДАИ: машину ДАИ прячут где-то за перекрестком в тихом тупичке, чтобы из нее было все видно, а самих даишников не видно. Как только проезжает человек, который что-то нарушил (места выбираются как раз такие, где можно что-то нарушить - например перекопаная Пасечная, где водители объезжают ровы по встречной, пересекая двойную сплошную), включаются мигалки, крякание, "нарушителя" догоняют, прессуют, начинается психологическое давление.
включаются мигалки, крякание, "нарушителя" догоняют, прессуют, начинается психологическое давление.
Без двох свідків вони мені нічого не докажуть, навіть якщо я пересічу подвійну суцільну, особливо якщо це сталось вночі. Хіба б вони мали спецзасіб для зйомки відео.
Недавно зупиняли мене за виїз на зустрічну смугу. Лежаки минав. Газель припаркована була на зупинці, без мигалок, в не освітленому місці. Ручки вже потирав стручок. Так йому і сказав:"Оминав перешкоду". Хотів взяти на понт, мовляв візьму папірець перепишу Ваші дані...і це є обов"язковим раз водій не зобов"язаний передавати документи...То відповів, що будете конспекти писати за зборах своїх, а не мої дані переписувати...
Прийшов його посіпака, повторив свої слова про маневри і поїхав далі...
У свою чергу начальник одеського міськДАІ Віктор Кузнєцов заявив, що "чорного плану хабарів" в ДАІ не існує.
"Ці розповіді про "план" і побори з інспекторів ДАІ - брехня.
От блин, я бы очень удивился, если б он сказал что это правда.
Engineer написав:У свою чергу начальник одеського міськДАІ Віктор Кузнєцов заявив, що "чорного плану хабарів" в ДАІ не існує.
"Ці розповіді про "план" і побори з інспекторів ДАІ - брехня.
От блин, я бы очень удивился, если б он сказал что это правда.
А чего тут удивляться то?! Какой придурок в ДАИ или МВД назовет план по взяткам "ЧОРНЫЙ ПЛАН ХАБАРИВ"????!!! Там ведь трудятся разумные, рационально мыслящие люди... За то свидетельствуют цыфры, приведенные в сим сообщении. К примеру 400 грн в день, в ночное время - 500 грн... Как видим весьма реальная цыфра... Никто из руководства не "рубит сук на которых сидит"... В смысле "и себе и людям"...
А писаки газетные "ЧОРНЫЙ ПЛАН ХАБАРИВ" говорят!!! Ох падки газетенки до сильных в глупости названий...
На самом деле это простая, обыденная работа ДАИльников, ничего более... А как проверить работу сотрудников?! Ну не ездить же в самом деле по улицам городов и селений, не толкатся же в пробках, пыля и изнашивая сверкающий золотым шитьем мундир... Вот и сотворен эдакий индикатор, по принципу отрывного таллона... Принес со смены начальству таллонов на 400-500 грн., значит трудился... А не принес, значит время проводил не в государевых, но в личных целях... Во как оно...
Так, что "ЧОРНЫХ ПЛАНИВ" ни каких НЕТ!!!! Есть система автофотографии рабочего времени! Простая, действенная, рациональная и .... результативная система....
И харэ множить утино-газетные придумки, аля "ЧОРНЫЙ ПЛАН ХАБАРИВ"!!!! Называйте вещи своими именами, к примеру "план по сбору аттестационных листов сотрудника ДАИ за рабочий день"....
по дороге в Донецк меня тож остановили. просто так..
спрашивает - у вас всё хорошо? отвечаю - да. он - так быть такого не может... говорбю - а у меня может. потом поинтересовался, где я работаю, расстроился и отпустил.. на обратной дороге выезжал уже со стороны Угледара, никто не останавливал..
Бай-Бай Могильов.
Я б нас привітав із тим, що він тепер уже не міністр МВС, а прем'єр Криму. Але на його місце призначили голову податкової. Так що навряд чи щось добре з цього вийде. Так що просто інформую.
http://korrespondent.net/ukraine/politi … -nalogovoj
Бай-Бай Могильов.
А далі ми привітали нового голову податкової, 30 літнього пана з Донецької області.
Ну і от вам його партрєтік відразу:
Анекдот такий є.
Жителі Донецька бояться виходити на вулицю, бо їх відловлюють і посилають на керівні посади в інші регіони України.
OKurylyshyn
Да уж, в тридцатник такой хлебальничек отъесть Чё то лыба его не вызывает доверия
Але на його місце призначили голову податкової. Так що навряд чи щось добре з цього вийде. Так що просто інформую.
Да будет Вам известно, что Захарченко - самый молодой, в свое время, генерал на Украине был (имеется ввиду незалежной Украины), плюс ко всему родом он как раз из милиции, а не из налоговиков, так что его назначение может и неожиданно, но по крайней мере это не человек из "народного хозяйства"... Так что надеемся на то, что как раз путное и сможет выйти из такой рокировки кадров министерства.
Ну і от вам його партрєтік відразу:
Портретик достойный вот этой темы: А нука харя, громче тресни!
Жителі Донецька бояться виходити на вулицю, бо їх відловлюють і посилають на керівні посади в інші регіони України.
Жителі Донецька бояться виходити на вулицю, бо їх відловлюють і посилають на керівні посади в інші регіони України.
Кто б меня отловил.... живу в 5 минутах от Донецка, так что оставляйте координаты отлова - с удовольствием поймаюсь
Да будет Вам известно, что Захарченко - самый молодой, в свое время, генерал на Украине был
Интересно, за какие заслуги в 30 лет дают генерала. Может он уже родился сержантом милиции?
Интересно, за какие заслуги в 30 лет дают генерала. Может он уже родился сержантом милиции?
Ну начнем с того, что в 30 генералом он не был, а вот в милиции путь от опера (да скорее от милиционера - водителя) до первого зама областного управления - прошел. Что бы там кто ни говорил, а вот генерала получить даже не будучи начальником областного управления - это НИХРЕНА себе крайне редко случается... так что "дураку" или просто "блатному" дураку не присвоили бы... Значит было за что, не зря же Малышев в свое время постарался.
Захарченко - самый молодой, в свое время, генерал на Украине был
Вот вроде наймолодший
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hqrKxT0zl_E[/youtube]
Я, например, заметил, что стало куда больше беспредела на дорогах.. Ездить по правилам, не подрезать, не выезжать на встречку, соблюдать движение по полосам стало каким-то лоховским занятием.
лоховским занятием.
ну в Вашем городе вроде всегда так было
P.S. ,без обид
Сторінки Назад 1 … 10 11 12 13 14 … 90 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Юридичний → Взаимоотношения водителя и инспектора ГАИ
Згенеровано за 0.163 секунд(и), виконано 83 запитів