Погоджуюсь з GlaS, посадка водія в Логані - найбільший мінус.
Хороша посадка передбачає:
(керованість)
1) обхват руля повністю долонню (щоб міцний) в найвищій точці не розпрямляючи руки (щоб розвивати зусилля, пряма рука слабша) і не відриваючи лопатки від сидіння (щоб був упор)
(ергономічність)
2) спина повністю розслаблена
3) праву ногу легко тримати на педалі газу не натискаючи (вона не провалюється вперед)
Мій ріст 182 см. Спробую віртуально всістись. Спершу виставляю максимально вертикальний наклон спинки сидіння, поки спина ще розслаблена. Далі підсуваюсь до руля згідно п.1. Оп-па! Праву ногу треба досить напружувати до себе щоб тримати на газу. При такій їзді вона затерпає за годину. Можна її чуть підсунути до себе і тиснути носком, але так гірший контроль, і на практиці вона зсувається вперед. Це посадка номер 1 - мазохістська.
Добре, спробуєм чуть відсунутись від руля, щоб нозі було комфортно. Засада - обхват руля не той! Це посадка 2 - круїзна
А тепер спробуєм, як радять, поставити спинку майже вертикально. Вау - обхват руля супер, ногам комфортно, але спина! Це посадка драйверська.
Як видно з 3 пунктів можна вибрати тільки 2.
Так от, думаю більшість тут сидять в круїзній посадці. В них є гідропідсилювач керма (в мене нема), на поворотах вони крутять руль відкритою долонню. Тому для них керованість (справжня, як радять гонщики) не критична. Особисто я на трасі ставлю круїзну, а в місті драйверську, (або круїзну, але тоді доводиться відривати лопатки від сідушки при маневрах).
Головна проблема - завалений вперед руль (плата за об'єм можливо) і нема регулювання виносу. Або можна було б втопити далі педалі, але люди з малим зростом могли б до такого і не пристосуватись. Краще би вони поставили руль як в ланосі - більш вертикально.
Або взагалі порозумнішали і перестали думати - все вже придумано - та ж Тойота Корола незрівнянно зручніша. Ну так скатайте хоча б базові відстані між головними елементами уравління!
В кого ріст за 180 см - розкажіть як ви сидите в логані.
0