Був вчора на Армі.
По термінам змін немає, машина очікується в салоні 31-32 тиждень.
Дуже не сподобалось спілкуватися з менеджером Андрієм.
Замість того, щоб хоч якось вибачитись (читай фінансово компенсувати) за неоднократний зрив термінів поставки автомобіля, і піврічне очікування, він намагається підняти ціну на машину (!)
оскільки договір був підписаний у лютому, ціна відрізняється від поточної на 1800 грн. Почав розказувати, що ціна в договорі не зафіксована, що настали форс-мажорні обставини (сам завод ціну змінив)...
Менеджер був ввічливо "відправлений" до свого керівництва, для колективного читання договору.
Після чого прийшов із пропозицією "ви платите на 1800 грн більше, а ми вам безкоштовно зробимо тонування яке коштує 1100 грн".:/
Я дуже ввічливо сказав, що "опції які мене Не цікавлять - мене Не цікавлять" , подякував, що вони вирішили таки піти на діалог, але відправив шукати більш вигідні пропозиції.
Із розмов я так і не зрозумів, хто із нас клієнт, а хто продавець, кому платить з\п із мої грошей, хто на даний момент відверно не виконую договірні умов (по термінам і ціні)...
Наступного разу, мабудь буду знову спілкуватися із їх старшим..
P.S. колега, який замовив авто в травні в салоні АвтоКрай (АИС), сьгодні вже їде оформлювати авто.
От і маєш "Арма - кращий дилер 2012 року..."
Lanos 1.5 SE -> new Logan 1.5 dCi Expression (з серпня '13 )
0