Re: БЖ Sash_KO
через один із гвинтів кріплення помпи "сочилося" масло і потрапляло на ремінь ГРМ.
через два болта крепления верхней крышки ремня ГРМ
С уважением, Александр
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → БЖ Sash_KO
через один із гвинтів кріплення помпи "сочилося" масло і потрапляло на ремінь ГРМ.
через два болта крепления верхней крышки ремня ГРМ
Навертається насос ГУР
А чим простіше конструкція авто, тим надійніше
Lavrik, З такою надійністю приходилося два рази рейку міняти))))))))))
А тепер з насосом гратися)))
Час от часу не легше...
Тепер по трасі 87-90 гр. По місту 85 і до потолка.
Чекаю на мінусову температуру, цікаво що буде показувати потім...
То як термостат взимку тримався? Теж запарився вже з ними до речі останній був неначе "STC" так найдовше протримався близько 2х років, так і катаюсь...
через два болта крепления верхней крышки ремня ГРМ
Болты сквозные в движок?
az74 написав:через два болта крепления верхней крышки ремня ГРМ
Болты сквозные в движок?
Да, там два таких, но это не тема для БЖ
muha, Та приблизно так як написав. Відкриття по Престижу 90-91. А далі цікава штука. Після відкриття термоса, температура тримається в діапазоні 85-90 (міський цикл) ли ше після 4-5 циклів відкриття-закриття термоса. Тобто нагрівся до 90, термос відкрився, температура впала до 81-83 градуса (Залежить від зовнішньої температури повітря, але не нижче 80). Знову нагрівся до 90, термос відкрився, температура впала 82-84 і т. д. Доки вся система не прогріється. По трасі при рівномірному русі (5 передача, 90-100 км., без різких газувань) 88-90.
Залежить від зовнішньої температури повітря, але не нижче 80
Ну це вже не погано. Я замітив термоси вилітають в більшості випадках після літніх тянучок, чи їх коробить чи х.з. що.
З такою надійністю приходилося два рази рейку міняти
У мене без гура теж почала постукувати, треба майстрів щукати щоб перебрали
Було сьогодні сумно. Погрався з антикоксом. Хз помогло чи ні, але хоч на свічки подивився. ЗА 20 тис. пробігу і виключній більшості заправок на КЛО 95 супер, стало ясно що бензин гімно. Ізолятор і центральний електрод перетворилися у суцільну масу.
Наждаком почистив до металевого блиску, виставив зазор 0.7...
Двигун став працювати рівніше, не троїть і в цілому заводиться жвавіше...
Було сьогодні сумно. Погрався з антикоксом. Хз помогло чи ні, але хоч на свічки подивився. ЗА 20 тис. пробігу і виключній більшості заправок на КЛО 95 супер, стало ясно що бензин гімно. Ізолятор і центральний електрод перетворилися у суцільну масу.
Наждаком почистив до металевого блиску, виставив зазор 0.7...
Двигун став працювати рівніше, не троїть і в цілому заводиться жвавіше...
Саня, завтра заедь - дам свои денсо рабочие. И 0,7 - это жестоко, рабочий зазор больше ж .
И 0,7 - это жестоко, рабочий зазор больше ж .
Так десь вичитав що 0,7. Так і поставив.
Раз двигло не сіпається і рівно працює, нехай так і буде)))
За пропозицію дякую, але відмовлюся. Разом з колодками заміню...
Так десь вичитав що 0,7. Так і поставив.
"Tades" - это новое руководство по ремонту и эксплуатации вместо "Dialogys"?
Нарешті сьогодні завершив ТО. Почалося із заміни ГРМ. Відомий майстер налякав що стерлися гальмівні колодки. Значить сумлінно придбав Remsa і давай міняти. Завдяки тому що кожні 10 тис. пробігу міняю колодки місцями (внутрішню із зовнішньою), за 50 тис. пробігу знос рівномірний і залишок склав 3-4 мм. Тобто можна ще поганяти до 10 тис. Кладу їх на полицю, як настануть дуже тяжкі часи - дотру...
Крім того здохла ліва шарова опора. При чому роздовбалася конкретно, палець гуляє в 3D. Запресували блискучу шарову Лемфордер.
Ну традиційно на літо налив три літри Ельфа 5w30.
Свічки треба міняти, зазори поставив 0,9, але на холодну смикається трошки...
Тижнів два як перевзувся в Kumho KR26 185/70 R14
Тепер розумію що таке їздити на розслабоні. Машинка сама їде прямо, її не потрібно ловити при поривах бокового вітру, гарно проходить повороти...
Чому попередню брав 175 ширини не зрозумію....
Тижнів два як перевзувся в Kumho KR26 185/70 R14
Чому попередню брав 175 ширини не зрозумію....
Потому, что в 70 профиле диски не гнутся на ямах, ну и 185 шире ветром не сдувает. Но на трассе всё равно сдувает.
Доки машина у відомого майстра на заміні зчеплення, замінив пильник лівого зовнішнього ШРУСу.
На справді все дуже просто. Знімаємо піввісь, протираємо від пилу, затискаємо у лещата, знімаємо-стягуємо пильник гранати і через проставочку стукаємо туди куди показує пінцет
Дуже налягати не треба, знімається дуже легко.
Зняли і побачили стопорне кільце на якому воно все тримається
Придбаний комплект складався з двох хомутів, пластикового пильника, стопорного кільця і двох тюбиків змащувального матеріалу.
Зібрав у зворотньому напрямку.
Як воно на ходу напишу як умільці повісять коробку.
Єдине що провтикав, поставить мітку щоб по шліцам все зібрати.
Дивлюсь, що скоро ще одне СТО появиться у Вишгороді
По той бік ночі забрав автівку. Покатався околицями міста. Педаль зчеплення ледь відчутна, автівка при перемиканні не сіпається, стартує плавно. Вчуся заново їздити...Старе зчеплення LUK має цікаву особливість, диск цілий, накладки без явних слідів зносу, демпферні пружини не гримлять і не кривий, а корзину злизало...Ну і вижимний старий трошки підгулявший.
.Старе зчеплення
І скільки пройшло?
Сам старый диск сцепления по толщине на глаз один-в-один как из нового комплекта. Штангеном не мерили.
Сам старый диск сцепления по толщине на глаз один-в-один как из нового комплекта. Штангеном не измеряли.
Промерял штангеном старый, 7 мм общая толщина. Толщина до ближайшей заклепки до 600 мкм.
Вывод - замена своевременная...
Вчора був час заскочив на сходження коліс на Крайній 13. Всього 130 грн і дуже якісно ще дідівськими приблудами. Кермо дивиться рівно, повертається після повороту, автівка мчить прямісінько.
Дістав дурнуватий свист чи то від ременя аксесуарів, чи то натяжного ролика, чи то насоса підсилювача керма. Вирішив сьогодні провести дослід. І добре що поліз, бо нижній болт кріплення насоса викрутився і тримався на чесному слові. Могла статися біда...
Розбирав так як тут http://forum.opel-club.ru/index.php?showtopic=29876
Здьорнув стопорне кільце, постукав легенько молоточком по осі і задня кришка випала в руку.
Начиння дуже просте.
Вал тримається маленьким стопорним кільцем, знявши яке вал із шківом випадає.
Зі сторони шківа нутрощі насоса закриті сальником. На ньому вибито якийсь номер.
В моєму випадку сальник в чудовому стані, дуже страшних слідів на робочих поверхнях немає, лопасті ходять вільно, ущільнювальні резинки (їх там три чи чотири) цілі.
Сам насос був дуже брудний, на внутрішніх поверхнях шківа дуже багато поналипало.
Тому нутроші і зовні гарно промив уайт-спіритом. Трошки пройшовся нульовочкою по валу у місці контакту останнього із сальником. Трошки там іржі було. Зібрав до кучі.
Результатом задоволений - свист пропав...А чи від того що все повичищав, чи закрутив насоса нормально хз.
Ну раз пів машини розкурочив, пішов далі і добрався до клапанів. Трошки піджав. Десь на 0,05 майже всі...
Було трошки часу замінив свічки.
Що воно за Гексен не знаю, придбав у першому ліпшому автомагазині бо автівка почала троїти, глохнути, сіпатися.
Стояли Дензо. Переважно КЛО 95 доконав їх за 45 тис. роботи...
Після заміни обороти вирівнялися, після заводки не просідають, розганяється жваво, розхід піднявся...бо давить сильніше почав на гашетку...
Епопея з насосом ГУР продовжується. Засвистів знову. І свистить ремінь. Причина - осьовий люфт вала насоса. Як його позбутися ХЗ, адже сама конструкція насоса не дозволяє...
Хіба що підібрати підшипник на місце сальника і запресувати. А як переробить під підшипник свередині гадки не маю...
Десь читав що підходить насос з якогось Форда (він на підшипниках), треба тільки переставити шків...
Є в кого які думки???
Є в кого які думки???
делайте пжлст. а мы за Вами ..
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → БЖ Sash_KO
Згенеровано за 0.312 секунд(и), виконано 95 запитів