Re: Логан Kovacha
Ну вот где то так. Авто ведь простое как велосипед. Ну а по приобретенному опыту следущие втулки к замене на 100 тык
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Логан Kovacha
Ну вот где то так. Авто ведь простое как велосипед. Ну а по приобретенному опыту следущие втулки к замене на 100 тык
Пробег 72.250 км. Вчера заплатил 39грн за то что бы официалы мне сказали, что с ходовой авто все спок за исключением смазки направляющих супортов и подозрением на замену сайлент блоков рычагов при здоровых шаровых. Видите ли резиночка отошла от металла, а то что она в таком состоянии была уже после первой зимы и 8 тыс. км пробега, так ничего, это норма. Бум ездить дальше. Машинкой доволен. Чего и всем желаю.:crazypilot:
Ну а по приобретенному опыту следущие втулки к замене на 100 тык
Как показали реалии, втулки сдохли уже к 90 тыс.км. На 89 тыс были заменены шаровые и сайленты рычагов. К 95 тыс сдохли задние сайленты. (новые Мууги лежат и ждут своего часа) На 98 тыс начало клинить левое заднее колесо. При разборке диагностировали подклинивание ручника, но пришлось и заменить подшипник. Вот так как-то.
Это родные сайленты менял,или?
Это родные сайленты менял,или?
Ну да! Там на каждом рычаге по одному сайленту которые начало умирать, ну что бы два раза одну и туже работу не делать, сменил все скопом.
Вот и я пробежал 100000 км Полет нормальный.
Kovach,
На 17.04.2018 року спостерігав 117890 км пробігу. З моменту останнього запису тищ під 100, обірвав кріплення глушника та резонатора, на обірваному з'їздив в Київ та назад. Ремонтники хотіли розвести на гроші і повну заміну випуску. Заварив в іншому місці за 50 грн. Із-за того самого навантаження при обірваних кріпленнях випускної системи із часом , через 5 тищ км тріснуло по шву труба-резонатор, та від'єдналася труба. Знову басні про заміну випуску. Заварив в іншому місці за 50 грн. Купив стронгер, за 500 грн думав міняти резонатор. Квакнула жаба, залишив як є. Через 4 тис км знову тріснуло вальцове з'єднання-резонатор. Бла бла бла, в іншому місці заварив за 100 грн. Наступного разу точно заміна. Було почуто незрозумілий шум при повороті ліворуч, через пару тижнів все саме пропало. Підготувався до ТО 120. Ремінь, ролики, помпа та інше вже чекає. На тижні лопнув правий зовнішній пильник, із заводу стояв. Замовив обидва SPIDAN (GKN), буду робити сам. Реально задовбли криворукі майстри.
118050 км поміняв пильники правого привода на Спідан. Довго мучився, проте все встало як книжка пише. Зрозумів, що якщо робити все по книжці, то на СТО нас тупо розводять, ось тому в мене лівий привід і захрустів. Попутно провів ревізію рульових наконечників та шарової. Хм, іздити та іздити на них. Літня Росава після зими стала капець якою гучною після 60 км/ч. Почуваюсь як в трамваї. Висновок, поки нова, то норма, а перезимувавши так роблю музику гучніше, хоча в інших показниках норма.
118591 км. Провів ТО-120. Все по стандарту із заміною помпи, охолоджуючої, паливного фільтра. Додатково замінив зовнішні втулки стабілізатора. Викрутив свічку Денсо К20тт пробіг чуть за 60 тищ. Крутили їх з механіком в рвзних площинах, хай ще 10 тищ прокатаються. Висновок, свічки вогонь і заправка правильна. Змінив в передніх дверях рідні динаміки на Pioneer TS-R1350S. Нічого не різав, а купив перехіднички. Тепер в авто є баси. Далі шукаю шляхи щодо заміни радіатора кондиціонера, бо старому вже каюк. Ну і резонатор із глушником довго не протягнуть. В підсумку стало зрозуміло чому в Европі міняють авто після 5-7-ми річного володіння. То стає капець яким дорогим. Далі буде.
От як так сталося, що ні радіатор системи охолодження, ні радіатор кондиціонера згідно він-номеру не сходяться з тим що встановлено в авто?! Знявши бампер побачив на радіаторі напис Valeo CA1556. Погуглив. Таким чином по параметрам це VALEO 814077. Або оригінальний номер по класифікатору 8200741257 Renault. Дякую, може комусь допоможе.
Доброго Вам. Проїхав 134500 км. Поміняв ліву піввісь на нову від Спідан. Підвела обгінна муфта генератора від Бош. За нею полетіли підшипники якоря та акумм від недозаряду і перебоїв в роботі самого генератора. Сукупно раз приїхав до майстра, пришлось поміняти обгінну муфту, підшипники та щітки генератора, задній правий підшипник колеса, правий наконечник, реанімувати правий тормозний, бо підклинив - все стало в 2550грн. Замінив зовнішні та внутрішні втулки стабілізатора (були із собою). Новий акум потягнув на 1560грн. Змінив штатні лампочки на найтбрейкер. Зробив часткову шумку - передні та задні двері, передні, середні та задні стійки, задня поличка. Зважаючи на лосів на дорозі вимушений був прикупити реєстратор від Сяомі 70 маї, добра штуковина. Зрештоюв найближчий час ще під заміну підуть пильники обох передніх стійок, опорні підшипники стійок та задні тормозні колодки. А взагалі, заправляю та їду, чого і Вам бажаю. Хочу Колеос.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Логан Kovacha
Згенеровано за 0.144 секунд(и), виконано 87 запитів