Re: Выходят из строя газовые форсунки
Заправляюсь на окко перед цим в більшості випадків на вог.
Ось! На ВОГ газ грязний, довелосьмити форси. КЛО ще гірший. По крайній мірі мені так "везло".
Найкращий на сьогдні газ на ЄВРОГАЗІ.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Выходят из строя газовые форсунки
Сторінки Назад 1 … 20 21 22 23 24 … 49 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Заправляюсь на окко перед цим в більшості випадків на вог.
Ось! На ВОГ газ грязний, довелосьмити форси. КЛО ще гірший. По крайній мірі мені так "везло".
Найкращий на сьогдні газ на ЄВРОГАЗІ.
Георгич, де мив наякому стенді та ціна питання
toliasyk написав:Заправляюсь на окко перед цим в більшості випадків на вог.
Ось! На ВОГ газ грязний, довелосьмити форси. КЛО ще гірший. По крайній мірі мені так "везло".
Найкращий на сьогдні газ на ЄВРОГАЗІ.
Вот-вот. Заправлялся с конца 2012 года только и исключительно на ВОГ и на 44000 поменял форсунки.
Ну его в пень.
ОККО газа у нас в городе, слава те, нет.
Компромисс пока Shell, но иногда пробую другие, получается не очень. Это еще при том, что не все сети представлены.
Компромисс пока Shell, но иногда пробую другие, получается не очень.
Сокар есть? - на их заправках у мну попандоса пока не было.
Киевские бочки в целом тоже ничче, если не считать недолива литра 2 на заправку, но то такое.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-02-12 02:18:29[/merge_posts_bbcode]
Георгич, де мив наякому стенді та ціна питання
У мну Валтеки, тому ціна питання "0", мив бензином за допомогою шприца на 20 кубиків, або грушею (клізмою).
Перший раз їх розбирав, а потім забив - полоскав прямо на рампі.
При цьому заживлювати газофорси від АКБ не варто, будуть сильно грітись, адже вони розраховївані на імпульсний режим роботи, з протяжністю імпульса д 20мс.
Я заживлював їх від блочка живлення на 12В 2,5А.
12В втягувало поршеть форсунки, після чого напруга утримання просідала до 7,5 В і утримувала форсунку в відкритому стані.
В цей пшикнув клізму, подовився що виплюнулося. Потім повторив. щоб переконатись, що грязі більше нема.
Після чого відрегулював хід поршня 0,45 мм.
І так через 40 тис км. або після заправки на КЛО та ВОГ
Граждане,почитал как вы мучаетесь со своими форсунками,призываю-покупайте дизель. Будете мучаться раз в 100000-150000 т/км(а может и больше),но раз. Вы меня простите,но все прелести газового топлива перекрывает эта возня со всем газовым оборудованием,то едет,то не едет,то редуктор замёрз,то газ плохой и т.д.Был у отца служебный логан с двигателем 1.2,газовое отдельно ставили,наездил он на нём где-то 50000,газ на любой заправке.Ни одной проблемы,заводится на бензине,переходит на газ...да.тупая(после шкоды),но никто ничего не ковырял.
Будете мучаться раз в 100000-150000 т/км(а может и больше),но раз
У дизеля есть свои недостатки. Я на ГБО обслуживал свои форунки за почти 100 т.км - два раза и времени это занимало пол часа (второй раз не по вине газа).
Если не ставить ранний переход на газ (на холодную) и вовремя менять фильтр, форсунки (валтеки) не забиваются.
Если не ставить ранний переход на газ (на холодную) и вовремя менять фильтр, форсунки (валтеки) не забиваются.
Кроме этого, если не ставить ранний переход на газ (на холодную), то и мембрана редуктора не так быстро дубеет.
Граждане,почитал как вы мучаетесь со своими форсунками,призываю-покупайте дизель
Полностью поддерживаю. Только дизель. Ну ****** зачем вам тот газ?
Забув розповісти ще про одну із причин,з власного досвіду,чому форсунки засмічуються.В мене відсотків 90 поїздок на 3-5км,машина навіть не встига вийти на нормальний температурний режим.Коли проїзджаю100-300км ,що бува рідко,форсунки починають працювати краще,мабуть їх"прочищає"теплим газом.
у меня пробег каждый день от 22 до 66 км бывает. так накатал уже 101 тысячу.
Читав не один раз,що можна змінити параметри переходу на газ(температуру,час).Коли був на СТО,цікавився,жодного параметру в програмі мого авто змінити не можливо.В усіх так на заводському ГБО чи ні?
Читав не один раз,що можна змінити параметри переходу на газ(температуру,час).Коли був на СТО,цікавився,жодного параметру в програмі мого авто змінити не можливо.В усіх так на заводському ГБО чи ні?
Коли машина працює на бензині, то "мізки" машини підстраюють паливну коррекцію під бензинові форсунки, щоб на лямбда зонді показувало правильну сумішь. Коли ви перемикаєтесь на газ, то паливна коррекція не встигає перенастроїтись під газ, якщо фрсунки вже досить зношені та у вас малий пробіг на газу. А коли ви достатно довго їдете на газу, то паливні коррекції перебудовуються під газові форсунки, і начебто працює краще.
Заводське ГБО закрито від змін. Його можна відкрити декількома методами. Тут на форумі вже десь про це писали. Я собі відкрив і можу перестроювати все, що мені потрібно. Хоча нічого не міняв, все і так робе відмінно.
Читав не один раз,що можна змінити параметри переходу на газ(температуру,час).Коли був на СТО,цікавився,жодного параметру в програмі мого авто змінити не можливо.В усіх так на заводському ГБО чи ні?
А я просто стал зимой переключатся на газ вручную, увидел 4 палки - переключился
AleX_FZS переход по умолчанию на 40 градусов стоит?
Serega®, да на 40 градусах
через пару тисяч буду міняти фільтра, подивлюся, що там назбиралося. Покищо корекція палива в нормі, навіть трохи в + на 5%.
Коли міняли форсунки по гарантії на СТО поміняли прошивку на компі.Тепер переходить на газ при 60 градусах.Хочу як раніше при 40,але на СТО не можуть мені допомогти.
grin68igor, я бы на вашем месте оставил бы на 60
від 40 до 60 2-5 хвилин. А на бензині теж треба іноді їздити. В мене по коррекціі видно що бензинові забиваються потроху, бо мало вони працюють
Коли міняли форсунки по гарантії на СТО поміняли прошивку на компі.Тепер переходить на газ при 60 градусах.Хочу як раніше при 40,але на СТО не можуть мені допомогти.
Можу допомогти, підїзжайте
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-02-14 22:49:24[/merge_posts_bbcode]
від 40 до 60 2-5 хвилин. А на бензині теж треба іноді їздити. В мене по коррекціі видно що бензинові забиваються потроху, бо мало вони працюють
Колись писав, що трохи підправив час переходу на бензин, на мене стало значно краще
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-02-14 22:54:06[/merge_posts_bbcode]
grin68igor, я бы на вашем месте оставил бы на 60
опять хочу с вами не согласится. "завод" настраивает температуру с излишком. К примеру при заводке 40 грд. зачем нужно чтобы двигатель молотил на бензине еще 195сек.?
Заводське ГБО закрито від змін. Його можна відкрити декількома методами. Тут на форумі вже десь про це писали.
не можу знайти
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-02-15 15:42:12[/merge_posts_bbcode]
Можу допомогти, підїзжайте
дякую,але хочу сам поексперементувати,попробувати як краще.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-02-15 15:52:52[/merge_posts_bbcode]
при заводке 40 грд. двигатель молотил на бензине еще 195сек.?
у мене мабуть так,хочу зменшити цей час.
у мене мабуть так,хочу зменшити цей час.
Подключался к гозомозгу при помощи программы Plus Max 2010, но все равно нужен шнур для подключения, я брал у знакомого( шнур Stag поменяли два провода внутренних местами).
А по поводу температуры, в стандартных настойках при температуре охлаждающей жидкости от -50 до +40 при достижении 40грд.переходит на газ только через 195 сек., дальше этот показатель уменьшен, но все равно очень много. При заводке на прогретом двигателе она еще 15 сек. молотит на бензине. Уменьшил до нуля. Теперь машина значительно меньше берет бензина.
grin68igor написав:у мене мабуть так,хочу зменшити цей час.
Подключался к гозомозгу при помощи программы Plus Max 2010, но все равно нужен шнур для подключения, я брал у знакомого( шнур Stag поменяли два провода внутренних местами).
А по поводу температуры, в стандартных настойках при температуре охлаждающей жидкости от -50 до +40 при достижении 40грд.переходит на газ только через 195 сек., дальше этот показатель уменьшен, но все равно очень много. При заводке на прогретом двигателе она еще 15 сек. молотит на бензине. Уменьшил до нуля. Теперь машина значительно меньше берет бензина.
на СТО підключаються іншою програмою?дивився сам у їхній ноут,ці параметри міняти не можна.
grin68igor, Есть еще программа Plus 4.0.3. Ей еще подключался. Чем не понравилась, нельзя эту же величину (работа на бензине) выставить ноль, минимум 5сек.
grin68igor, Есть еще программа Plus 4.0.3. Ей еще подключался. Чем не понравилась, нельзя эту же величину (работа на бензине) выставить ноль, минимум 5сек.
я зовсім нічого не розумію,чому на СТО не підключаються цими програмами і не міняють параметри?
karakuda78 написав:grin68igor, Есть еще программа Plus 4.0.3. Ей еще подключался. Чем не понравилась, нельзя эту же величину (работа на бензине) выставить ноль, минимум 5сек.
я зовсім нічого не розумію,чому на СТО не підключаються цими програмами і не міняють параметри?
Где они подключались? В салоне или под капотом?
но все равно нужен шнур для подключения
такий підійде http://lpgtech.ua/interfeys-usb-dlya-si … -original/
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-02-15 19:07:03[/merge_posts_bbcode]
Где они подключались? В салоне или под капотом?
коли підключались в салоні,я в комп не дивився,а коли під капотом,в ноут заглядав,не міняється там нічого.
Сторінки Назад 1 … 20 21 22 23 24 … 49 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Выходят из строя газовые форсунки
Згенеровано за 0.235 секунд(и), виконано 86 запитів