dimon85 написав: но ничем не хуже логановского 1,4 по тяге
Ні, не гірше, десь приблизно так само.
Георгич написав: найслабіша в списку Фабія 1.0 потужніша
Найслабкіша має 60кс, вчи матчастину!
http://skoda-fabia.infocar.ua/mod_1746_ … d4014.html
А та 1.0 шо має 75, ну ніяк не потужніша за ті самі 75 у Логана, при тому в неї меньший обертальний момент, і вона на 50 кг тяжкіша.
Георгич написав:значно швидкіша,
Навіть та шо 75, не швидша, не кажучи вже про "значно".
Георгич написав: керованіша
А про це мови не було. Хоча я коли вибирав в 13-му машину, як варіант розглядав Фабію Комбі. То її керованість, точніше стабільність на трасі, особисто мені сподобалась меньше за Логана. Не знаю, можливо просто більш вітряний день був.
Георгич написав: та економічніша Логана 1.2
А в логана більший салон! От тільки не зрозуміло до чого тут економічність і салон до динаміки, правда?
Георгич написав:но это никак не зависит от передачи.
Ще й як залежить! Якщо ти по трасі їдеш постійно на 2000 обертів, то ніякої ями не буде. А от по місту дуже часто буває що оберти нижчі, тоді "тапка в пол" кидає тебе в ту саму яму.
Георгич написав:2. Всё логаноподобное и тем более сандероподобное даже при ощутимой эластичности - далеко не трассовые машины.
Тут згоден. Ходова повністю заточена під місто, і замісто, але аж ніяк не трасу.
Георгич написав:3. На трассе не то что 2.0 рядом не стоят, но даже корову по жизни Октавию 1.6 на своем турбодизеле ты не догонишь
Він не про "догоніш" говорив, а про те як легко здійснювати обгін, без переключання передачі. І, якщо ти візьмеш в руки калькулятор і згадаєш шкільний курс фізики, то зрозумієш чому він має рацію, і конкретно взята КІА Спортедж 2.0 в такій ситуації буде помітно тупішою за дизельного Сандерика.
Георгич написав:Повторюсь еще раз, у меня в семье 3 автомобиля и 30 в автопарке фирмы, ну есть что сравнивать
А давай ше пісюнами поміряємось?
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-06-30 11:10:34[/merge_posts_bbcode]
Aprox написав:Про разное усилие ВУТа от работы кондея я уже писал
Чому я за три роки експлуатації, жодного разу цього не відчув? Можливо тут як з відомим органом у танцюриста?
Aprox написав:А еще, например, при одинаковом интервале в потоке, который вы должны пропустить - с мощным двигателем меньше вероятность "не успеть"... Тоже самое при вклинивании в поток с прилегающей полосы - с мощным мотором вы не будете уродом, который тормознул поток, потому что корыто не разгоняется!
Ні! Якщо ти будеш ЗНАТИ що в тебе потужніший двигун, будеш намагатись вклинитись у вужчий проміжок. Тим самим ризик не встигнути від цього не зміниться. Зміниться тільки якщо ти не здатен ПРАВИЛЬНО оцінити динаміку свого авто. От і все.
Aprox написав:Конечно можно сказать, что просто нужно ждать окна побольше, но в равных ситуациях более мощный мотор даёт прирост безопасности!
Правильно! От тільки не треба перемішувати в купу довше чекання вікна, з безпекою. Безпека це не той показник яким вимірюється час добирання на работу. Цей показник вимірює час добирання на той світ, ну або на металобрухт.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: xeonnick1