Re: Toyota RAV4 (Larsen)
Yeka, так, допомога при старті в гору була одною з систем, які я хотів мати в наступному авто. Дуже зручна річ.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Toyota RAV4 (Larsen)
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 10 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Yeka, так, допомога при старті в гору була одною з систем, які я хотів мати в наступному авто. Дуже зручна річ.
General Altimax Arctic
Какого года удалось найти?
Какого года удалось найти?
Вроді 2015. Причому вироблено в USA.
Блин, как-то не вяжется в сознании монопривод с рав-4 и механикой... Периодически пересматриваю первый пост, чтоб уточнить привод и КПП... )))
Aprox, ага, прикол що "4" в назві "RAV4", початково означало привід на 4 колеса.
Шось давно я тут нічого не писав. Забув якось про свій БЖ. Буду виправлятись.
І так, десь через тиждень після перезування на зимову гуму, сталася цікава подія. Якось в суботу, почала світитись лампочка тиску в шинах. Подивився зі всіх сторін, на око нічого не видно, вроді всі однакові. Але лампочка не гасла. Вдома перевірив тиск, і виявилось що одне колесо десь 1.6 атм, при штатньому 2.2. От тобі і користь від контролю тиску в шинах! Я б і не здогадувався що там щось не так, не знаю, на око може помітив би десь як до 1 спустило, а може й меньше.
Колесо підкачав, і, так склались обставини, що на шиномонтаж попав аж в четвер. За весь цей час тиск не впав нижче допустимого, бо лампочка ще не світилась. Отже я з тим шурупом до того, теж не один день проїздив. Так, шуруп, собака, як завжди. Вобщем "обновив" нову гуму в перший же тиждень.
Наступна подія - на 1000км пройшов ТО-0. Безплатно. Без пригод. Все в нормі, подіагностували і відпустили.
Катаємось далі! Оскільки обкатка закінчена, тепер можна жарити! Правда погода наразі не сприяє.
З другим заходом зими, вже була і стрьомна ожеледиця і сніг на льоді. Наразі авто себе завжди поводило передбачувально і впевнено. Навіть на моєму "улюбленому" горбку. Хоча судячи по слідам, не всім зараз вдається на нього виїхати без проблем. В мене наразі проблем не було. Але лопата в багажнику, не дарма багажник великий, і вона там без проблем розмістилась. Отже гумою я все ще задоволений. І досі не шкодую що не взяв повного приводу.
Середній розхід, стабільно в районі 11л. по місту. Помітив що головна причина цього - прогріви. Коли починати рух з теплим двигуном, то розхід за таку саму поїздку виходить значно меньший. Як правило, прогрітий двигун дає стабільно в районі від 9.5 до 10л. Але в мене багато коротких поїздок, за які двигун навіть не встигає набрати штатну температуру (1-2км), тому вони витягують середній розхід до 11л.
двигун навіть не встигає набрати штатну температуру
А не маєш,часом,такої приблуди-
або чогось подібного? Щоб подивитись робочу температуру двигуна в цифрах.Мене цікавить яка робоча температура в Тойоти. В мене зараз 80-84.Вкинув картон між радіатори,температура так і залишилась,просто прогріватися стала швидше.Цікаво Тойота теж має такий"холодний"двигун?
А не маєш,часом,такої приблуди-
Маю! Причому точно таку як на фото - "міні". Прикольна штука.
Мене цікавить яка робоча температура в Тойоти.
Ок, при нагоді подивлюсь що Торк покаже коли температура вийде на штатне значення.
Вкинув картон між радіатори,температура так і залишилась
А чого їй мінятись? Там же ж термостат не дасть піднятись вище штатної. Тільки якщо система охолодження не справляється, тоді може бути більше. А так то штатна температура завжди тримається на рівні який задає термостат.
Тойота теж має такий"холодний"двигун?
Аж самому цікаво. Якось не задумувався про це. Короче подивлюсь, і обов'язково напишу.
Вдома перевірив тиск, і виявилось що одне колесо десь 1.6 атм, при штатньому 2.2. От тобі і користь від контролю тиску в шинах! Я б і не здогадувався що там щось не так, не знаю, на око може помітив би десь як до 1 спустило, а може й меньше.
Я уже писал как катался на 1.5 у Степвея при 2.2 норме при этом на глаз не видно и не ощутимо. Таки да есть плюс в этом особенно с нашими дорогами.
Середній розхід, стабільно в районі 11л. по місту. Помітив що головна причина цього - прогріви. Коли починати рух з теплим двигуном, то розхід за таку саму поїздку виходить значно меньший. Як правило, прогрітий двигун дає стабільно в районі від 9.5 до 10л. Але в мене багато коротких поїздок, за які двигун навіть не встигає набрати штатну температуру (1-2км), тому вони витягують середній розхід до 11л.
У меня 10.4 -12 тоже в городе на Спортике, а если в пробках, то больше. Потому Спорт больше для поездок за город, на далеко и в плохую погоду. И да, так и есть - прогрев даже на дизеле а тем более на 2.0 бензе ощутимо увеличивает средний расход. А какой расход за городом, скажем при 100-110 у РАВчика?
Ларсен, я где то видел, что у вас айфон. Так вот, а как вы конектили свой ЕЛМ к айфону? какой прогой, а то я пока не могу, только к андроиду знаю.
А какой расход за городом, скажем при 100-110 у РАВчика?
Ще не було нагоди толком перевірити. По суті за місто тільки на пару десятків км виїзджав, та і то там суцільні білі населені пункти. Але як тільки десь вдасться замірити, обов'язково напишу.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-12-03 21:35:24[/merge_posts_bbcode]
Ларсен, я где то видел, что у вас айфон. Так вот, а как вы конектили свой ЕЛМ к айфону? какой прогой, а то я пока не могу, только к андроиду знаю.
Айфон в мене є, але до Айфона блютузовий ЕЛМ законектити неможливо. Треба вай-фай версію. Вони значно дорожчі і я з ними не мав справи. А свого я конектив з Андроідом, і смартом і планшетом. Користуюсь програмою Torque.
Yeka, поміряв сьогодні Торком температуру двигуна. Вийшло десь в районі 85 градусів. Максимальне значення було 87. Так шо він в мене теж холодний.
Вийшло десь в районі 85 градусів. Максимальне значення було 87.
Ну в мене в корках він може нагрітися до 101-103,потім приходять санітари (вкл вентилятори) і збивають до 95.Думав що картон не дасть швидко охолоджуватись рідині в радіаторі.І температура підніметься до 90-не судьба.По "Мурзілці" на мій двигун початок відкриття термостата 82,повне відкриття 95-96. Зараз особливо і не парюсь.В машині тепло,прогрівається швидко.А картонки витягну по весні.
А какой расход за городом, скажем при 100-110 у РАВчика?
Сьогодні нарешті була можливість і руки дійшли поміряти дещо подібне. По трасі на швидкостях 90-100 розхід крутиться в районі 6.5л. Постійно їхати 110 не получилось достатньо довго щоб якось внятно зрозуміти. Місцями падало до 6.0. Були моменти 6.7, це при розборках з трафіком (приторможування за повільними, і потім їх обгін з поверенням на крейсерську швидкість).
І це не на круїзі. Був трафік, круїз включав місцями, але там не та швидкість була.
Однак вцілому, склалось таке враження що десь 6.5, плюс-мінус, якраз та середина що буде при звичайні їзді по трасі.
Круто расход. Спасибо. У меня что то больше выходит с городом где то 8.0 на 180 км.
Однак вцілому, склалось таке враження що десь 6.5,
блин у меня на 1.6 при 110 около 6,5-7 литров расход... хороший расход как для 2-х литров.
Это с поднятой крышкой багажника и попутном ветре расход?
Larsen, очень трудно верится в такой расход . Сейчас катаю на рабочем Nissan X-Treil, дизель, 2.0 л., так средний постоянно показывает в районе 8,5/100.
Это с поднятой крышкой багажника и попутном ветре расход?
Ні, в дві сторони міряв, так шо вітер не при ділах.
Ще раз уточню, а то можливо не всі зрозуміли: це рівномірний рух по трасі на швидкості 90-100. На 110 буде більше, але не знаю скільки, бо не зміг вчора перевірити.
І це без врахування населених пунктів, прогрівів і т.д. Іншими словами - це не середній розхід за поїздку, а середній розхід по БК на ділянках траси з рівномірним рухом.
Доречі, заявлений виробником розхід по трасі 6.4, що вони видно якраз при 90 і рівномірному русі наміряли.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-12-27 11:24:34[/merge_posts_bbcode]
Nissan X-Treil, дизель, 2.0 л., так средний постоянно показывает в районе 8,5/100.
Ну так в мене середній, на даний момент, від минулої заправки - 11.0л.
Это с поднятой крышкой багажника и попутном ветре расход?
Досить правдоподіюбно!!!
Коли я на круїзі 110 км/год їхав від Черкас до Запоріжжя то витрата у мене вийшла 8,9 л/100 км. Це 390 км, враховуючи проблемні ділянки, міста. Швидше не їхав. Ну і обїем у мене 2,5. Так що вірю.
Сьогодні засік середній розхді по дорозі в село і назад. Не далеко, всього разом десь 60км. Там майже вся дорога суцільні білі населені пункти. Ну і дорога сьогодні слизька. Тому було повільно. Середня швидкість лише 55. По трасі більше 90 не розганявся. Середній розхід, разом з прогрівами і населеними пунктами, склав 7.4 літра.
Ну от, нарешті трошки довша поїздка і замір розходу. Всього проїхав 190км, траса, 3 міста, безліч білих населених пунктів, плюс два прогріви. Середня швидкість вийшла 65км/год. Розхід рівно 7 л/100км. Дорога була не в найкращому стані, більшість машини їхали повільно, було багато тянучок, тому низька середня швидкість. Зазвичай, в таких поїздках в мене середня в районі 80. Ну ось такий результат наразі.
Пруф, а то тут дехто думає що я брехун
8.3 - Спортейдж на ручке. В основном город но без сильных пробок.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-01-11 09:11:35[/merge_posts_bbcode]
Розхід рівно 7 л/100км.
Только у жены летом 6.7 на трассе получается на Спортейдже У меня так не получается.
Кераміка на RAW-4
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 10 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Toyota RAV4 (Larsen)
Згенеровано за 0.181 секунд(и), виконано 90 запитів