2,276

Re: Следующий автомобиль

alex.cver,
Я иногда тоже туплю когда устану хоть и на ручке..

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0



2,277 Відредаговано Larsen (2017-02-07 12:08:33)

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Как раз роботы тупые.

Ні, в плані розходу палива, більшість сучасних роботів якраз таки розумні. Навіть для Логана 0.9 з роботом вказано хоч і трішки, але меньший розхід ніж для механіки. Ну а серйозні робото з двума зчепленнями ще ефективніші. Чому так? Тому що "людський фактор". Водій в багатьох випадках помиляється щодо найоптимальнішої передачі. І тому що людини помилятись характерно, і тому що нема сенсу на тих пару десятків метрів передачу переключати, але і тому що в нього просто недостатньо інформації і знань щодо того, в якому режимі зараз працює двигун і відповідно яка передача, саме в цих обставинах, оптимальна. Саме тому роботи, механічний ККД яких такий самий як і в механіки, на практиці показують меньший розхід, адже забезпечують роботу двигуна в оптимальнішому режимі ніж це може зробити водій. І це ще при тому що водії бувають дуже різні. Деяким на механіці краще не їздити, якщо є бажання зекономити пальне і ресурс. wink

alex.cver написав:

Самый умный - это Вариатор

Варіатор самий економний. Але тут є два фактори. З одної сторони, на відміну від будь-яких ступінчастих трансмісій, варіатор здатен забезпечити роботу двигуна в максимально ефективному режимі, за будь-яких обставин. Отже ефективність роботи двигуна з варіатором прямує до максимально можливої. Однак механічний ККД варіатора нижчий ніж механіки чи робота, тому, його перевага в плані економічності, не настільки велика, якою могла б бути. Але всеодно, на практиці, варіатори найекономніші.

alex.cver написав:

чуток умнее робота - это автомат.

Автоматична трансмісія з гідротрансформатором, найменьш ефективна, і на сьогодні єдина, яка меньш ефективна за механіку. В плані самих предач, це те саме що й робот. Але проблем в гідротрансформаторі - в нього дуже низький ККД. Крім того, старіші автомати, традиційно мали невелику кількість передач, отже двигун рідше працював в оптимальному режимі ніж в коробках з більшою кількістю передач (наприкла, автомат на 4 передачі в порівнянні з роботом на 7). Однак зараз роблять автомати з великою кількістю передач, тому єдиний їхній недолік, в плані економіносі, це гідротрансформатор. Правда з другої сторони, саме завдяки гідротрансформатору, вони значно надійніші і довговічніші роботів.

alex.cver написав:

Никто еще не научился делать нормальные роботы и все только и жалуются на их тупость,

Я не думаю що хтось крепко жаліється на тупость (в плані динаміки) DSG, або, наприклад, роботів від Ferrari. Як раз таки в плані динамічності, сучасні роботи з двома зчепленями, вперше змогли перевершити мануальну коробку. Саме так, роботи з двома зчепленнями, мають більшу динаміку за механіку. Звісно, роботи з одним зчепленням, не такі швидкі, і повільніші за механіку (з досвідченою прокладкою між кермом і кріслом wink ).

alex.cver написав:

Пежо 2008 с 1.2 движком и роботом и перепрошивкой каждые 3 мес у диллеров

Це просто була навдала модель робота. Не треба характерні тількі їй недоліки, узагальнювати на всі роботи вцілому. Не всі вони аж на стільки погані. wink

alex.cver написав:

на трассе лучше механики еще ничего не придумали

Якраз таки на трасі, робот практично позбавлений своїх недоліків. Правда і користі від будь-якого автомата на трасі, теж не так вже й багато. smile

alex.cver написав:

иначе не добавляли бы везде "ручной режим" или хотя бы его имитацию

Тут проблема не саме в роботі, а взагалому в ідеї "автоматичної" коробки. Просто не завжди автоматика, може правильно зрозуміти що задумав водій. Сучасні роботи, варіатори і гідротрансформатори, оснащені дуже продвинутими алгоритмами, які на основій маніпуляцій органів керування, що здійснює водій, а також динаміки руху авто, значно частіше приймають правильні рішення ніж це було 50 років тому. Однак всеодно, що робиться в голові водія, знає тільки він, особливо щодо дій "наперед". Тому в деяких ситуаціях, краще дати йому можливість керувати процесом безпосередньо. Плюс, і це дуже важливо, багато хто просто любить вручну поклацати. Так чому б це не дозволити, якщо технічно це дуже просто? Так, так, саме для задоволення, і це дуже важливо! Більше того, є ще радикальніша річ, яку впроваджують заради "приємних відчуттів", навіть в жертву динаміці і економічності. Це режим роботи варіаторів при інтенсивному розгоні. Сучасні варіатори, в режимі "спорт", при інтенсивному розгоні, емулюють роботу ступінчатої трансмісії, хоча це абсолютно не вигідно, в порівнянні з логічним, і класичним принципом, коли варіатор під час всього розгону тримав оберти в зоні максимальної потужності двигуна. Так навіщо емулювати ступені? А тому що коли людина чує постійні оберти, які не ростуть, їй здається що авто не розганяється, ну або робить це дуже повільно, тупить. От і все. smile

alex.cver написав:

Для пробок конечно лучше вариатор хотя и с ним тоже траблы есть а лучше нормальный 6-7ст чесный автомат.

Для корків дійсно найкраще варіатор. А автомат найгірший варіант в плані економії, в нього найбільший розхід. Єдина перевага гідротрансформатора - надійність і довговічність.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,278

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Я не думаю що хтось крепко жаліється на тупость (в плані динаміки) DSG, або, наприклад, роботів від Ferrari.

Думаю, что Алекс имел в виду однодисковые роботы... Я тоже не знаю примеров, чтоб без нареканий работали... А у двухдисковых преселективов нареканий на работу почти нет, но там вопросы по надёжности и стоимости комплектов сцеплений...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-02-07 11:13:08[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Сучасні варіатори, в режимі "спорт", при інтенсивному розгоні, емулюють роботу ступінчатої трансмісії, хоча це абсолютно не вигідно, в порівнянні з логічним, і класичним принципом, коли варіатор під час всього розгону тримав оберти в зоні максимальної потужності двигуна. Так навіщо емулювати ступені? А тому що коли людина чує постійні оберти, які не ростуть, їй здається що авто не розганяється, ну або робить це дуже повільно, тупить. От і все.

Да! Вместо автомобиля получается скутер!  lol Никогда бы себе не купил варик, который воет на одной ноте! )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

2,279 Відредаговано Larsen (2017-02-07 12:23:39)

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

Думаю, что Алекс имел в виду однодисковые роботы... Я тоже не знаю примеров, чтоб без нареканий работали...

Це правда. Однодискові переключаються ривками, і на це тратять багато часу. Враховуючи що будь-який робот переключає передачі частіше водія (особливо в міському трефіку), то ця смиканина достає, і негативно відбивається на динаміці. Хоча по розходу вони всеодно, як мінімум, не гірше механіки з досвідченим водієм. smile

Aprox написав:

А у двухдисковых преселективов нареканий на работу почти нет, но там вопросы по надёжности и стоимости комплектов сцеплений...

Доречі, є спосіб продовжити життя двухзчепок. Достатньо в корках, і подібних тяжких трафіках, переходити в режим "спорт". В результаті коробка переключається на більших обертах, а значить і самих переключень значно меньше, на малих швидкостях. Правда в результаті росте розхід, і, скоріш за все, стає більшим ніж на механіці. smile А ще можна перейти в ручний режим... хоча нафіга тоді взагалі той робот?  lol1

Aprox написав:

Никогда бы себе не купил варик, который воет на одной ноте! )))

От бачиш! І так само, можливо не настільки радикально, більшість при виборі авто з автоматом, віддадуть перевагу тому, в якого є ручний режим. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,280 Відредаговано az74 (2017-02-07 12:39:58)

Re: Следующий автомобиль

Вот не понимаю предмета спора.
Ну все (ВСЕ!!!) умеют ездить на МКПП.
При этом:
1) обычный автомат - гидротрасформатор жрет КПД и, соответственно, топливо - до ужаса; стоимость обслуживания, планового ремонта - космос, непланового - вселенная
2) робот - тупой как валенок или дорогой, как терминатор
3) вариатор - дорогой как 2 терминатора, стоимость обслуживания, планового ремонта - два космоса.

Вопрос: почему вы, уважаемые, не желаете ездить на МКПП? Не умеете? Или на столько дешево смотрится, что в песочнице смеются?
smile  crazy  imho2

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

2,281 Відредаговано Larsen (2017-02-07 12:46:36)

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

Ну все (ВСЕ!!!) умеют ездить на МКПП.

В теорії, напевно так. А на практиці, знаю таких (не буду вказувати на стать angel ), що, напевно, дай їм механіку, то кожні 5 тисяч доведеться міняти зчеплення.  crazy

az74 написав:

стоимость обслуживания, планового ремонта - космос

Ні, це було в минулому столітті. smile

az74 написав:

вариатор - дорогой как 2 терминатора, стоимость обслуживания, планового ремонта - два космоса.

Та ну! В Тойти варік ні чим не дорожчий роботів у конкурентів. А обслуговування чи планового ремонта в нього взагалі нема. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,282

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

В Тойти варік ні чим не дорожчий роботів у конкурентів.

цена по сравнению с МКПП во сколько раз дороже?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

2,283

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

цена по сравнению с МКПП во сколько раз дороже?

Десь в районі 10% для однакових комплектацій.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,284

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Десь в районі 10% для однакових комплектацій.

это от стоимости авто,
а в абсолютных единицах?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

2,285 Відредаговано Larsen (2017-02-07 13:12:04)

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

а в абсолютных единицах?

Не розумію про які абсолютні одиниці мова. Приведи методику розрахунку.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,286

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

е розумію про які абсолютні одиниці мова.

в десятках тысяч гривен.
на сколько машина с МКПП дешевле, чем с автоматами, роботами, вариаторами и прочими...

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

2,287

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

в десятках тысяч гривен.

Ну ти ж сам питав в разах!   dash1

az74 написав:

во сколько раз дороже?

В тисячах, залежить від моделі і комплектації. Для Королли в мінімальній комплектації яку можна порівняти, десь 38 тис різниця. Для Гольфа, в мінімумі, десь 43 тис.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,288

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

десь 38 тис різниця. Для Гольфа, в мінімумі, десь 43 тис.

и это того стоит?  shok
и это только купить, а сколько переплата за повышенный расход, обслуживание, удорожание ремонта и пр....

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

2,289

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

и это того стоит?  shok

Поняття не маю. Мова йшла про те що варіатори не дорожчі роботів, на відміну від того що ти написав. wink

az74 написав:

а сколько переплата за повышенный расход

І в роботів, і вже тим більше в варіаторів, розхід меньший ніж в МКПП.

az74 написав:

обслуживание

В варіаторів Тойоти (про інші точно не скажу), планового обслуговування нема.

az74 написав:

удорожание ремонта и пр....

Ну а ремонт, звісно у всіх них дорогий, і вони всі значно меньш надійні за механіку.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,290

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

І в роботів, і вже тим більше в варіаторів, розхід меньший ніж в МКПП.

У робота расход больше, чем у МКПП. Факт.
У вариатора - меньше, но он (вариатор) заметно дороже робота, потому как значительно сложнее.

Удобно - да. Не заглохнет дама за рулем - да. С вариатором меньше расход - да.
Но в итоге я для себя вижу отсутствие выгоды, только в минус.

ЗЫ. Даже замена сальника коленвала на Клио с автоматом ощутимо дороже, чем с МКПП.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

2,291 Відредаговано Aprox (2017-02-07 13:44:14)

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

Вопрос: почему вы, уважаемые, не желаете ездить на МКПП?

Лень палку-мешалку смыкать и сцепу жмакать... Всегда считал, что это очевидно...  lol
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-02-07 12:43:20[/merge_posts_bbcode]

az74 написав:

Но в итоге я для себя вижу отсутствие выгоды, только в минус.

Почему Вы ездите на логане, а не запорожце? Это же выгоднее! Их за цену логана можно было просто тьму купить! Почему не ездите на базовом моторе? У него расход меньше и стоит дешевле! Наверно потому, что не всё в жизни сортируется по цене и берется снизу? ))))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: Larsen1

2,292 Відредаговано Александр007 (2017-02-07 13:55:51)

Re: Следующий автомобиль

У робота расход меньше  а на палке больше газуешь.
Поэтому для некоторых  проблема в голове ведь стиль вождения поменять сложно.
Те кто перешли на робот или автомат обратно на ручку не хотят.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0
Спасибо сказали: Larsen1

2,293

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Я иногда тоже туплю когда устану хоть и на ручке..

Все мы тупим smile Я тож.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

2,294

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

Почему Вы ездите на логане, а не запорожце? Это же выгоднее!

Да, на Логане выгоднее. И езжу на базовом моторе. Но ответа нет на счет КПП  crazy
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-02-07 13:17:36[/merge_posts_bbcode]

Александр007 написав:

Те кто перешли на робот или автомат обратно на ручку не хотят.

Лень - двигатель прогресса!

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

2,295 Відредаговано Александр007 (2017-02-07 14:22:24)

Re: Следующий автомобиль

alex.cver,
Бывает  газку больше даю ботинки зимние тяжелее
Жена поправляет ....  не гони.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

2,296

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

Но ответа нет на счет КПП

Если разуть глаза...

Aprox написав:

Лень палку-мешалку смыкать и сцепу жмакать... Всегда считал, что это очевидно...

А вот ответа про топовый мотор таки нет...  lol

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

2,297

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

У робота расход больше, чем у МКПП. Факт.

Звідки такий факт? Офіційні заміри показують навпаки. В більшості випадків. Звісно, може десь і неефективні роботи, але сучасні таки не меньше ефективні мануала.

az74 написав:

У вариатора - меньше, но он (вариатор) заметно дороже робота

"Шо, опять?"(с) Ще раз цифри назвати?   dumbom

az74 написав:

Но в итоге я для себя вижу отсутствие выгоды, только в минус.

Так ніхто ж тебе не переконує купляти якийсь автомат. Я і сам віддаю перевагу механіці, і на ній їзджу. Просто треба об'єктивно ставитися до всіх переваг і недоліків різних видів трансміссії. smile

az74 написав:

Лень - двигатель прогресса!

Факт! Якби не лінощи, я б взагалі машини не купував. Незнаю як ти. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,298 Відредаговано alex.cver (2017-02-07 16:28:26)

Re: Следующий автомобиль

Не на правах рекламы но все же вот он  angel
https://www.autocentre.ua/news/novinka/ … paign=news

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

2,299

Re: Следующий автомобиль

alex.cver,
Автомобиль года 2017 среди легковушек Меган

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

2,300 Відредаговано alex.cver (2017-02-07 17:54:54)

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

alex.cver,
Автомобиль года 2017 среди легковушек Меган

Не спорю. В дизеле и на механике самое, оно кто любит хэчи. Но Степвей лучше среди бюджетных и недорогих вариантов, я бы наверное сказал что Фиеста-конкурент ему вообще не конкурент smile Но это для жадных и клиренсо-любителей smile

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0