Re: Следующий автомобиль
alex.cver,
Я иногда тоже туплю когда устану хоть и на ручке..
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+ Дастер 1.5, 110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 90 91 92 93 94 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
alex.cver,
Я иногда тоже туплю когда устану хоть и на ручке..
Как раз роботы тупые.
Ні, в плані розходу палива, більшість сучасних роботів якраз таки розумні. Навіть для Логана 0.9 з роботом вказано хоч і трішки, але меньший розхід ніж для механіки. Ну а серйозні робото з двума зчепленнями ще ефективніші. Чому так? Тому що "людський фактор". Водій в багатьох випадках помиляється щодо найоптимальнішої передачі. І тому що людини помилятись характерно, і тому що нема сенсу на тих пару десятків метрів передачу переключати, але і тому що в нього просто недостатньо інформації і знань щодо того, в якому режимі зараз працює двигун і відповідно яка передача, саме в цих обставинах, оптимальна. Саме тому роботи, механічний ККД яких такий самий як і в механіки, на практиці показують меньший розхід, адже забезпечують роботу двигуна в оптимальнішому режимі ніж це може зробити водій. І це ще при тому що водії бувають дуже різні. Деяким на механіці краще не їздити, якщо є бажання зекономити пальне і ресурс.
Самый умный - это Вариатор
Варіатор самий економний. Але тут є два фактори. З одної сторони, на відміну від будь-яких ступінчастих трансмісій, варіатор здатен забезпечити роботу двигуна в максимально ефективному режимі, за будь-яких обставин. Отже ефективність роботи двигуна з варіатором прямує до максимально можливої. Однак механічний ККД варіатора нижчий ніж механіки чи робота, тому, його перевага в плані економічності, не настільки велика, якою могла б бути. Але всеодно, на практиці, варіатори найекономніші.
чуток умнее робота - это автомат.
Автоматична трансмісія з гідротрансформатором, найменьш ефективна, і на сьогодні єдина, яка меньш ефективна за механіку. В плані самих предач, це те саме що й робот. Але проблем в гідротрансформаторі - в нього дуже низький ККД. Крім того, старіші автомати, традиційно мали невелику кількість передач, отже двигун рідше працював в оптимальному режимі ніж в коробках з більшою кількістю передач (наприкла, автомат на 4 передачі в порівнянні з роботом на 7). Однак зараз роблять автомати з великою кількістю передач, тому єдиний їхній недолік, в плані економіносі, це гідротрансформатор. Правда з другої сторони, саме завдяки гідротрансформатору, вони значно надійніші і довговічніші роботів.
Никто еще не научился делать нормальные роботы и все только и жалуются на их тупость,
Я не думаю що хтось крепко жаліється на тупость (в плані динаміки) DSG, або, наприклад, роботів від Ferrari. Як раз таки в плані динамічності, сучасні роботи з двома зчепленями, вперше змогли перевершити мануальну коробку. Саме так, роботи з двома зчепленнями, мають більшу динаміку за механіку. Звісно, роботи з одним зчепленням, не такі швидкі, і повільніші за механіку (з досвідченою прокладкою між кермом і кріслом ).
Пежо 2008 с 1.2 движком и роботом и перепрошивкой каждые 3 мес у диллеров
Це просто була навдала модель робота. Не треба характерні тількі їй недоліки, узагальнювати на всі роботи вцілому. Не всі вони аж на стільки погані.
на трассе лучше механики еще ничего не придумали
Якраз таки на трасі, робот практично позбавлений своїх недоліків. Правда і користі від будь-якого автомата на трасі, теж не так вже й багато.
иначе не добавляли бы везде "ручной режим" или хотя бы его имитацию
Тут проблема не саме в роботі, а взагалому в ідеї "автоматичної" коробки. Просто не завжди автоматика, може правильно зрозуміти що задумав водій. Сучасні роботи, варіатори і гідротрансформатори, оснащені дуже продвинутими алгоритмами, які на основій маніпуляцій органів керування, що здійснює водій, а також динаміки руху авто, значно частіше приймають правильні рішення ніж це було 50 років тому. Однак всеодно, що робиться в голові водія, знає тільки він, особливо щодо дій "наперед". Тому в деяких ситуаціях, краще дати йому можливість керувати процесом безпосередньо. Плюс, і це дуже важливо, багато хто просто любить вручну поклацати. Так чому б це не дозволити, якщо технічно це дуже просто? Так, так, саме для задоволення, і це дуже важливо! Більше того, є ще радикальніша річ, яку впроваджують заради "приємних відчуттів", навіть в жертву динаміці і економічності. Це режим роботи варіаторів при інтенсивному розгоні. Сучасні варіатори, в режимі "спорт", при інтенсивному розгоні, емулюють роботу ступінчатої трансмісії, хоча це абсолютно не вигідно, в порівнянні з логічним, і класичним принципом, коли варіатор під час всього розгону тримав оберти в зоні максимальної потужності двигуна. Так навіщо емулювати ступені? А тому що коли людина чує постійні оберти, які не ростуть, їй здається що авто не розганяється, ну або робить це дуже повільно, тупить. От і все.
Для пробок конечно лучше вариатор хотя и с ним тоже траблы есть а лучше нормальный 6-7ст чесный автомат.
Для корків дійсно найкраще варіатор. А автомат найгірший варіант в плані економії, в нього найбільший розхід. Єдина перевага гідротрансформатора - надійність і довговічність.
Я не думаю що хтось крепко жаліється на тупость (в плані динаміки) DSG, або, наприклад, роботів від Ferrari.
Думаю, что Алекс имел в виду однодисковые роботы... Я тоже не знаю примеров, чтоб без нареканий работали... А у двухдисковых преселективов нареканий на работу почти нет, но там вопросы по надёжности и стоимости комплектов сцеплений...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-02-07 11:13:08[/merge_posts_bbcode]
Сучасні варіатори, в режимі "спорт", при інтенсивному розгоні, емулюють роботу ступінчатої трансмісії, хоча це абсолютно не вигідно, в порівнянні з логічним, і класичним принципом, коли варіатор під час всього розгону тримав оберти в зоні максимальної потужності двигуна. Так навіщо емулювати ступені? А тому що коли людина чує постійні оберти, які не ростуть, їй здається що авто не розганяється, ну або робить це дуже повільно, тупить. От і все.
Да! Вместо автомобиля получается скутер! Никогда бы себе не купил варик, который воет на одной ноте! )))
Думаю, что Алекс имел в виду однодисковые роботы... Я тоже не знаю примеров, чтоб без нареканий работали...
Це правда. Однодискові переключаються ривками, і на це тратять багато часу. Враховуючи що будь-який робот переключає передачі частіше водія (особливо в міському трефіку), то ця смиканина достає, і негативно відбивається на динаміці. Хоча по розходу вони всеодно, як мінімум, не гірше механіки з досвідченим водієм.
А у двухдисковых преселективов нареканий на работу почти нет, но там вопросы по надёжности и стоимости комплектов сцеплений...
Доречі, є спосіб продовжити життя двухзчепок. Достатньо в корках, і подібних тяжких трафіках, переходити в режим "спорт". В результаті коробка переключається на більших обертах, а значить і самих переключень значно меньше, на малих швидкостях. Правда в результаті росте розхід, і, скоріш за все, стає більшим ніж на механіці. А ще можна перейти в ручний режим... хоча нафіга тоді взагалі той робот?
Никогда бы себе не купил варик, который воет на одной ноте! )))
От бачиш! І так само, можливо не настільки радикально, більшість при виборі авто з автоматом, віддадуть перевагу тому, в якого є ручний режим.
Вот не понимаю предмета спора.
Ну все (ВСЕ!!!) умеют ездить на МКПП.
При этом:
1) обычный автомат - гидротрасформатор жрет КПД и, соответственно, топливо - до ужаса; стоимость обслуживания, планового ремонта - космос, непланового - вселенная
2) робот - тупой как валенок или дорогой, как терминатор
3) вариатор - дорогой как 2 терминатора, стоимость обслуживания, планового ремонта - два космоса.
Вопрос: почему вы, уважаемые, не желаете ездить на МКПП? Не умеете? Или на столько дешево смотрится, что в песочнице смеются?
Ну все (ВСЕ!!!) умеют ездить на МКПП.
В теорії, напевно так. А на практиці, знаю таких (не буду вказувати на стать ), що, напевно, дай їм механіку, то кожні 5 тисяч доведеться міняти зчеплення.
стоимость обслуживания, планового ремонта - космос
Ні, це було в минулому столітті.
вариатор - дорогой как 2 терминатора, стоимость обслуживания, планового ремонта - два космоса.
Та ну! В Тойти варік ні чим не дорожчий роботів у конкурентів. А обслуговування чи планового ремонта в нього взагалі нема.
В Тойти варік ні чим не дорожчий роботів у конкурентів.
цена по сравнению с МКПП во сколько раз дороже?
цена по сравнению с МКПП во сколько раз дороже?
Десь в районі 10% для однакових комплектацій.
Десь в районі 10% для однакових комплектацій.
это от стоимости авто,
а в абсолютных единицах?
а в абсолютных единицах?
Не розумію про які абсолютні одиниці мова. Приведи методику розрахунку.
е розумію про які абсолютні одиниці мова.
в десятках тысяч гривен.
на сколько машина с МКПП дешевле, чем с автоматами, роботами, вариаторами и прочими...
в десятках тысяч гривен.
Ну ти ж сам питав в разах!
во сколько раз дороже?
В тисячах, залежить від моделі і комплектації. Для Королли в мінімальній комплектації яку можна порівняти, десь 38 тис різниця. Для Гольфа, в мінімумі, десь 43 тис.
десь 38 тис різниця. Для Гольфа, в мінімумі, десь 43 тис.
и это того стоит?
и это только купить, а сколько переплата за повышенный расход, обслуживание, удорожание ремонта и пр....
и это того стоит?
Поняття не маю. Мова йшла про те що варіатори не дорожчі роботів, на відміну від того що ти написав.
а сколько переплата за повышенный расход
І в роботів, і вже тим більше в варіаторів, розхід меньший ніж в МКПП.
обслуживание
В варіаторів Тойоти (про інші точно не скажу), планового обслуговування нема.
удорожание ремонта и пр....
Ну а ремонт, звісно у всіх них дорогий, і вони всі значно меньш надійні за механіку.
І в роботів, і вже тим більше в варіаторів, розхід меньший ніж в МКПП.
У робота расход больше, чем у МКПП. Факт.
У вариатора - меньше, но он (вариатор) заметно дороже робота, потому как значительно сложнее.
Удобно - да. Не заглохнет дама за рулем - да. С вариатором меньше расход - да.
Но в итоге я для себя вижу отсутствие выгоды, только в минус.
ЗЫ. Даже замена сальника коленвала на Клио с автоматом ощутимо дороже, чем с МКПП.
Вопрос: почему вы, уважаемые, не желаете ездить на МКПП?
Лень палку-мешалку смыкать и сцепу жмакать... Всегда считал, что это очевидно...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-02-07 12:43:20[/merge_posts_bbcode]
Но в итоге я для себя вижу отсутствие выгоды, только в минус.
Почему Вы ездите на логане, а не запорожце? Это же выгоднее! Их за цену логана можно было просто тьму купить! Почему не ездите на базовом моторе? У него расход меньше и стоит дешевле! Наверно потому, что не всё в жизни сортируется по цене и берется снизу? ))))
У робота расход меньше а на палке больше газуешь.
Поэтому для некоторых проблема в голове ведь стиль вождения поменять сложно.
Те кто перешли на робот или автомат обратно на ручку не хотят.
Я иногда тоже туплю когда устану хоть и на ручке..
Все мы тупим Я тож.
Почему Вы ездите на логане, а не запорожце? Это же выгоднее!
Да, на Логане выгоднее. И езжу на базовом моторе. Но ответа нет на счет КПП
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-02-07 13:17:36[/merge_posts_bbcode]
Те кто перешли на робот или автомат обратно на ручку не хотят.
Лень - двигатель прогресса!
alex.cver,
Бывает газку больше даю ботинки зимние тяжелее
Жена поправляет .... не гони.
Но ответа нет на счет КПП
Если разуть глаза...
Лень палку-мешалку смыкать и сцепу жмакать... Всегда считал, что это очевидно...
А вот ответа про топовый мотор таки нет...
У робота расход больше, чем у МКПП. Факт.
Звідки такий факт? Офіційні заміри показують навпаки. В більшості випадків. Звісно, може десь і неефективні роботи, але сучасні таки не меньше ефективні мануала.
У вариатора - меньше, но он (вариатор) заметно дороже робота
"Шо, опять?"(с) Ще раз цифри назвати?
Но в итоге я для себя вижу отсутствие выгоды, только в минус.
Так ніхто ж тебе не переконує купляти якийсь автомат. Я і сам віддаю перевагу механіці, і на ній їзджу. Просто треба об'єктивно ставитися до всіх переваг і недоліків різних видів трансміссії.
Лень - двигатель прогресса!
Факт! Якби не лінощи, я б взагалі машини не купував. Незнаю як ти.
Не на правах рекламы но все же вот он
https://www.autocentre.ua/news/novinka/ … paign=news
alex.cver,
Автомобиль года 2017 среди легковушек Меган
alex.cver,
Автомобиль года 2017 среди легковушек Меган
Не спорю. В дизеле и на механике самое, оно кто любит хэчи. Но Степвей лучше среди бюджетных и недорогих вариантов, я бы наверное сказал что Фиеста-конкурент ему вообще не конкурент Но это для жадных и клиренсо-любителей
Сторінки Назад 1 … 90 91 92 93 94 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.318 секунд(и), виконано 39 запитів