Re: ГБО на Logan, ЗА и ПРОТИВ.
Індикацію потрібно налаштувати, є в інструкції, якщо сам не зможеш, на ТО скажи хлопціям, вони налаштують.
ОК. Дякую інструкцію ще не читав, думаю розберуся.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → ГБО на Logan, ЗА и ПРОТИВ.
Сторінки Назад 1 … 54 55 56 57 58 … 61 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Індикацію потрібно налаштувати, є в інструкції, якщо сам не зможеш, на ТО скажи хлопціям, вони налаштують.
ОК. Дякую інструкцію ще не читав, думаю розберуся.
До речі, їдучи додому заправив пів балона газу,
Це помилка. Наступного разу викатай газ повністю, після чого задуй повний балон до відсічки на хорошій запроавці, яка не дурить, наприклад на ВОГ. Таким чином перевіриш правильність налаштування і роботу мульта. Це набагато важливіше, ніж блимання лампочок, які налаштуєш згодом сам.
яка не дурить, наприклад на ВОГ. Таким чином перевіриш правильність налаштування і роботу мульта. Це набагато важливіше, ніж блимання лампочок, які налаштуєш згодом сам.
Я не дуже розбираюся в газових колонках але мены здаэться, що та сама відсічка залежить тису в колонці. Від цього швидкисть заправу теж може змінюватися.
В мене на одних заправках до відсіки "упору" влазить 47л (на Окко), на інших 50л. При цьому витрата палива не змінилася.
Георгич написав:яка не дурить, наприклад на ВОГ. Таким чином перевіриш правильність налаштування і роботу мульта. Це набагато важливіше, ніж блимання лампочок, які налаштуєш згодом сам.
Я не дуже розбираюся в газових колонках але мены здаэться, що та сама відсічка залежить тису в колонці. Від цього швидкисть заправу теж може змінюватися.
В мене на одних заправках до відсіки "упору" влазить 47л (на Окко), на інших 50л. При цьому витрата палива не змінилася.
Сіренький, ти сам собі протирічиш. Якщо на ОККО ЗАВЖДИ заходить 47л (+/- 0,2л, це мабуть балон 54л), то напевно так в балон і захоить.
Якщо ти їздиш приблизно в однаковому стилі, і якщо з бочки задувшись 50л ти проїжджаєш стількі ж, то це говорить, що задув ти ті ж 47л, а заплатив за 50.
Взимку рівень від тиску не залежить.
Влітку все набагато складніше.
Якщо на ОККО ЗАВЖДИ заходить 47л (+/- 0,2л, це мабуть балон 54л)
Ні не завжди. Я рідко лию повний, оскільки не впевнений у літражі балону та правильності роботи мультикапану. Тріщання нема, значить недоумки підігнули тягу поплавка.
Це помилка.
Ну з ГБО я тільки вчора втратив цноту, тому, ще можу помилятись.
індикація спочатку засвітила двома зеленими мітками, але потім все одно світила одною червоною лампочкою.
До одного места эта индикация. Погода на Марсе и то точнее. Если хочешь точности ставь БК типа мультитроникс.
Влітку все набагато складніше.
Чим? Різниця температур?
Ну тоді взимку теж є нюанси. Бочка зовні і в землі. Думаю ти сам знаєш, що при певних умовах на якій краще заливати.
urabus87,
сплошь и рядом
Принаймні не на сонці.
urabus87, та не буквально, аргумент той, що температурні коливання є і зимою, отже літр газу буде мати різну вагу, а везуть машину не літри, а кілограми. Це мав на увазі Сіренький.
Влітку ранковий літр газу суттєво важчий від вечірнього.
Але попри термодинаміку, а жадність пістолетчика має більший вплив на кількість кілограмів задутих в бак)))
а де ви бачили бочки з газом у землі?
Найближча з ОККО до Вас це:
АЗС №15 м.Олександрiя, вул. Куйбишева, 95
а де ви бачили бочки з газом у землі?
Прямо сейчас вижу- через дорогу на ОККО (Киев, Окружная)
Еще есть на окружной Борисполя (БРСМ), еще где то на трассе Киев-Полтава заправлялся
по нормам вроди как нельзя
можна...
підземні резервуари мають об'єм 20 000л.
Всем доброго времени суток!
5 лет был владельцем карбюратороной Славуты с гбо II поколения, затюнил до 3 (лямбдазонд, ДПДЗ, датчик температуры, контроллер и т.д.)
6 лет владею GEELY CK2 - BRC 4-го поколения
Теперь под тем-же ником считаю дни до получения статуса Логановод-а.
Что я скажу, если в первом варианте установка газа обошлась в 200$ а замена фильтров обходилась в копейки, выгода газа
была НЕОСПОРИМА (несмотря на полуторную разницу в цене между бензом и газом), во втором случае я стал задумываться - а так-ли выгоден газ при
расходе грядущей машиной бензина в 5 литров ???
И вот, на заре Логановодства взялся за калькулятор:
Для простоты возьмем только загород
(я 90% пробега езжу в режиме 90-100км/ч)
Допустим, у нас двигатель D4F 1.2
Не берем раход 5.1 - реально в спокойном режиме ~5.5 (согласно отзывов владельцев)
АЗС "НАРОДНА" (ибо дешево и под боком) - последний раз 95-й был по 22.80
Газом позавчера заправлялся на Smart-e по 10.55
Для того, что-бы 1.2 ехала (проверено на Славуте) - настройки ГБО по-богатому
(реально у меня было 8л трассы против 4.8 "зажатого бензина")
Сейчас 1.5л Джилька кушает ЛУЦ так-же.
Итак:
На бензине:
22.80грн*5.5л=125грн/100км
На газу:
10.55грн*8л=85грн/км
"Экономия":
40грн/100км
400грн/1 000км
4000грн/10 000км
+5л бензина/1 000 км -115грн. (пусть 100грн)
т.е. реально экономим уже меньше
30грн/100км
300грн/1 000км
3000грн/10 000км
4500грн/15 000км
Окупаемость:
Цена -
24000грн - установка (это RENAULT, детка)
После 75 000т.км - экономия? - НЕТ!!!
+1500грн/15000 км - обслуживание газа
итого:
75 000км -7500грн
90 0000км -4500грн
105 000км -1500грн
112 500км 0!!!! 7.5 лет при моем текущем режиме эксплуатации
120 000км +1500грн
Добро пожаловать в Матрицу!
То-есть всеми выгодами газа будет пользоваться уже следующий владелец!!!
Еще интересный факт, европейцы сместили акцент покупок автомобилей с "газировок" на гибриды и электромобили.
Видимо, они тоже посчитали, или прочувствовали кошельками.
Да, можно поставить газ 4 поколения за 10000грн у дяди Васи , зажать настройки до 7л/100км, менять фильтры самому
и неоспоримый PROFIT приходит после 30 (тысяч километров), но господа,куда девать гарантии и требования RENAULT FINANCE?
Наконец, баллон в багажнике весит 22.8 кг , с арматурой - все 25
Включаем пресловутый "дачный" режим - мне туда и обратно ~100км
Без баллона я могу взять на 1 мешок цемента больше - в Эпицентре он стоит 30 гривен, в деревне, лежалый - 50 (двадцатка экономии)
Назад - картошечка, консервация, да просто трешка молока в столице на 20грн дороже и разведеное.
Или перегружать багажник и платить за ремонт подвески.
И наконец, выезды на природу/рыбалку/охоту - дорожный просвет ох как нужен, а баллон в багажние его не добавит.
Да, я за ГАЗ, даже за 5-е поколение (ибо на 1.2 потеря даже мизерной доли мощности и крутящего момента не радует) но по разумной цене.
А еще за спирт, ну и пусть она не будет ехадь быстрее сотни - зато из водорослей и почти бесплатно.
24000грн - установка (это RENAULT, детка)
На 1,2 Логан установка ГБО у официалов стоит 16,800. Могу дать номер.
Мне на 2,4 установка BRC обошлась в 700$ 700х29=20300грн. Откуда такие цены?
Допустим, у нас двигатель D4F 1.2
Не берем раход 5.1 - реально в спокойном режиме ~5.5 (согласно отзывов владельцев)
Это только по трассе такой расход... В городе 7-7,5... Так что, надо всё пересчитать! )))
Где это цемент по 30 грн мешок? Я 10 возьму
Я 10 возьму
Слабо. Я в Шкоде вез 19
_Shadow_, мы к тебе за цементом! Уже 29 мешков нада...
_Shadow_, даешь цемент!
Сторінки Назад 1 … 54 55 56 57 58 … 61 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → ГБО на Logan, ЗА и ПРОТИВ.
Згенеровано за 0.199 секунд(и), виконано 80 запитів