Aprox написав:Нуууу... Почти... ))
Там звук практично не міняється від сили натискання на педальку, тільки від швидкості. Ну і знаючи твій потяг до акустичного комфорту, який не дає тобі використовувати більше половини потужності твого нинішнього двигуна, ця перевага електромобіля для тебе була б, напевно, однією з найголовнішийх. Уяви собі - максимальний розгін на ДВЗ, це розкрутка майже до відсічки, як тобі звук 1.2 на 5500-6000 обертів? Приємно? Таке захочеться робити хіба що в самій екстренній ситуації. А в електро - просто натиснув до упору, і відразу маєш максимальний розгін, без ніякого додаткового звуку, без дауншіфта на мануалі і без очікування поки автомат роздуплить що від нього хочуть на автоматі. Ну і твоє незадоволення звуком двигуна на швидкостях по трасі - в електромобіля на швидкостях ти чуєш вітер і шини... 
Короче, я впевнений, саме ця особливість тобі подобається дуже сильно. 
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-03-31 08:30:27[/merge_posts_bbcode]
Aprox написав:Пока что доля действительно "чистой" энергии ооочень мала!
Саме так. Але в ЄС вже майже одна шоста всієї електрики виробляється вітряками. І темпи розвитку високі. Будівництво вітроелектростанцій, це ціла індустрія, її підняли буквально в останню декаду не для того, щоб зупинитись. 
Ну а ми, звісно, третій світ, до нас воно дійде не відразу. Але ж і мобільне покриття, як би хто не сумнівався 15 років тому, зараз є чи не в кожному селі, не завжди навіть газифікованому, і майже всіх без нормальних доріг. 
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0