135074 км
Сьогодні на СТО зробив перевірку підвіски та діагностику амортизаторів на стенді. За результатами перевірки і діагностики все, окрім задніх амортизаторів, виявилось у відмінному стані. В задньому лівому амортизаторі (знову ліва сторона - завжди здається, що більше страждає права), крім того, що витікла рідина, розбито верхній сайлентблок.
Тому було прийнято рішення про заміну задніх амортизаторів і одразу ж виконано. Амортизатори завжди беру на офіційному СТО - по перше, боюся, що інші постачальники не володіють точною інформацією про те: чи підсилені амортизатори, чи ні (я, до речі, теж не зможу їх відрізнити) і можна напоротись на европейські, які дуже бистро поляжуть у нерівній боротьбі з нашими дорогами, а по-друге, отримую гарантію на рік без обмеження пробігу і це корисна річ. Попередні амортизатори я ставив трошки більше аніж 2 роки тому (стукати вони почали приблизно рік назад - не надовго хватило) - тобто міняю вже вдруге за весь час експлуатації автА.
Також відрегульовано розвал та сходження. Автомобіль до літньої експлуатації підготовлено.
Коштували всі ці розваги так:
- задні амортизатори 2 шт = 2788,99 грн;
- зняття/установка задніх амортизаторів = 96,00 грн.;
- діагностика підвіски, стенд і регулювання сх = 259,20 грн.;
__________________________________________________
Всього: 3144,19 грн.
Також підняв тему про пластину кріплення передньої частини підрамника праворуч. Як з`ясувалося, частина авто турецької збірки з двигуном об`ємом 1,4 л (особливо перед закінченням виробництва) не комплектувалися цією деталлю, а деякі машини йшли з нею (у одного з працівників теж такий же Меган 2 1,4 і теж пластина відсутня). Я, поміркувавши, все ж вирішив заказати і довстановити відсутній елемент конструкції. Коштує воно 367 грн зі знижкою. Болти кріплення по 50 грн не став замовляти - підберу за копійки на барахолці.
Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
0