154699 км
Трошки тюнінгу або шкіряний салон. (фото буде мало, бо дуже мало часу відводилось на все це)
Цей крок назрівав давно - два або навіть три роки. Вже сильно зносилася обивка сидіннь. Особливо водійського: потерте скрізь і дірка збоку на спинці, через яку вивалюється пінний наповнювач. Чохли якось в перші місяці після придбання машини знайшов на ринку, але вони виявились не дуже вдалі. Сповзають, задираються і взагалі псують інтер'єр своїм недолугим виглядом. На задню спинку я так нічого і не вдягав, бо зовсім сумно виглядає в чохлі.
Намагався домовитись з людиною (з Дніпра), що тут на форумі пропонує модельні чохли. Але стало зрозумілим, що на цільну спинку не має готових викройок, а під замовлення вони не сильно "палають" бажанням робити один екземпляр... і до того ж це все не дешево і довго.
Також попротирались дірки в тканині дверних карт і взагалі тканина там ну зовсім замучана стала і ніяка мийка вже не могла вимити.
Хотів було вже шукати якесь ательє, де зроблять ремонт салону (такі є в нашому місті), але теж дуже бентежила вірогідність колгоспного тюнінгу і якості матеріалів.
І ось, випадково, восени натикаюся на об'яву в OLX: "Шкіряний салон Рено Меган 2 в Дубно". Було почав домовлятися (я якраз їхав на Львів) і хотів повертаючись назад оглянути і забрати сидіння, але детально оглядаючи фото зрозумів, що сидіння не з седана, а наче з кабріолета праворульки (як виявилось пізніше - з купе) і тому я вибачився і відмовився... І навіть вже махнув рукою на ті всі заморочки.
Аж ось наприкінці березня той самий продавець виставляє лот 260$ за "шкіряний салон Рено Меган 2 седан англієць разом з дверними картами". Ну, я навіть не роздумував. Домовився. Вислали.
Отримав. Недовго оглянувши забрав, бо все виглядало просто чудово.
Задні сидіння стали зовсім без проблем.
А от з переднім водійським довелось повозитися. На місто свого переднього пасажирського я поставив водійське з праворульки (у пасажира тепер регулювання попереку є). Тільки замінив на ньому замок ременя безпеки разом з поперднатягувачем на свій, бо червона кнопка в замку англійця дуже потерта і біла від якоїсь хімії.
З водійським сидінням довелось повозитися. Зрозуміло, що можна було просто поставити як є, але я хотів зберегти ліфт. Тому вирішив, що спинку візьму повністю з англійця, а сидіння буду компонувати: каркас мій, а подушка і додатковий пластиковий декор з донора (на фото ліворуч донорське, а праворуч моє):
Дуже вдало я напередодні прочитав порядок розборки каркасу і запам'ятав одну не зрозумілу, але конче важливу операцію, ціль якої прояснилася після відділення спинки від сидушки (мене навіть холодним потом пройняло від однієї думки, що було б як би я це не прочитав або не зробив). А всого то треба було перед відкручуванням засунути штіфт або викрутку у спеціальний отвір. Ця викрутка не дає після відділення спинки розкрутитися дуже міцній пружині механізма нахилу спинки, яку самотужки дуже важко було б поставити потім на місце. Спинка стала нормально.
Далі вияснилось, що шкіряна подушка сидіння кріпиться спереду сталевими пружинками в отвори на металевому кронштейні, якого немає в дешевих сидіннях (туди ж кріпиться і декоративний пластик з руків'ями управління положенням сідушки). Добре, що вона на точковій зварці. Я зварювання висверлив і відірвав той кронштейн та закріпив його на каркасі свого сидіння болтами. Все стало дуже чітко (хоча з невеличким недоліком на стику мого пластику і пластику з донора, але мало хто замітить, якщо не знає, як воно повинно бути).
Далі виявилось, що в задній правій спинці щось дзвінко хлопає коли сідаєш або встаєш. Вичитав, що то металева пластина грає. Довелось розбирати спинку і вигадувати, що робити. Придбав в Епіцентрі планку швелеровидну жорстку, порізав "на глаз" та пришпандепсив до металу на заклепки 4,5 мм товщиною, та з іншої сторони приклеїв лист якогось вібропласту з фольгою:
Також довелось підбирати замок, щоб застебнути молнію обивки сидіння. Підходить №5
Далі була ще більша проблема. Дверні карти від англійця. Але все вирішив. Прорізав дірку для блоку вимикачів склопід'йомників. Довелось купувати ще один блок з розборки, бо треба було закрити дірку в пасажирській карті, яка колись була водійською. Блок прийшов п'ятикнопочний з дуже зношеним софттач-покриттям. Довелося змивати те покриття, щоб придати пристойний вигляд.
На задніх дверях поміняв тільки верх карти.
Потім довелось розмірковувати: а що ж робити з задніми картами. У мене ручний склопід'йомник, а там нема дірок... і шкода різати. Але, ретельно розглянувши варіант встановлення електричних (мотори, направляючі, кнопки, дроти з роз'ємами і т.і.), дуже бистро його відкинув. Висверлив акуратно дірки і почепив ручки. На рідних дверях під ручками припливи, а в донорі такого нема. Намагався нагріти і вигнути, але марно. Поки що, щоб закрити проміжок почепив металеві декоративні накладки з кімнатних дверних ручок. Пізніше поміркую - може щось краще вигадаю.
Задні карти зі шторками. Довелось шукати гачки для них:
Ось такий маленький тюнінг. Мені дуже подобаться те, що вийшло. Мої друзі, хто бачив вживу, теж у захваті. Шкіра дуже якісна і в хорошому стані. Треба тільки підібрати для неї правильну хімію.
Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
3
Спасибо сказали: _AlexSander_, Abashyn, Svetlov, Engineer, karakuda78, paveldne, ПЕТРО, pokemon22, bond2302, Lavrik, игорь степаныч11