Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Clone-77, я все одно дякую, друже, за намагання допомогти!
Добре. Зараз їздив зустрічати доньку і стало зрозуміло, що не працює кінцевик водійської двері. Може вся сіль в кінцевику? Буду розбиратись з цим.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Сторінки Назад 1 … 25 26 27 28 29 30 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Clone-77, я все одно дякую, друже, за намагання допомогти!
Добре. Зараз їздив зустрічати доньку і стало зрозуміло, що не працює кінцевик водійської двері. Може вся сіль в кінцевику? Буду розбиратись з цим.
166318 км
Вчора розбирався з кінцевиком водійських дверей. Він абсолютно робочий. Також перевірив в дверях на пошкодження дроти. Пошкодженнь немає. Перебрав контактний роз'єм, що йде до замка - трошки попідгинав контакти. Перебрав замок - поправив все, що стосується електроприводу. Кінцевик запрацював (і це головне), а електропривід замка спрацьовує через раз. Як правило, не спрацьовує на замикання (доводиться ключем замикати водійські двері), а відмикання тільки один раз не відбулося.
167694 км
Планове ТО: заміна моторного масла, масляного та повітряного фільтрів, а також фільтр салону.
Масло Elf Evolution 900 SXR 5W-30, 5 л .................................... 663 грн
Фільтр масляний 7700274177 Renault ...................................... 100 грн
Фільтр повітряний 8200431051 Renault ..................................... 228 грн
Фільтр салону 7701064235 Renault ........................................... 376 грн
______________________________________________________________
Всього:.................................................................................... 1367 грн
Також на день раніше згоріла лампа ближнього світла праворуч. Замінив і здалося, що ліва світить набагато слабкіше за нову праву. Сьогодні вирішив замінити і ліву. З'ясувалось чому слабкіше світило: вольфрамова нитка дуже сильно виродилась і часточки вольфраму заліпили скло з середини колби утворивши дзеркало, та заважали потоку світла потрапляти на відбивач.
Добавив 300 мл антифризу:
167810 км
Заміна зимової гуми на літню.
Зимова GOODYEAR UltraGrip Ice 2 195/65R15 95T XL за 2-й сезон пробігла 5410 км, а всього з початку експлуатації 15187 км. Під час підготовки до зберігання виявив на однній шині доволі глибокий поріз:
Треба буде показати його шиномонтажникам та вирішити, що з цим робити.
Літня гума Brigestone Turanza T001 195/65/R15 91H на даний момент має пробіг 45656 км і пара колес (ті що були на задній осі) майже зношені та мають глибину протектора біля 2,5 мм. Я їх ще торік поставив на передню вісь, а на їхнє місто передні, що зараз мають глибину протектора 4,5 мм.
Замовив нову гуму тієї ж марки і моделі, але трохи іншу модифікацію: 195/65/R15 95T XL. Індекс "Т" дає надію, що вона буде трохи більш зносостійка.
169550 км
Заміна старої літньої гуми Brigestone Turanza T001 195/65/R15 91H на нову Brigestone Turanza T001 195/65/R15 95Т XL.
Взяв гуму 2015 року виробництва (Made in France). На вигляд чудова, неначе вчора виготовлена. Збільшений індекс нагрузки і підсилена боковина. Також зменшений індекс швидкості (відносно твердіший компаунд) - сподівання на більшу довговічність.
Стара гума пройшла всього: 47396 км. Дві шини майже зносились: 1,8-1,9 мм висота протектора, а дві інші мають по 4 мм (приблизно 40% ресурсу залишилось). На моєму авто більше зношується задня гума. Дуже задоволеній цією гумою. Що то значить Brigestone!... Боявся, що такий залишок протектору вже не буде тримати траєкторію як слід. Але був приємно здивоаний, коли їздив на Київ і попав у дуже сильну зливу. Ніякого аквапланування і близько. Гума відпрацьовує до свого кінця на всі 100%. Рекомендую.
На моєму авто більше зношується задня гума
Проверьте состояние сайлентблоков и углы установки задних колес
169574 км
Evgenий, як раз сьогодні побував на стендах перевірки і регулювання кутів установки колес. По задній осі "всьо чьотко" - все в нормі. Передок трішки підправили. А сайлентблоки стоять майже нові (не дуже давно ставив). Я думаю, що це нормально, якщо задні зношуються швидше .
Також перевірив ходову і стан амортизаторів на стенді. Треба готуватись до заміни передніх (почали з'являтись слабкі сліди викидів масел, та стенд показує, що коофіцієнт щеплення 58-59%, у той час, як на задніх під 80%).
Я думаю, що це нормально, якщо задні зношуються швидше
Ну чисто теоретично, більше повинні зношуватись передні. Адже на передню вісь доводиться більше ваги, вона з приводом, і більше використовується при гальмуванні. На зад навантаження вцілому меньші, ну, звісно, якщо не возити постійно в багажнику повне навантаження.
Можливо просто в задніх шинах тиск був меньше норми?
У мене дуже спокійний стиль водіння і по більшості гальмування двигуном. То моя думка з цього приводу така, що теперішній стан доріг примушує постійно маневрувати (по кілька годин поспіль). Передні колеса завжди рухаються у напрямку, а задні, навпаки, постійно вимушені чинити спротив боковому зсуву вліво і вправо, а також вони мають більшу нагрузку у поворотах, ніж передні. В ожеледицю задня вісь зривається в юз першою. До речі, спеціалісти рекомендують ставити кращу гуму на задню вісь, не залежно від типу приводу. Знали це? Я тільки ось пару років, як це з'ясував і усвідомив. А в Штатах про це давно вже крутять рекламні ролики і попереджають.
Також, згадав, що на Логані у мене теж швидше зношувалась задня вісь.
Передні колеса завжди рухаються у напрямку, а задні, навпаки, постійно вимушені чинити спротив боковому зсуву вліво і вправо, а також вони мають більшу нагрузку у поворотах, ніж передні.
Найбільше наванатаження в повороті, навіть без розгону і гальмування, має переднє зовнішнє колесо, адже на нього припадає найбільша вага. Звісно, при нормальному завантаженні машини. Якщо в багажник покласти 500 кг то найбільше навантаження буде на заднє зовнішнє.
Плюс, розгін і гальмування ще більше збільшує навантаження на передні колеса.
В ожеледицю задня вісь зривається в юз першою.
А машина оснащена ABS? Якщо ні, то через неправильний перерозподіл гальмівних зусиль, задні колеса можуть блокуватись раніше передніх, що призводить до заносу. Легкові авто як правило налаштовують так, щоб при втраті зчеплення в повороті, першими зривались передні колеса. Тому схильність до заносу скоріш за все не є штатною поведінкою.
До речі, спеціалісти рекомендують ставити кращу гуму на задню вісь, не залежно від типу приводу. Знали це?
Так, безумовно. І робиться це для того щоб забезпечити більше зчеплення задньої осі порівняно з передньою. Це зменьшує шанс заносу (втрата зчеплення задньою віссю), який вважається більш небезпечним ніж знос (втрата зчеплення передньою віссю). Тому так.
Однак це не пов'язано з навантаженням на гуму, адже на зад не кажуть ставити більш зносостійку гуму, а саме гуму яка забезпечить краще зчеплення.
Також, згадав, що на Логані у мене теж швидше зношувалась задня вісь.
Теж дивно. В мене в Логані більше зношувалась передня, хоч і невелика різниця була.
Теж дивно. В мене в Логані більше зношувалась передня, хоч і невелика різниця була.
Мені також дивно. Я так само вважав раніше, що передок зношується швидше, але особистий досвід поки що не підтверджує ці переконання. Все що я пишу, на рахунок зносу моєї гуми - то мої теоретичні, не підтверджені подвійними сліпими дослідженнями, здогадки. Чого саме така картина зносу? - Поки що загадка. Авто не перегружене. Вся ходова в ідеальному стані. За кутами коліс регулярно слідкую. Амортизатори перевіряю. Тиск завжди під контролем.
Чого саме така картина зносу? - Поки що загадка.
У переднеприводных (да и у заднеприводных при нормальной эксплуатации) задние колеса должны изнашиваться меньше, потому как конструктивно находятся в идеальном положении для прямолинейного движения. Передние в любом случае в более "жестких" условиях.
сайлентблоки стоять майже нові
Пример. Появился неравномерный износ задней резины. Сайлентблоки задней балки были заменены на как бы оригинальные (но цена "смешная"). При установке мне показалось, что резина в них слишком эластичная... Установлен зимний комплект резины. Опять проявился износ. Через месяц установлены сайлентблоки Lemforder. Неравномерный износ прекратился.
Жень, ти ще враховуй, що балка є балка. типу на ній схід та кути не регулюються.
У переднеприводных (да и у заднеприводных при нормальной эксплуатации) задние колеса должны изнашиваться меньше, потому как конструктивно находятся в идеальном положении для прямолинейного движения.
По-перше, така жорстка заява потребує таких же твердих доказів. Хоча, можу погодитись з цим. Але... По-друге, скільки у процентному відношенні складає прямолінійний рух до руху в загалі? - У мене приблизно 15-20%, а решта: повороти, дуги і об'їзд ям і бугрів. І ось тут якраз те "идеальное положение" і втрачається.
Я не економлю на запчастинах. Використовую оригінальні. Неравномірність зносу стає видимою тільки через пару років, або 30-40 тис км їзди. Так що це не стільки проблема, як просто факт спостереження по конкретному авто. Я просто не міняв місцями колеса, а чотири роки ставив їх на ті самі місця. Треба змінювати періодично. Головне, що поверхня гуми зношується рівномірно.
Треба змінювати періодично.
износятся быстрее, чем без перестановок
169630 км
Нарешті вирішив проблему замка водійської двері. Не працював електропривід - двері не замикалися з пульта. Доводилось ключем відмикати/замикати, і постийно йорзати пластикову заглушку дверної ручки. Оскільки новий замок коштує щось біля 5000 грн, то звісно ж, не згодний з такими тратами, я почав шукати б/у. Знайшов за 660 грн, а з пересилкою вийшло біля 750 всього. Хоча продавець завірив, що всі запчасті перевірені і на 100% робочі, я все ж був готовий, що змарную і час і гроші, бо немає способу перевірити таку річ без підключення.
Сьогодні отримав посилку, то ж одразу заходився до роботи. За 20 хв упорався - замінив замок у зборі. Електропривід запрацював, але виявилось, що кінцевик не робочий: БК не бачить відкриті двері. На щастя в моєму старому замку кінцевик працював. Довелось розбирати обидва замки і ставити електродвигун з "нового" замка на свій.
Таким чином, все вийшло і електропривід тепер нарешті запрацював.
P.S. Мабуть ще довго буду намагатись тикати ключем в личинку замка за напрацьованою звичкою
169630 км
Нарешті вирішив проблему замка водійської двері. Не працював електропривід - двері не замикалися з пульта. Доводилось ключем відмикати/замикати, і постийно йорзати пластикову заглушку дверної ручки. Оскільки новий замок коштує щось біля 5000 грн, то звісно ж, не згодний з такими тратами, я почав шукати б/у. Знайшов за 660 грн, а з пересилкою вийшло біля 750 всього. Хоча продавець завірив, що всі запчасті перевірені і на 100% робочі, я все ж був готовий, що змарную і час і гроші, бо немає способу перевірити таку річ без підключення.
Сьогодні отримав посилку, то ж одразу заходився до роботи. За 20 хв упорався - замінив замок у зборі. Електропривід запрацював, але виявилось, що кінцевик не робочий: БК не бачить відкриті двері. На щастя в моєму старому замку кінцевик працював. Довелось розбирати обидва замки і ставити електродвигун з "нового" замка на свій.
Таким чином, все вийшло і електропривід тепер нарешті запрацював.P.S. Мабуть ще довго буду намагатись тикати ключем в личинку замка за напрацьованою звичкою
Так,гарна покупка моторчика за 750 гривень).Але то все дрібниці-головне-працює.
Згоріла кнопка в мене на шурупокруті...тож купи транзистор і поміняй-ні,треба кнопку у зборі купити).У результаті кнопка трохи не така і у шурупокрут не лізе(без дремеля)...перепаяв з нової кнопки транзистор-стара запрацювала.
Ми не шукаємо простих рішень,а прикладаємо усіх зусиль щоб працювало .
P.S.Замок хай працює і не ламається).
169725 км
Нарешті зробив ревізію трапеції склоочисників (видався вільний день). Пам'ятаю попередження Євгенія на рахунок цього. Схоже, що трохи запізднився. Одну вісь насилу випресував і трохи пошкодив різьбу. Не зрозуміло, як вона взагалі працювала, але схоже що електродвигун дуже сильно був перевантажений. Вісь трохи поїдена іржою:
Інша вісь випресувалась досить вільно. Завтра відновлю пошкоджену різьбу і встановлю все.
Дуже вразила легкість зняття і встановлення. А також був вражений диаметром відводів води і бруду - вони неочікувано великі і треба кидати грязюку лопатою, щоб їх забити.
Тим не менш, якщо попаде листя, то дуже швидко ті гофпи заб'ються
типу на ній схід та кути не регулюються.
Та да, но нужно контролировать чтобы"след в след" шли задние колеса. Есть там параметр в "%" (бумажки нет под рукой)
169730 км
Обслуговування трапеції закінчив. Різьбу відновив, але довелось трішечки спиляти пошкоджену ділянку і купити плашку 10ммх1,5 з тримачем. Коли встановив усе на місце і ввімкнув, щоб перевірити, то прозрів від тиші - реально дуже тихо став працювати механізм, Мотор не виє, як раніше. Осі і втулки я змастив мідною змазкою.
Пам'ятаю попередження Євгенія на рахунок цього.
Біг по граблям- наше все.
Коли встановив усе на місце і ввімкнув
Якщо були гумові кільця,то бажно було б і їх замінити.
Якщо були гумові кільця, то бажно було б і їх замінити.
Вони були в дуже гарному стані (як нові), то я не став їх замінювати, але буду мати на увазі.
170515 км
Здох черговий аккумулятор. По три роки вони у мене живуть, не більше. В принципі, мене це задовольняє. Я майже не заглядаю в них і не переймаюся їхнім станом.
Заряджай кожні пару місяців стаціонарно. Будуть жити довше..Машина їздить кожен день,а ставиш на зарядку,3-4 години зарядне в ньго пхає.
Сторінки Назад 1 … 25 26 27 28 29 30 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Згенеровано за 0.150 секунд(и), виконано 93 запитів