100500 разів вже ці багажники ми тут переобговорили, але тема все повертається і повертається...
Для мене багажник став головною причиною заміни Логана. Я теж думав що седана вистачить, адже в універсалі возив 99% часу повітря. Але особисто моя практика показала що "ну його нах" так жити. Ні, я не вожу меблі кожен день. Так, 90% часу багажник порожній. Але ті 10% коли його не вистачає, заставляють "прокляти той день коли сів за баранку цього пилососа". І річ не в "меблях". Дитячий велосипед, самокати, сумки - і поїхали гуляти. На седані так не вийде. А ситуацій коли все, впринципі можна запихнути в седан, але дууууууже не зручно, ще більше. Та навіть гуму на шиномонтаж везти в седані це ще той гемор...
Щодо "камаза", то всьому є межа. Я ніколи в житті не возив нічого такого що не влізе в універсал. А от таке що не влізе в седан, або влізе через "жoпу", доводиться періодично возити, і не так вже й рідко.
І не треба казати що прихильність до універсалів це совкове мислення. Вони зараз дуже популярні в Європі. Не кажучи вже про Штати, з їхніми повнорозмірними кросоверами, піпл-керієрами і пікапами "шириною в Чорне Море".
Практичність - штука корисна. І хоч вона для всіх різна, адже вимоги у всіх різні, однак для середньої сім'ї, скоріш за все, оптимальний варіант це універсал. Для молодої сім'ї - хечбек. Седан, в Європах тільки як представницький клас. Малі седани там мало хто купує.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0