Задовбав мене скрип на низькій швидкості, замовив нові колодки (оригінал тільки нісановські) та змазку для суппортів. Колодки знімав дивився ніяких камінчиків і сміття не має, тупо труть колодки по диску на холостих і вони скриплять (що за нафіг?). Поршень наче норм ходить туди сюди не заїдає.
Чекаю на нові склоочисні щітки.
По трошку збираю фільтра на нове ТО.
Із моїх спостерігань по машині датчик світла прикольна приблуда правда 30% зайвий раз спрацьовує, під мостами або в коротки тунелях де і нафіг не потрібно, не вистачає проміжного режиму, типо ввімкнути тільки підсвітку, коли лише сонечко зайшло і досить світло врубає вже ближній, я зазвичай тільки підсвітку врубав щоб панель приладів бачити. А так взагалі прикольно в вечірній та нічний час кататись.
По датчику дощу, то по місту коли дощик моросить інколи не спрацьовує, по трасі зручна штука, особливо коли постійно змінюється інтенсивність дощу він сам підбирає швидкість прибирання води. Був намастив покриття антидощ (брав батькові ще минулого року хадовське), фігня, після змахування води з'являється матова плівка яка заважає прозорості склу, мене напрягає, більше користуватись не буду, тай толку ніякого на швидкостях 100+ в нас особливо їздити не має де, а змахувати все одно треба.
Ще дуже подобається автоматичне вимикання всього освітлення коли замикається машина, замотавшись не висадиш акумулятор в нуль, хіба що аварійку залишити блимати.
А ось сама ходова то дуже жорстка для наших доріг . По рівній дорозі добре йде а ось на нерівностях будь-який стик асфальту відчувається, коли амотри здохнуть може з новими буде краще, бо наче стоять газо-масляні, якщо пам'ять не підводить. Правда ціна передніх амотризаторів не радує.
Ще додам чорний колір автівки то капець, легенький дощик пройшов і машина страшна що капець. Сумую за своїм білим логаном, там як свинюка в багні можна було бовтатись, вікна протер і поїхав і на вид не така брудна була
Думаю може потаксувати на таксіфу, та грошей на машинку підзаробити, бо ще радіатор кондюка заміти хочу, щось клеїти душа геть не лежить, гімно радіатор купляти не хочеться знаходив денсо були від 4 тисяч, ще реєстратор прикупити треба.
Знайомий в аварію потрапив, йому в зад вїхало п'яне тіло яке за руль посадило свою жінку коли поліцаї приїхали, а поліцаї ще знайомого винуватим зробили (бо з п'яним водієм в кентах), реєстратора немає нема чим доказати. З такою владою хочеться взяти автомата і перебити їх нах*р.
ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
0