Re: Эксплуатация ГБО
Їзжу тільки на газі КЛО в Борисполі,все добре. Трубки мідні,окис сірки є,мазута нема. Може мідь як допоміжний фільтр ??)))
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Сторінки Назад 1 … 27 28 29 30 31 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Їзжу тільки на газі КЛО в Борисполі,все добре. Трубки мідні,окис сірки є,мазута нема. Може мідь як допоміжний фільтр ??)))
До свічок для ГБО, тепер і масло є для ГБО.:
Применение специальных моторных масел для авто с ГБО ...
І це пише autocentre...
Маркетологи не сплять.
gatuno, на підході антифриз, тормозуха, АКБ і омивайка для скла, спеціально пристосовані для ГБО!
Чимось нагадало "гелій" на шиномонтажах.
gatuno, на підході антифриз, тормозуха, АКБ і омивайка для скла, спеціально пристосовані для ГБО!
А так же иконки с покровителем ГБО. Для каждого поколения - своя
иконки с покровителем ГБО
ПЕТРО написав:И что после этого думать, или БРСМ газ "испоганился", или БАРС и КЛО настолько Г...???
Заправляюсь только на БРСМ - такой картины не наблюдаю...
У меня тоже претензий к БРСМ нет. В 98% случаев заправлялся только у них. Сейчас пробег 133тыщи.
У меня тоже претензий к БРСМ нет. В 98% случаев заправлялся только у них.
У меня тоже претензий к БРСМ нет. В 98% случаев заправлялся только у них.
Даже маршруты планирую через их заправки
Перше ГБ-ТО 10к - 500грн, це у оф.ділера AEB в Україні де ставив, хороша ціна...
В грубому було срані всякої чимало, в чашці фільтра теж купа лишилася:
Тонкий розпилять не вийшло по металу, тільки надпил, там проглядається фільтр кольору кави, дійдуть руки - розпиляю:
Це перше ГБ-ТО 10к. На початку були одиничіні заправки на пробу Глушко, КЛО, АНП, а так 95% - БРСМ: переважно в Києві, інколи по трасі і в Житомирі.
МайСТОр пропонував мінять не 1/10к, а через 7-8К і замість тонкого ставить якийсь інший, з картриджом чи що за 360грн, ще казав, що ніби на ОККО чистий газ.
В ЮТБ чувак поставив перед тонким, як він озвучив - фильтр для відділення води з повітря для компресорів:
+ наприклад, фільтр очистки повітря волого/масловідділювач:
хм, таке можна ставити? А так, дійсно наглдядно і знаєш чим задувся на конкретній заправці.
Масло-масляне
Досить поставити такий
Да,він не прозорий,але більш функціональний.І на 2 з"єднання,які можуть травити газ,менше. Плюс не відомо як себе поведе прозорий ковпак при нагріві в замкнутому просторі моторного відсіку.
Досить поставити такий
Во, у меня такой
Плюс не відомо як себе поведе прозорий ковпак при нагріві
Однозначно. І тиск в цих водомасло фільтрах розрахований переважно на макс. 10атм, а в магістралі газовій 12-16 атм, чувак, схоже, собі бімбу сповільненої дії втулив під капот.
Во, у меня такой
Фільтруючий елемент чистіший, враховуючи, що маслофракції мають на дні зилишатися, чи засирається так само як і на звичайний тонкий фільтр?
Фільтруючий елемент чистіший, враховуючи, що маслофракції мають на дні зилишатися, чи засирається так само як і на звичайний тонкий фільтр?
В себе коли міняю-фоткаю щоб мати порівняння
https://www.logan.in.ua/forum/post668806.html#p668806
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-08-09 11:27:52[/merge_posts_bbcode]
а в магістралі газовій 12-16 атм
Цей фільтр стоїть вже за редуктором,там такого тиску вже нема. Але хрінь повна.
Yeka написав:Плюс не відомо як себе поведе прозорий ковпак при нагріві
Однозначно. І тиск в цих водомасло фільтрах розрахований переважно на макс. 10атм, а в магістралі газовій 12-16 атм, чувак, схоже, собі бімбу сповільненої дії втулив під капот.
Во, у меня такой
Фільтруючий елемент чистіший, враховуючи, що маслофракції мають на дні зилишатися, чи засирається так само як і на звичайний тонкий фільтр?
Давление в том месте около 1 атм. плюс минус. Это ж после редуктора.
прикупbл форсунки баракуда, счас жиклер с коробки 1,5мм кажись с зади немного не понятная таблица, может кто в курсе, какой диаметр нужен для мотора D4F 1,2, 75 л.с.
Юра, яка Баракуда, single/rail, мет./пластик?
ось така
а так як в них штуцера для колектора діаметром 5 мм, а у валтеків діаметр 4 мм то треба змінювати штуцера в колекторі , а я буду робити ТО з регулюванням клапанів, доведется знімати колектора , то думаю за одно і форсунки змінить , щоб два рази туди не лазити, а також взяв фільтра на заміну хоча в мене і старий такого плану, з відстійником , був
редуктор кме сыльвер
блок кме нево обд
А на Валтеках які дюзи, тиск і час БФ і ГФ? Думаю буде 2мм, але почни з 1,7-1,8мм.
Штуцера 4 і 5мм мається на увазі зовн. під шланг?
4-5, так , під шланг, валтеки з коробки поставив, нічого не робив ,тиск наче 1,1 був, на скільки памятаю
а зараз встановлені форсунки не валтеки, а здается алекс https://gboshop.com/forsunki/lpg-inject … il-001-4-3
а шо таке БФ та ГФ
Штуцер краще під 5мм, як і шланг 5мм. Як не складно, поміняй. Дюзи Валтека поміряй. БензФорс і ГазФорс. Дай скріни настройок і карти на ХХ прогрітого.
rk03, маю фільтр стакан валтек. Міняти картридж чи перейти на фільтр типу циклон?
Розбагатів стендом для промивки форсунок?
Штуцер краще під 5мм, як і шланг 5мм. Як не складно, поміняй. Дюзи Валтека поміряй. БензФорс і ГазФорс. Дай скріни настройок і карти на ХХ прогрітого.
Ну да, так і хочу, замінити штуцера, шланги, форсунки, скріншоти мабуть с понеділка, потрібно ще прогу на ноут встановити, а то виявилось що відсутня а на телефоні не все показуе, на скільки памятаю
Сіренький, міняй частіше вкладку. Якби монтував з нуля систему, то можна було б циклон. Хоча хтозна шо там в газі вашому. В мене Czaja Blaster. Масла мізер, трохи сірки. БРСМ. В стенді нема потреби.
о, це в мене зараз такий фІльтр
от на ньому маркування вхід вихід не правильне, вхід, in розташовано по центру, в той час , коли на всіх фільтрах за звичай з зовнішнього фоку фільтра, і масло щоб осісти в колбі, просочуется через фільтр
Сторінки Назад 1 … 27 28 29 30 31 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Згенеровано за 0.144 секунд(и), виконано 87 запитів