Re: Катушка зажигания.
Ставил Тесла, Бош....
Нормально ходит только оригинал
Не знаю на счет Теслы, но чем вам Бош не угодил? Надеюсь не тот, что на Тазы ставят?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Электрика → Катушка зажигания.
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Ставил Тесла, Бош....
Нормально ходит только оригинал
Не знаю на счет Теслы, но чем вам Бош не угодил? Надеюсь не тот, что на Тазы ставят?
az74 написав:Ставил Тесла, Бош....
Нормально ходит только оригиналНе знаю на счет Теслы, но чем вам Бош не угодил? Надеюсь не тот, что на Тазы ставят?
12 лет назад как поставил Бош... так по cю пору и катаюсь, пережил и ДТП.
не тот, что на Тазы ставят?
уже обсуждали этот вопрос, они одинаковые, разница в обозначении, наличии переходника под наш разъём и мет.кронштейне для крепления на клап.крышку.
уже обсуждали этот вопрос
наверное пропустил, можно ссылку.
но чем вам Бош не угодил?
недавно цена одинаковая была что на бош, что на оригинал.
можно ссылку.
вот батенька, память у вас девичья, пару страниц назад п.193 и дальше https://www.logan.in.ua/forum/topic6296 … ya-p8.html
Був в пятницю в рено,Описав їм проблему.Катушка ,ВВ провода міняні.Поміняли відразу свічі на рено одноконтактні.Відрегулювали клапана,28тис. забагато для гбо вони не критично но зажаті.Рекомендували регулювати їх при кожній заміні масла 15 тис.В інструкції до гбо пише перший раз 15 тис. всі послідуючі 30 тис.Виходить неправильно написано.Фільтр рідкої фази при цих же 28 тис. засмічений якоюсь іржею досить прилічно,газоподібної фази не вскривав.Поміняли масло,фільтра ,пробіг вже під 15тис.доходив.Але перший пуск двигуна після простою так і залишився тупим,ХХ не стабільний.Знімали і промивали дросельний вузол.Все стало на богато краще,хх став стабільним.Але раніше двигун заводився з пів тика,зараз приходиться стартером декілька сек. крутити.Чому так не знаю?
Перший запуск двигуна після ночі так і продовжує діставати.Стартером приходиться крутити 7-10 сек.Після запуску стрілка тахометра недоходить до 1000 обертів,двигуном починає трясти,якось тупо крутиться триває 2-3 хвилини,після цього все зникає стрілка тахометра стає на 1200 обертів і по мірі нагрівання все стає нормально. Цілий день все нормально,а на слідуючий ранок все по новому.Заміна катушки,яка була з тріщинами на перших порах результат дала але до кінця проблема не зникла,також заміна проводів,свіч,рег. клапанів -результат той самий.Рішив знову звернутися в рено.Замітив що в мене різко виріс росхід палива при цьому.Машину взяли на ніч зранку підключили комп.,завели десь з пів години возилися,і результат такий: Сильно змістилися коррекції по паливу,пішли в ВЕЛИКИЙ ПЛЮС. Провели конфігурацію ЕБУ.Двигун заводиться по іншому,з пів тика,стрілка тахометра стає на 1400 обертів і по мірі нагрівання падає до низу,двигуном не ковбасить.Але зараз на дворі день,подивлюсь як буде зранку.Думаю буде нормально .
Ранком двигун заводиться нормально,тахометр 1200 обертів,по мірі нагрівання падає до низу без пригань,двигуном не ковбасить.Виходить катушка і з тріщинами працює.Але в рено її замінилиб в першу чергу,тому що питали коли я її міняв.Причина була в корекції паливної системи,ЕБУ не міг з нею справитись з першого запуску.
Ранком двигун заводиться нормально,тахометр 1200 обертів,по мірі нагрівання падає до низу без пригань,двигуном не ковбасить.Виходить катушка і з тріщинами працює.Але в рено її замінилиб в першу чергу,тому що питали коли я її міняв.Причина була в корекції паливної системи,ЕБУ не міг з нею справитись з першого запуску.
Проблемы могут начаться в сырую погоду. Трещины можно заделать эпоксидкой.
Цікаво,чому ці корекції по паливу змінюються не у всіх,хто на ГБО. Оце може болячка Stag ? Хоча в мене зараз Stag один з перших і проблем нема ,тьфу тьфу
Там тріщини настільки тонкі що і не дуже епоксидка туди потрапить.Я паяв їх паяльником,Виглядає не дуже гарно,але мені здається надійніше.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-11-21 17:26:58[/merge_posts_bbcode]
Цікаво,чому ці корекції по паливу змінюються не у всіх,хто на ГБО. Оце може болячка Stag ? Хоча в мене зараз Stag один з перших і проблем нема ,тьфу тьфу
В мене ця проблема появилася відразу після того як я залив 6 літрів бензину А92 на укр нафта.Бензо коса на цій же бензині також погано працювала.Завжди лив бензин з вог,окко А95.Може в цьому причина?
toliasyk, Мне кажется у вас проблемы именно с ГБО.
toliasyk, А який у вас газовий комп ? Мабуть дуже вумний,адаптується до палива?
корекції по паливу змінюються не у всіх
причин много. В том числе и настройки коррекций по температуре и давлению, состояние форсунок. Ну и качество бензина и газа.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-11-22 11:28:53[/merge_posts_bbcode]
Мабуть дуже вумний,адаптується до палива?
Адаптируется бензиновый.
toliasyk, А який у вас газовий комп ? Мабуть дуже вумний,адаптується до палива?
ГБО заводське.
Evgenий, Проблема у машин с гбо а основном.
Проблеми мої в повному обсязі через 2 тижні один до одного відновилися (заводиться погано зранку, двигуном ковбасить Ніби на трьох циліндрах працює.Перейде на газ все стає більш меньш нормально,вертаєш на бензин починає нерівномірно працювати,газнеш вирівнюється ,потім знову ковбасить,перейде на газ нормально).Свічі стоять реновські Франсе,дроти Франсе,катушка Туркес,дросель почищений,клапана відрегульовані, всі фільтра поміняні в рено.Знову поїздка в Рено сервіс.
toliasyk, Проблема в газу. Серега3110 посоветовал промыть газовые форсунки очистителем карбюратора. До промывки долговременные коррекции были в районе -10%. Сейчас показывает +/- 1.6% . Но если уже сильно загажены, может и не помочь.
toliasyk, Проблема в газу. Серега3110 посоветовал промыть газовые форсунки очистителем карбюратора. До промывки долговременные коррекции были в районе -10%. Сейчас показывает +/- 1.6% . Но если уже сильно загажены, может и не помочь.
Знову збиті корекції по бензині. Повністю відключений газ,знятий запобіжник.Порадили пару день поїздити строго на бензині,подивитись який буде результат.
Більше тижня катаюсь тільки на бензині,газ відключений.Результат відмінний,заводиться з пів тика ранком,двигуном не ковбасить.Вся проблема в газі,через нього збиваються бензинові корекції.Протестувати гбо в рено не мають змоги тільки методом заміни окремих вузлів (форсунок,редуктора) на нові.Отке воно гавняне заводське гбо.Мій пробіг на сьогоднішній день 64300 км.Ресурс ГБО вичерпано,в переді довгий дорогий ремонт.А де розрекламована економія на газі?Затрати на обслуговування більші ніж економія.
toliasyk, така якість заводського гбо...дешеві форсунки і редуктор..
Доречі, висока витрата газу теж була?
toliasyk, така якість заводського гбо...дешеві форсунки і редуктор..
Доречі, висока витрата газу теж була?
Не дешевые, а под наш газ не приспособленные. Люди меняют форсунки на оранжевые https://autogasmarket.ua/catalog/k_fors … _zelenykh/ и медную трубку на пластиковую. И обычно после этого все без проблем работает.
А тему про ГБО не получается найти? Только тут, про катушку зажигания?
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Электрика → Катушка зажигания.
Згенеровано за 0.165 секунд(и), виконано 91 запитів