sdj387jsd написав:ось це, те що раніше описував, як з бордюра зїжав та заціпив. Чим би його вірно, заробити? Доречні знизу подивився, напевно там і справді 2 зими мало щоб щось мазати. Ото нище підкрилок, можна і пройтись.
Чим його можна самостійно пройтись, та заробити?
Оце з бордюра так розніс порога? Фольга!
Покриття фігня!
Значить так:
- Розчисть пошкоджене покриття викруткою, стамескою, шабером, шилом, пінцетом, тощо. До металу.
- Наждачкою зцарапувати ржавчину не варто.
- Ортофосфорною кислотою, або рідким перетворювачем ржі оброби за допомогою пензля, зубної щітки.
- Через добу кислота висохне, утовривши білий наліт. Його не змивай, а лише змочи водою.
- Ще через пару діб, наліт стане темно-сірим, це оксидна плівка фосфату заліза. Він непогано захищає метал від корозії, аналогічно легкому гальванічному цинкуванню.
- Зрозуміло, що цей фосфат зчищати не треба, а купити резино-бітумний антикор. Купляй краще банку 5л - його тобі вистачить щоб всі арки обробити, поступово.
- Загрунтуй пошкоджене місце "грунтом, або фарбою по ржавому металу". Вище давали посилання на кислотний грунт, але хімічний склад цього грунта не відомий. Лише указано
Body 960 используют для стали, алюминия, нержавеющей, хромированной и оцинкованной стали.
. Але ці метали захищаються і грунтуються зовсім різними засобами. Порівняй сам електрохімічний потенціал алюмінію, цинку і заліза? Ну і?
- Тому раджу і далі стару школу. Загрунтуй резино-бітумним антикором розведеним в бензині.
- Годин через 6 нанеси щільний слой антикору, затовкующи його в щілину (дирку), твердим пензлем. Шар товщиною з1 мм
- На наступний день нанеси другий, міліметровий шар.
Все, забуть про пошкодження назавжди.
0
Спасибо сказали: sdj387jsd1