lktrgl написав:вот именно не доли секунды, а секуды - поэтому электропривод и побеждает - не надо набирать обороты в принципе
Нема там секунд. Ніхто не розробляє трансмісію так щоб палити зчеплення секундами. Це ж ми говоримо про максимальний розгін, і якщо при ньому вихід на робочі оберти секунда, то скільки часу довелось би буксувати зчепленням при повсякденному повільному старті? Ні, так не буває.
lktrgl написав:тогда о какой помощи или рывке идет речь
Не "мощі", а "моменті". Ти спробуй. Навіть Логан 1.2 запросто стартує з пробуксовкою. Так яка може бути мова про нестачу моменту при старті, якщо він більший ніж колеса можуть передати?
lktrgl написав:если бы все было так классно, то человечество бы и не мучалось ни с шестернями ни с зубчатыми ремнями- сразу пары трения поставили и ву а ля !
А ти подумай трохи - це "класно" працює лише долі секунди. А так то звісно класно, і придумано це класно саме тому що ДВЗ на нулі обертів має нульовий момент (взагалі глохне). До ДВЗ, коли були парові машини, ніякого зчеплення ніхто не вигадував. А з ДВЗ довелось. Отака історія.
lktrgl написав:в АКПП гидротрансф.
Гідротрансформатор в перші АКПП поставили для того щоб дозволити автоматиці перемикати передачі без витискання зчеплення. Автоматика тоді не була настільки продвинута щоб це робити надійно. Гідротрансформатор має свої переваги, але в нього дуже низький ККД, тому для механіки він не прижився (так, були авто і на механіці з гідрачами).
lktrgl написав:когда что-то проскальзывает, уже одно это говорит о потере крутящего момента
Ти знаєш що імпульс рівний добутку маси на швидкість? Це імпульс двигуна з маховиком, який обертається з розімкненим зчепленням. А ти знаєш чому рівна сила при замиканні зчеплення? Вона рівна імпульсу поділеному на час. Розумієш? Чим швише замикається зчеплення, тим більша сила (обертальний момент). При часі прямуючому до нуля, сила прямує до нескінченності. При дуже малому часі, такий процес прийнято називати ударом.
lktrgl написав:это проблема именно ДВС с его провалом крутящего момента на малых частотах вращения
Ну кого вони цікавлять ті "малі частоти"? Якщо з цим є проблема, ставлять більше передаточне число, і проблема вирішується. Всілякі тягачі, трактори, і інша техніка, може на швидкості черепахи мати вищу тягу за Теслу, при двигуні десятки кс.
lktrgl написав:что средняя мощность это так же важно
Прискорення рівне потужності поділеній на швидкість помножену на масу. Все інше ролі не грає.
lktrgl написав:учитвая что есть вариаторы
Про варіатори я вже казав. Теоретично варіатор може забезпечити динаміку вищу ніж електромотор з аналогічною максимальною потужність. Але на практиці таких варіаторів нема тому що низький ККД ну і обмеження по моменту. Хоча при бажанні... У Формулі 1 варіатори заборонили в 1994 році, так що їм явно є куди розвиватись в плані швидкості.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0