10,226

Re: Следующий автомобиль

SanychGT,
0-100 км/ч: 10.4 сек

Основные характеристикиDacia Duster SUV 2019, 2020
Какой тип кузова?    SUV, 5 дверей, 5 мест
Какой расход топлива?    6.0 л/100 км
39.2 US mpg
47.08 UK mpg
Насколько ЭКОЛОГИЧЕН автомобиль?    138 г/км CO2
Euro 6d-TEMP
Насколько быстра машина?    191 км/ч | 118.68 mph
0-100 км/ч: 10.4 сек
0-60 mph: 9.9 сек
Какая мощность двигателя?    150 лс, 250 Нм

2019 Dacia Duster II 1.3 TCe (150 Hp) GPF | Технические характеристики, расход топлива , Габариты: https://www.auto-data.net/ru/dacia-dust … -gpf-35557

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0



10,227

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Ну ты совсем  олень похоже

От дебила такой комплимент просто сказка! Ты видео, тобой же выложенные, смотри прежде, чем приводить их в качестве аргумента.  g_hosp

  0

10,228

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Насколько ЭКОЛОГИЧЕН автомобиль?    138 г/км CO2
Euro 6d-TEMP

Ну блондинка же...

Согласно нормам Евро-6, легковой автомобиль не должен выпускать более 130 г. CO2 на 1 км пути.

dumbom

  0

10,229

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:38:15

  0

10,230

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:38:19

  0

10,231

Re: Следующий автомобиль

А вааще эта тема сегодня классно зашла - столько параллельных бесед-споров и друг-другу не мешали.

  0

10,232

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

А вааще эта тема сегодня классно зашла - столько параллельных бесед-споров и друг-другу не мешали.

Точно, как в баре, стоит гул, звон посуды и все на своей волне  big_smile

  0

10,233

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Дизель  медленнее  раскручивать

Серйозно? А ти там раніше писав (копіпастив) що чим більший момент тим швидше розкручується. wink
Так і що виходить? Що швидкість розкручування важливіша навіть за збільшений аж в 1.5 рази момент? То який же він тоді важливий? Збільшення потужності в 1.5 рази гарантовано збільшує динаміку, причому не на 1 секунду.

Александр007 написав:

Ты на своем авто для разгона на газ давишь?

Звичайно так. Тільки якщо оберти меньше холостих то він сам набирає.

ЗИ Ти все ж таки подумай: чому максимальний розгін досягається на обертах максимальної потужності, а не максимального моменту? Можеш відповісти на це запитання?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: SanychGT, alex.cver2

10,234

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Точно, как в баре, стоит гул, звон посуды и все на своей волне


немного позитива https://www.facebook.com/elenafeniatsik … 399190828/

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

10,235

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

При максимальному розгоні низькі оберти не використовуються. Ну хіба що в момент старту, але це долі секунди,

вот именно не доли секунды, а секуды - поэтому электропривод и побеждает - не надо набирать обороты в принципе

Larsen написав:

цей початковий ривок забезпечується маховиком та інерцією самого двигуна.

увы, это вообще никуда не лезет
масса авто 1500+ кг, масса маховика пусть 5кг , тогда о какой помощи или рывке идет речь ? smile
это же не электропушка (рельсотрон), хотя бы потому , что обороты ну очень слабенькие не только вначале но и в самом верху, когда их АЖ 6т но в минуту  lol1

Larsen написав:

Там момент може бути значно більшим ніж максимальний момент двигуна (піднімаєш оберти до 3000 і кидаєш зчеплення на першій передачі).

если бы все было так классно, то человечество бы и не мучалось ни с шестернями ни с зубчатыми ремнями- сразу пары трения поставили и ву а ля !
так удалось выкрутиться в АКПП гидротрансф. потому что там в итоге все через бассейн с двумя винтами идет , где оборот туда сюда вообще ни о чем, впоть до блокировки
это был первый довод
второй довод это когда что-то проскальзывает, уже одно это говорит о потере крутящего момента, так что снова не туда smile

Larsen написав:

Головна проблема ступінчастих трансмісій в тому що потужність на початку розгону на одній передачі в 1.2-1.5 разів меньша ніж в кінці.

если бы только мощность - тогда было бы без проблем - у электромотора на малых оборотах мощность тоже никакая, но крутящий момент полный и сразу от нуля
это проблема именно ДВС с его провалом крутящего момента на малых частотах вращения

Larsen написав:

Тому середня потужність при розгоні десь на 20% меньша за максимальну.

из изложенного выше уже понятно, что средняя мощность это так же важно, как средняя температура по больнице с учетом морга, увы

Larsen написав:

Плюс час на переключення передач і зміну обертів двигуном.

учитвая что есть вариаторы, за исключением ограничения по передаваемому моменту, нет потерь времени на переключение ввиду его полного отсутствия
боязнь изменить обороты двигателя это исключительно болезнь ДВС - ну что поделать, такие они , дефектные
зато поездка на электромобиле из Киева до Львова длится 4 суток
а на любой гавнячей бензике можно добраться за часов 12 - 16  lol1
на всяк маршрут свой корабль !
rock

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,236

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ти все ж таки подумай: чому максимальний розгін досягається на обертах максимальної потужності, а не максимального моменту? Можеш відповісти на це запитання?

Не зможе, як і на всі попередні. Тяжка доля у блондинки в чоловічому тілі. Але нічого. Ось вже освоює образливі прізвиська. Рівень дитячого садочку, але ж старається. Значить десь там мозок ще живий.

  0

10,237

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Если не видел этот канал, посмотри, там много интересного. Я там как-то залип

Я колись його багато передивився, навіть підписувався, якщо не помиляюсь. Але не дуже задоволений. Дуже поверхневі висновки людини яка прочитала розумну книжку, але від теми всеодно далека. Так він механік з великим досвідом крутіння болтів, але жодного разу не інженер конструктор. Однак намагається аналізувати і критикувати інженерні рішення. Причому на все чого він не розуміє в нього існує виключно конспірологічне пояснення. Впринципі щоб подивитись на розборку різноманітних двигунів, непоганий канал. Ідея мені подобається. Але слухати його висновки не варто.  imho2

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,238

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

зато поездка на электромобиле из Киева до Львова длится 4 суток

Тесла модел 3 за 6 годин у режимі "дуже гавняна бензинка" справиться без питань.

lktrgl написав:

а на любой гавнячей бензике можно добраться за часов 12 - 16

А не за 6-8? Це якщо вже ну зовсім гавняна.

  0

10,239 Відредаговано Александр007 (2020-04-12 22:18:03)

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:38:40

  0

10,240 Відредаговано sdj387jsd (2020-04-12 22:25:53)

Re: Следующий автомобиль

Ееее...з мене приклад брати не треба!  А якщо, берете. То потрібно розуміти хто Ви є!
Давайте краще, зберемось, та горілки нажеремось!!! crazy  crazy  crazy Віскарь з пивом! (темним) саме то! Смачно та ефективно!

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

10,241

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Точно, как в баре, стоит гул, звон посуды и все на своей волне 

http://www.opel-club.com.ua/forum/public/style_emoticons/default/sm302.gifВ точку. С бензиновым дастером я так и не понял хуже он, или лучше. Да и не важно, мне.

  0

10,242

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:
lktrgl написав:

зато поездка на электромобиле из Киева до Львова длится 4 суток

Тесла модел 3 за 6 годин у режимі "дуже гавняна бензинка" справиться без питань.

нет, не справится
расстояние 540 км пробег от заправки до заправки 560 км (это самый большой, обычно это 512 км)
так что ей где-то не меньше 12+ часов и то, если заправка найдется
lol1
характеристики https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_3

SanychGT написав:
lktrgl написав:

а на любой гавнячей бензике можно добраться за часов 12 - 16

А не за 6-8? Це якщо вже ну зовсім гавняна.

540 км (дистанция) / 60 км ч (среднепутевая скорость) = 9 часов
а еще покушать, пописать  empathy

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,243

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:39:29

  0

10,244

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

540 км (дистанция) / 60 км ч (среднепутевая скорость) = 9 часов
а еще покушать, пописать

У меня среднепутевая скорость около 85-90км/ч. У меня типа совсем не едущая бензинка.  dntknw

  0

10,245

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

С бензиновым дастером я так и не понял хуже он, или лучше

видел на ато.риа проскакивают Дастеры с реновским 2.0 на полном. На ютубе вроде как владельцы довольны. Просто в новом кузове достать пока нереально. Дизель не люблю, трехгоршковые не могу принять а 1.6 на стаканчиках после общения на СТО как проходит банальный процесс регулировки клапанов, который в этом моторе далеко уже не банальный- да ну его

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

10,246 Відредаговано SanychGT (2020-04-12 22:33:32)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

нет, не справится
расстояние 540 км пробег от заправки до заправки 560 км (это самый большой, обычно это 512 км)
так что ей где-то не меньше 12+ часов и то, если заправка найдется

537 км Киев-Одесса


vissla

  0

10,247

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:
lktrgl написав:

540 км (дистанция) / 60 км ч (среднепутевая скорость) = 9 часов
а еще покушать, пописать

У меня среднепутевая скорость около 85-90км/ч. У меня типа совсем не едущая бензинка.  dntknw

ничем не могу помочь
либо это ложь либо это результат поездок на грани опасности не Вам, это мне не очень важно, а опасности для других участников дорожного движения, среди которых могу , увы, оказаться и я
shok

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,248

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

вот именно не доли секунды, а секуды - поэтому электропривод и побеждает - не надо набирать обороты в принципе

Нема там секунд. Ніхто не розробляє трансмісію так щоб палити зчеплення секундами. Це ж ми говоримо про максимальний розгін, і якщо при ньому вихід на робочі оберти секунда, то скільки часу довелось би буксувати зчепленням при повсякденному повільному старті? Ні, так не буває.

lktrgl написав:

тогда о какой помощи или рывке идет речь

Не "мощі", а "моменті". Ти спробуй. Навіть Логан 1.2 запросто стартує з пробуксовкою. Так яка може бути мова про нестачу моменту при старті, якщо він більший ніж колеса можуть передати? wink

lktrgl написав:

если бы все было так классно, то человечество бы и не мучалось ни с шестернями ни с зубчатыми ремнями- сразу пары трения поставили и ву а ля !

А ти подумай трохи - це "класно" працює лише долі секунди. А так то звісно класно, і придумано це класно саме тому що ДВЗ на нулі обертів має нульовий момент (взагалі глохне). До ДВЗ, коли були парові машини, ніякого зчеплення ніхто не вигадував. А з ДВЗ довелось. Отака історія. smile

lktrgl написав:

в АКПП гидротрансф.

Гідротрансформатор в перші АКПП поставили для того щоб дозволити автоматиці перемикати передачі без витискання зчеплення. Автоматика тоді не була настільки продвинута щоб це робити надійно. Гідротрансформатор має свої переваги, але в нього дуже низький ККД, тому для механіки він не прижився (так, були авто і на механіці з гідрачами).

lktrgl написав:

когда что-то проскальзывает, уже одно это говорит о потере крутящего момента

Ти знаєш що імпульс рівний добутку маси на швидкість? Це імпульс двигуна з маховиком, який обертається з розімкненим зчепленням. А ти знаєш чому рівна сила при замиканні зчеплення? Вона рівна імпульсу поділеному на час. Розумієш? Чим швише замикається зчеплення, тим більша сила (обертальний момент). При часі прямуючому до нуля, сила прямує до нескінченності. При дуже малому часі, такий процес прийнято називати ударом.

lktrgl написав:

это проблема именно ДВС с его провалом крутящего момента на малых частотах вращения

Ну кого вони цікавлять ті "малі частоти"? Якщо з цим є проблема, ставлять більше передаточне число, і проблема вирішується. Всілякі тягачі, трактори, і інша техніка, може на швидкості черепахи мати вищу тягу за Теслу, при двигуні десятки кс.

lktrgl написав:

что средняя мощность это так же важно

Прискорення рівне потужності поділеній на швидкість помножену на масу. Все інше ролі не грає.

lktrgl написав:

учитвая что есть вариаторы

Про варіатори я вже казав. Теоретично варіатор може забезпечити динаміку вищу ніж електромотор з аналогічною максимальною потужність. Але на практиці таких варіаторів нема тому що низький ККД ну і обмеження по моменту. Хоча при бажанні... У Формулі 1 варіатори заборонили в 1994 році, так що їм явно є куди розвиватись в плані швидкості.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,249

Re: Следующий автомобиль

нужно глянуть на смартфоне в приложениях ЖПС-спидометр есть графа средней скоростит и проверить

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

10,250

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

537 км Киев-Одесса

не знаю что там, но на википедии указано, что такое не предумотрено производителем  lol1

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0