Дякую усім за відповіді) не залишили мене наодинці в цих роздумах, якимия вже дістав усіх своїх близьких))
RUNO написав:Хоча вже як основну машину кожен день його використовувати важко з-за того, що потрібно то там то там ставити на прикол та проводити якісь роботи
Ну в мене ще не так аж. Машина їде непогано, і навіть з наявними несправностями іноді можна поганятись з однокласниками. Але дуже багато дратує уже: то кермо відчуває найменшу ямку і постійна вібрація (що це може бути, окрім розвалу?), то двері поскрипують...
Palich написав:Думаю, не все так страшно, как кажется.
По кузову: на вмятины забей, если ЛКП не поврежден до металла; глубокие царапины на металлических частях зачисть , обработай преобразователем ржавчины и затем подкрась карандашом, на пластике царапины не критичны - забей на них.
По коробке, ходовке и другой лабуде - найди нормального автомеханика для начала - он подскажет, например, что можно не менять, а восстановить или купить с разборки.
Не вешай нос - все будет намного дешевле, чем ты себе представляешь!
Та ніби й є знайомий автомеханік, до якого заїжджаю, коли не можу зробити сам, або просто порадитись. Ну і таксист логановод з 600-тисяча-кілометровим стажем, який мені з розборки штовхає усілякі ніштячки подешевше.
А от з кузовом паршиво. Ні, не так шоб аж, але уже бачу, що профілактикою мені не обійтись.
Стандартна біда всіх перших Логанів (принаймні, дуже часто на них це бачу, коли крила підбиті). То мене, то я вночі стовпчик не помітив... І так кожне крило, десь менше, десь більше. Але крила не гниють, на вдарених місцях уже й фарба злізла, але корозії не видно.
Я так розумію, конкретно у моєї машини двері нічим не оброблені і тепер кількість рижиків щомісяця зростає мало не удвічі. Це я рік тому затирав-підфарбовував, було в рази гірше (сорі за фотку немитої Ну і понизу по кромці дверей пішла уже смуга. Покрасчики сказали, що двері краще повністю міняти, бо просто затерти і покрасити - гроші на вітер.
І от така біда Таких глибоких подряпин декілька (результат ідіотського родинного конфлікту, в якому я взагалі з третього боку, але дісталось, на жаль, саме мені). Це й розплата мені за недбалість - раніше я до машини взагалі ставився не надто відповідально, мене то не цікавило. А коли прийшов інтерес, стало пізнувато))
Ну і привіти від першого власника. Машина побувала в ДТП, її ззаду непогано так приклали вантажівкою. Перші п'ять років про удар ззаду практично нічого не нагадувало, але згодом ЛКП почало злазити.
RUNO написав:Але якщо вже стане питання зміни логана на більш цікаву, можу рекомендувати придивитись до мегана з Європи.
Наприклад? На Меган в якому стані можна розраховувати за 6 тис? З того що так проглянув на авторіа, то це 10-13 років з пробігом близько 200 тисяч. Що представляє собою це авто, окрім того, що це вже наступний клас. Цікавлять саме експлуатаційні особливості.
Так, ці чуваки не раз мені допомогли, молюсь на цей канал)) Бачив, сподіваюсь, що це саме це потрібно і більше нічого.
Сарданапал написав:Это если есть время и возможности.
Мой первый агрегат был ВАЗ2101 74 года. Перед тем, как попасть мне в руки, она 9 лет(минимум) простояла. Пришлось делать ей ВСЕ. Кроме коробки. На ограниченные на то время средства при отсутствии опыта, но под руководящим и направляющим взглядом знакомого. И была яма и желание. Со временем засада, но потратил отпуск и еще десяток выходных. Полгода прошло. И ниче, поехала и смотреть приятно. Ну, конечно, доставала мелкими поломками(это у ВАЗов в крови), но еще тыщ 50 проехала и продалась.
Но сейчас я такого бы не стал делать. Вспоминая те дела.
Бажання є, а з часом і грошима через раз виходить. Зрештою, два останні літа пройшли саме під знаком модернізації, чим був дуже задоволений. Були плани надалі, але тривіальний ремонт перекреслює все натхнення. Шумка, диски, ПТФ, заміна сидінь... Все це мало бути, аж поки взимку не стало ясно, що маю уже проблеми з машиною, тепер не до тюнінга
SanychGT написав:Судячи з перерахованого, вам 2тыс у.о. не вистачить для приведення у нормальний стан.
За 4-5 тис навряд чи вдасться купити щось краще і доступніше в експлуатації. Якщо б було трохи грошей, велике бажання та авто подобалося настільки, щоб його відновлювати, то я б відновлював.
А якщо без грошей, без бажання, то мабудь все-таки краще продати і забути.
Ого, навіть 2-х... Ну не знаю. тут проблема ще ось в чому: машина в базовій комплектації. Згодом завдяки розборкам деякі речі допиляв, як то сидіння, ел.підйомники, дзеркала тощо. Але наприклад кондея немає, гідропідсилювача немає, АБС немає... Тобто, в плані бажаного комфорту вона дуже далеко, хоч я й звик і мені терпимо.
Бажання допилювати є суто спортивне. Ну тобто мені цікаво, щоб з досить нудного Логана зробити симпатичний цікавий автомобіль. Але виходить так, що аби добитися того результату, якого я б хотів, то це вийде що прийдеться вкласти грошей, яких вистачить уже на той же Меган аналогічного віку й пробігу. От бореться в мені, що й Логана свого я люблю, і хочеться, але якщо відімкнути емоції, то боюсь, що не варто у все це вплутуватись. Бо навіть якщо я упродовж року буду регулярно вливати в нього, все одно закінчиться тим, що машина тільки втрачатиме ліквідність.
Інша проблема - навиків у мене немає, аби реалізувати все, як хочеться. Лише на своєму рівні і обережно, щоб не перемудрити з колгоспом. Знайомих, які б підказали чи зробили, на жаль, теж не маю А значить, для втілення фантазій мені потрібно розкошелюватись іще більше, ніж якби це все було.
jasonua написав:В машині основне кузов і двигун!
Якщо кузов гнилий, то авто пора на шрот...Продавай, може початківець купить для того щоб навчитися їздити і не тільки))
Якщо кузов і двигун живий, то роби авто для себе. Думаю авто варто того, правда не їздив на логані фазі 1..Але думаю що по комфорту машинка краща за део ланос/сенс. Нормальна заміна буде коштувати від 5-6к$... Тому якщо не має таких фінансів, то варто робити машину для себе.
А ще взимку я всерйоз обдумував можливість заміни двигуна. Моїх 1.4 мені вже малувато давно.
А наскільки має бути гнилим, щоб задумуватись про це? Одна дірка у мене вже є (затирав-затирав на дверях і до дірки добрався), але загалом по машині дивились і таких шоб аж геть гнилих місць немає. З іншого боку, те, що зовні, далеко не те, що реально відбувається. Може через півроку-рік мене чекають ще більші проблеми з кузовом.
Тому й розглядаю варіант заміни, хоч і не хочеться. Але задля цього ще хочу зрозуміти, за скільки я можу продати і скільки ще доведеться докласти. Може пофоткаю і мені тут допоможуть це визначити хоч приблизно Бо по сайтам продажів вживаних авто важко зрозуміти. Там приблизно схожі корчі продають з різницею в 1000 у.є.
0