Нє, мене Георгич таки зачепив
Я не знаю, може серед вас досвідчених я тут виглядаю як салага-неуч, але серйозно, у вас хіба не так приблизно було?
Так, машина не ламається, обслуговувавання "по книжці", їздиш і не паришся. Машина перша, відповідно про всі поломки, симптоми і профілактику знаєш тільки зі слів, аж поки не торкнулось особисто. Перестала заводитись нормально - почитав, дістав катушку, заклеїв - заводиться. Плавають оберти - почитав, дістав датчик, почистив - все працює. Застукало щось на поворотах (чого раніше не чув) - попитав, вияснив причину, готуєшся до ремонту. І так по всьому. Не без проколів, звісно. От про вчасну обробку деталей кузова мені ніхто не сказав, а коли сам дійшов до цього, то трошки запізно виявилось ( й те, порівняно з тим, що у нас їздить по дорогах, у мене так, легенькі неприємності). Як можна знати все, якщо про це чуєш тільки в теорії, а на практиці навіть звук поломки не можеш визначити, бо це вперше. Невже всі перед тим як стати автомобілістами, складали іспит з автосправи? 
0