Re: Следующий автомобиль
Техніка (принаймні автомобільна) - це вже давно не лише набір гайок і болтів, або цифр харктеристик. Це - елемент сучасного мистецтва.
Елемент мистецтва це дизайн (технічний), а не техніка. Не треба плутати мух з котлетами.
А Тандербьорд - чудовий приклад американської школи автобудування і дизайну 70-х.
Так, це чудовий приклад найгіршого напрямку. З технічної і практичної точки зору. З естетичної - кому як. Одним гарно, другим жахливо.
Тому і коштує зараз дорожче, ніж ваша нова Тойота.
На це покоління Тандербірда ціни стартують десь з 5-7 тис баксів. За стільки ти не купиш РАВ4 2016 року. Новий Логан і то дорожче.
Дорожчі екземпляри є, але вони дорогі тому що в хорошому стані, до якого привести ту купу гнилого металобрухту дуже геморно, а значить не дешево.
А те, що він ніяк не стосується правди, вас не обходить, бггг.
Ти помиляєшся. Якраз таки в тому випадку це і є правда.
Бла-бла-бла. Психолог в треді.
Бла-бла-бла, естет в треді.
Хочете, наведу приклад чудового азіатського автомобііля? Або німецького? Або британського? Чи французького? І всі вони будуть красивішими за сучасні автомобілі.
Не хочу, тому що це вже буде відмазка. Ти вже навів що хотів.
Той Форд, який вам так не сподобався, доречі, в свій час був зовсім не дорогим автомобілем. Це була машина для середього класу.
Це порожні слова. А цифри показують що врахувуючи інфляцію, з мінімальними допами він на сучасні гроші коштував в районі 44-45 тисяч доларів. Ось які авто подібного типу можна купити в Україні за такі гроші прямо зараз: https://tinyurl.com/y9htkuf8
Ну а в США так, це дійсно авто для середнього класу.
Але в ті часи навіть дешеву машину робили з любов'ю, а не по принципу "все одно через 3 роки викидати, то нащо старатися, зліпимо бляшанку з типовим дизайном і з гівняних матеріалів, на роботу їздити згодиться".
З любов'ю? Ні, американці робили авто з вкрай низькою якістю, кривими зазорами, гниючим залізом (правда товстим ), з ломучим усім що в ньому було. Працівникам Форда було глибоко накласти на те що отримає покупець. Це тобі не німці якісь з японцями, де якісна робота діло честі. Так, їздити на ньому можна було багато років, але воно при цьому постійно ламалося. Це в ті часи було нормою. Хочеться їздити 10 років на одному авто? Так і на сучасних без проблем. Заміниш двигуна і катайся далі. Всеодно в результаті меньше часу і грошей витратиш на ремонти за весь строк експлуатації. І прицьому кузов навіть гнити не почне.
Щодо "типовим дизайном", це не вірно. Дизайн американських "крейсерів" був теж типовим. Більшість з них, недосвідчена людина взагалі на вигляд не розрізнить між собою. Ну а щодо "естетики" того дизайну, я не бачу доказів що він чимось естетичніший за сучасний. Звичайно крім твого смаку. Але при всій повазі, я не можу приймати твій особистий смак за критерій естетичності.
Ну і про гівняні матеріали... Де якісні матеріали в американських авто 70-х років? Це ти про гниюче залізо кузову? Неякісну покраску? Облазячий хром? Ну може шкіра в салоні чогось варта, але в авто за таку ціну зараз явно більше значно кращих матеріалів, особливо в конструкції кузова.
розкоші взагалі немає.
Так що ж таке "розкіш" в твоєму розумінні? Ти ж кажеш що не знаєш. А тут така заява? Розкажи що за розкіш така була колись, якої зараз нема.