11,976 Відредаговано Larsen (2020-06-09 12:59:37)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Техніка (принаймні автомобільна) - це вже давно не лише набір гайок і болтів, або цифр харктеристик. Це - елемент сучасного мистецтва.

facepalm Елемент мистецтва це дизайн (технічний), а не техніка. Не треба плутати мух з котлетами.

Vader написав:

А Тандербьорд - чудовий приклад американської школи автобудування і дизайну 70-х.

Так, це чудовий приклад найгіршого напрямку. З технічної і практичної точки зору. З естетичної - кому як. Одним гарно, другим жахливо.

Vader написав:

Тому і коштує зараз дорожче, ніж ваша нова Тойота.

На це покоління Тандербірда ціни стартують десь з 5-7 тис баксів. За стільки ти не купиш РАВ4 2016 року. Новий Логан і то дорожче. wink
Дорожчі екземпляри є, але вони дорогі тому що в хорошому стані, до якого привести ту купу гнилого металобрухту дуже геморно, а значить не дешево.

Vader написав:

А те, що він ніяк не стосується правди, вас не обходить, бггг.

Ти помиляєшся. Якраз таки в тому випадку це і є правда. wink

Vader написав:

Бла-бла-бла. Психолог в треді.

Бла-бла-бла, естет в треді. tongue

Vader написав:

Хочете, наведу приклад чудового азіатського автомобііля? Або німецького? Або британського? Чи французького? І всі вони будуть красивішими за сучасні автомобілі.

Не хочу, тому що це вже буде відмазка. Ти вже навів що хотів. wink

Vader написав:

Той Форд, який вам так не сподобався, доречі, в свій час був зовсім не дорогим автомобілем. Це була машина для середього класу.

Це порожні слова. А цифри показують що врахувуючи інфляцію, з мінімальними допами він на сучасні гроші коштував в районі 44-45 тисяч доларів. Ось які авто подібного типу можна купити в Україні за такі гроші прямо зараз: https://tinyurl.com/y9htkuf8
Ну а в США так, це дійсно авто для середнього класу.

Vader написав:

Але в ті часи навіть дешеву машину робили з любов'ю, а не по принципу "все одно через 3 роки викидати, то нащо старатися, зліпимо бляшанку з типовим дизайном і з гівняних матеріалів, на роботу їздити згодиться".

З любов'ю? Ні, американці робили авто з вкрай низькою якістю, кривими зазорами, гниючим залізом (правда товстим  lol1), з ломучим усім що в ньому було. Працівникам Форда було глибоко накласти на те що отримає покупець. Це тобі не німці якісь з японцями, де якісна робота діло честі. Так, їздити на ньому можна було багато років, але воно при цьому постійно ламалося. Це в ті часи було нормою. Хочеться їздити 10 років на одному авто? Так і на сучасних без проблем. Заміниш двигуна і катайся далі. Всеодно в результаті меньше часу і грошей витратиш на ремонти за весь строк експлуатації. І прицьому кузов навіть гнити не почне.
Щодо "типовим дизайном", це не вірно. Дизайн американських "крейсерів" був теж типовим. Більшість з них, недосвідчена людина взагалі на вигляд не розрізнить між собою. Ну а щодо "естетики" того дизайну, я не бачу доказів що він чимось естетичніший за сучасний. Звичайно крім твого смаку. Але при всій повазі, я не можу приймати твій особистий смак за критерій естетичності.
Ну і про гівняні матеріали... Де якісні матеріали в американських авто 70-х років? Це ти про гниюче залізо кузову? Неякісну покраску? Облазячий хром? Ну може шкіра в салоні чогось варта, але в авто за таку ціну зараз явно більше значно кращих матеріалів, особливо в конструкції кузова.

Vader написав:

розкоші взагалі немає.

Так що ж таке "розкіш" в твоєму розумінні? Ти ж кажеш що не знаєш. А тут така заява? wink Розкажи що за розкіш така була колись, якої зараз нема.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Vitafresh1



11,977 Відредаговано Valerik (2020-06-09 13:23:33)

Re: Следующий автомобиль

svserj написав:

Вставлю свои 5 коп... 600 тыс. это все таки скорее моторесурс, а вот цифры на одометре будут скромнее. Но тем не менее, что даже если авто с 1.0 и 0,9 проедет колесами не менее 300 тыс. без капиталки, то обычному семейному автомобилю хватит на 10-12 лет.

Именно так и есть и будет..А не то, что говорят "пакеты сока на 100 тыс пробега"...Но уже понятно, что моторы требуют внимания, с утечкой охлаждающей или прорывом прокладки ГБЦ далеко не уедешь..

Вчера узнал одну историю, о к сожалению недавно покойном гаражном "кулибине" приятеле моего отца, которого я знал лично..
У него в 1990-х нач 2000 х была "Копейка". На ней лопнул шатун, он снял картер, открутил остатки шатуна, снял ГБЦ и  пустой цилиндр заглушил консервной банкой от паштета, собрал все и поехал на трех цилиндрах в дыму на авторынок за запчастями..
Новые моторы такого не вынесут и являются говном по мнению гаражных догматов и апологетов...

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

11,978 Відредаговано PGP (2020-06-09 14:16:28)

Re: Следующий автомобиль

Valerik написав:

А не то, что говорят "пакеты сока на 100 тыс пробега"

Так це ще якось більш-меньш нормально тролять тим "пакетом соку", троляки розумники  big_smile

Вже і тут на форумі тентендії до ще більшого дуансайзінгу намітилися  wink :

Xabr написав:

а не пол-пачки сока

Так скоро нас на 100гр переведуть і будуть дивуватися самі собі "і як це воно таке 100-грамове їде?"  dumbom

  0
Спасибо сказали: MaksTrout1

11,979 Відредаговано Vader (2020-06-09 14:59:20)

Re: Следующий автомобиль

PGP написав:

Так скоро нас на 100гр переведуть

Такі вже тенденції сучасного автомобілебудування. Колись двигуни 0,8-1 л. ставили лише на маленькі міські машинки накшталт Деу Матіз або Дайхатсу Куоре, а тепер - на седани та універсали гольф-класу і навіть на кросовери.

Скоро побачимо літрові лімузини, а бюджетні автомобілі будуть мати двигуни по 0,5 або ще менше smile

  0

11,980 Відредаговано Георгич (2020-06-09 19:40:39)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Скоро побачимо літрові лімузини,

Це вже давно зробили - Мондео 1.0 Екобуст.

  0

11,981

Re: Следующий автомобиль

саме цікаве-всі розуміють про що йде мова  coffee Бо роскіш це РОСКІШ! Її відчуваєш на дотик та на запах. Ось два авто з різницею в 30 років
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/1959-Cadillac-conv-int.jpg
https://auto.vercity.ru/gallery/img/automobiles/Cadillac/2017%20Cadillac%20Escalade%20ESV%20by%20Lexani%20Motorcars/900x/1563432634_29.jpg

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

11,982

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Бо роскіш це РОСКІШ! Її відчуваєш на дотик та на запах.

То не роскіш, то нафталін!  lol

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: sdj387jsd1

11,983

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Скоро побачимо літрові лімузини

Будущее наступило! )))
https://avatars.mds.yandex.net/get-autoru-vos/1925140/977a316669daff34995151be187c77f2/1200x900

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

11,984

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Бо роскіш це РОСКІШ! Її відчуваєш на дотик та на запах

Це точно, що є то є. Я коли в потоці доганяю таку роскіш, моментально відчуваю в своєму салоні запах цієї роскоші  big_smile

  0

11,985 Відредаговано Don Kortes (2020-06-09 20:31:45)

Re: Следующий автомобиль

гаразд- а якщо з такого  боку? Роскіш- це купа корисних, цікавих, красивих та дорогих ніштяків, яких    немає у бюджетних та середніх авто. Зараз все обертається  навколо технічних складових і все дороге стало однаковим

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

11,986

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Роскіш- це купа корисних, цікавих, красивих та дорогих ніштяків, яких    немає у бюджетних та середніх авто

Без жарту. Ось тут обзор кадиллак девиль. Для 1964 року - це просто космос. Особливо в нашому радянському порівнянні. Цей авто навіть сьогодні виглядає достатньо технологічним в деяких аспектах. А в той час на фоні авто, які були зроблені в часи другої світової і ще бігали по дорогах він був як пришелець

  0

11,987 Відредаговано Don Kortes (2020-06-09 21:10:14)

Re: Следующий автомобиль

RUNO, дякую!!! Я про це писав  coffee

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

11,988

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

коли в потоці доганяю таку роскіш, моментально відчуваю в своєму салоні запах цієї роскоші 

точно! засмерділо у салоні. подумав, шо регенерація фільтра пішла. але усе простіше: то просто тазік попереду їхав з синім димом з вихлопної. мало не вчадів; довелося "клімат" вмикати та швиденько заслонку зачиняти.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

11,989

Re: Следующий автомобиль

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

11,990 Відредаговано Larsen (2020-06-09 22:00:56)

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Роскіш- це купа корисних, цікавих, красивих та дорогих ніштяків, яких    немає у бюджетних та середніх авто.

Такого добра повно в сучасних авто. В чому проблема?

Don Kortes написав:

Зараз все обертається  навколо технічних складових і все дороге стало однаковим

Нічого подібного. Подивись скільки плюшок саме для комфорту і зручності водія і пасажирів є в сучасних авто, особливо в дорогих комплекаціях ну і в престижних. І згадай що навіть найтоповіша комплектація якогось американця 70-х по сьогоднішнім міркам це "голий бубен". Ні, якраз таки сучасна "розкіш" недосяжна для страих авто.
Щодо однаковості, звідки ти це взяв? Оснащення навіть у дешевих авто дуже різне, не кажучи про дизайн салону. Це якраз таки в старих авто все було однаковим, просто тому що там було настільки мало всього, що різноманітність переважно заключалась лише в дизайні. Зараз доступна значно більша різноманітність оснащення.

RUNO написав:

Цей авто навіть сьогодні виглядає достатньо технологічним в деяких аспектах.

Жартуєш?  shok


Don Kortes, та вся романтика про "сухопутні яхти", це все маркетингова пропаганда того періоду американського автопрому. Щоб заставляти покупців міняти старі авто на нові, вони мало заморочувались з технічної сторони, переважно міняючи лише дизайн, щоб можна було відрізнити, і вигадуючи нові "романтичні епітети", про розкіш, душу, і тому подібне. І народ на це вівся. А дехто ведеться і досі. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

11,991

Re: Следующий автомобиль

Larsen, я не про це. Знайомий замовляв у салоні ХайЛендер у повному фарші та ще й купу плюшок майже на чверть вартості машини. Купив. Питаю- мабуть космос? Дуже сумний товариш відповідає- та ні. Дійсно - залізяка бездушна. Наче і є все а не гріє водійське серце. А технічно все супер. Він не випенрьожник. Ціна там космос а сама суть- як всі інші сірі прадіки паджеріки. Коли краса та роскіш- на таку машину чоловіки озираються. Хтось на прадік озирнеться?

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

11,992

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Жартуєш? 

Ні, не жартую. Електросклопідіймачі, електрорегулювання сидіння, кондиціонер та інші плюшки ставили вже майже 60 років тому в серійні авто а сьогодні ці плюшки до сих пір з розряду допів за немаленьку ціну і то не у всіх авто. Тобто людина ще тільки пішла в школу, коли робили авто з такими можливостями а сьогодні вона вже давно пенсіонер а автоіндустрія до сих пір вважає таку функціональність не нормою по замовчуванні для всіх автомобілів

  0

11,993 Відредаговано Valerik (2020-06-09 23:33:37)

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Знайомий замовляв у салоні ХайЛендер у повному фарші та ще й купу плюшок майже на чверть вартості машини. Купив. Питаю- мабуть космос? Дуже сумний товариш відповідає- та ні. Дійсно - залізяка бездушна. Наче і є все а не гріє водійське серце. А технічно все супер. Він не випенрьожник. Ціна там космос а сама суть- як всі інші сірі прадіки паджеріки. Коли краса та роскіш- на таку машину чоловіки озираються. Хтось на прадік озирнеться?

Даруйте, а може проблема глибша і цій людині треба до психолога звернутися? Дуже схоже на невротичний розлад, підвищені очікування, наклалися на іншу кризову ситуацію...Машина вся залізо і крута і проста.. Тут купив, сів і поїхав..А якщо сумно, розчарування, може не в машині причини??

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

11,994 Відредаговано Vader (2020-06-09 23:40:45)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Подивись скільки плюшок саме для комфорту і зручності водія і пасажирів є в сучасних авто, особливо в дорогих комплекаціях ну і в престижних.

А потім сідаєш в якусь сучасну "топову" тачку і розумієш, що їде вона, як дешева штамповка. Що шкіра тонка і схожа на кожзам, що дерево пластикове, метал тонесенький, сидіння жорсткі, підвіска дубова, а двигун задушений екологічними нормами. І весь її престиж існує лише в порівнянні з ще більш паршивими бюджетними машинами. А дійсно комфортні машини зараз можна отримати лише за зовсім величезні гроші - 100 тіс. доларів або більше.

І згадай що навіть найтоповіша комплектація якогось американця 70-х по сьогоднішнім міркам це "голий бубен". Ні, якраз таки сучасна "розкіш" недосяжна для страих авто.

Якщо виключити з переліку речі, призначення яких розважати власника або створювати відчуття "топовості", залишаться ті самі автоматична коробка, АБС, електроприводи і клімат, які існували вже 40 років тому, або навіть раніше.

та вся романтика про "сухопутні яхти", це все маркетингова пропаганда того періоду американського автопрому. Щоб заставляти покупців міняти старі авто на нові, вони мало заморочувались з технічної сторони, переважно міняючи лише дизайн, щоб можна було відрізнити, і вигадуючи нові "романтичні епітети", про розкіш, душу, і тому подібне. І народ на це вівся. А дехто ведеться і досі. wink

Сказала людина, яка їздить на бездушній Тойоті, за яку через 20 років ніхто не дасть і 5-ти тісяч доларів, не кажучи вже про те, щоб реставрувати її, знімати в кліпах або фотографувати для журналів. В той час, як старих американців або європейців і через 20 років будуть цінувати smile

  0

11,995

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Дуже сумний товариш відповідає- та ні. Дійсно - залізяка бездушна. Наче і є все а не гріє водійське серце.

Смаки твого товариша є критеріїм розкоші, чи як? А якщо в мене є товариш який прям тащиться від Лендкрузера, то що тоді?

Don Kortes написав:

Коли краса та роскіш- на таку машину чоловіки озираються. Хтось на прадік озирнеться?

Ні, озираються не на розкіш, а на щось дивне і незвичайне. От і все. Причому як на незвичайно гарне, так і на незвичайно відстійне. Прадіків в нас багато, їх всі бачили, тому реально скоріше озирнуться на якогось американського крейсера з 70-х. Але не в США. Там на ті старі корита ніхто теж уваги не звертає. Але уяви собі зворотню картину - на що б озиралися американські чоловіки, якби в 70-х по вулицях США проїхався б звичайний Прадік? Саме на нього, а не на звичні і всюдисущі Тандерберди. Розумієш?
А реально, розкіш це не те про що ти говриш. Це не комфорт, не краса, не дизайн, не магніт для уваги перехожиш. Ні, роскіш це щось надмірне, щось зайве, таке без чого можна обійтись, воно не є необхідним, але воно є лише тому, що хтось зміг собі це дозволити. І якщо ти вважаєш 50-річні авто прикладом розкоші, тоді все чого в них нема, це за означенням ще більша розкіш, правльно? А тепер візьми перелік комплектації якогось сучасного авто за 40куо, і подивись скільки в ньому всього є, чого тоді не було. І все це, очевидно є розкішшю, адже навіть розкішні, на твій погляд, авто, обходились без цього всього. Це вже зовсім не той масштаб ніж просто тона зайвого заліза, і м'який диван.

RUNO написав:

Електросклопідіймачі, електрорегулювання сидіння, кондиціонер та інші плюшки ставили вже майже 60 років тому в серійні авто а сьогодні ці плюшки до сих пір з розряду допів за немаленьку ціну і то не у всіх авто.

Ні, ти реально жартуєш! Крім електросидінь, все решта зараз в базі бюджетних авто присутнє (у Логана наприклад). А от для авто такої цінової категорії як Девіль, подібні "плюшки", є позорним архаїзмом, адже там вже стандарт багатозонні клімати, а не примітивні кондиціонери, електрорегулювання сидінь в багатьох напрямках з пресетами, підігрівом, вентиляцією і масажем, і навіть банальні ЕСП тепер імпульсні.
Ні в яких аспектах Девіль 60-го року не виглядає достатньо технологічним. І не треба вишукувати щось ще голобубновіше серед сучасних моделей, адже не всі сучасні авто виглядають технологічними в усіх аспектах теж. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

11,996

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:
Larsen написав:

Подивись скільки плюшок саме для комфорту і зручності водія і пасажирів є в сучасних авто, особливо в дорогих комплекаціях ну і в престижних.

А потім сідаєш в якусь сучасну "топову" тачку і розумієш, що їде вона, як дешева штамповка. Що шкіра тонка і схожа на кожзам, що дерево пластикове, метал тонесенький, сидіння жорсткі, підвіска дубова, а двигун задушений екологічними нормами. І весь її престиж існує лише в порівнянні з ще більш паршивими бюджетними машинами. А дійсно комфортні машини зараз можна отримати лише за зовсім величезні гроші - 100 тіс. доларів або більше.

І згадай що навіть найтоповіша комплектація якогось американця 70-х по сьогоднішнім міркам це "голий бубен". Ні, якраз таки сучасна "розкіш" недосяжна для страих авто.

Якщо виключити з переліку речі, призначення яких розважати власника або створювати відчуття "топовості", залишаться ті самі АБС, електроприводи і клімат, які існували вже 40 років тому.

та вся романтика про "сухопутні яхти", це все маркетингова пропаганда того періоду американського автопрому. Щоб заставляти покупців міняти старі авто на нові, вони мало заморочувались з технічної сторони, переважно міняючи лише дизайн, щоб можна було відрізнити, і вигадуючи нові "романтичні епітети", про розкіш, душу, і тому подібне. І народ на це вівся. А дехто ведеться і досі. wink

Сказала людина, яка їздить на бездушній Тойоті, за яку через 20 років ніхто не дасть і 5-ти тісяч доларів, не кажучи вже про те, щоб реставрувати її, знімати в кліпах або фотографувати для журналів. В той час, як старих американців або європейців і через 20 років будуть цінувати smile

А Вы правда ездили, или Вам Мойша какой Карузо напел?? Наприер есть такая мегакультовая тачка в Британии Morgan 4x4, где технологии 1930-х и ясеневый каркас.. да вот беда, глохнет она и надо в карбюратор заливать бензинчик и мемранку насоса руцями качать прямо на дороге (конструктивная особенность).. Не дутое ли все?
Да интересно псомотреть всегда на реставрированные старые машины, которые являются железом самым обычным с нафталиновой "роскошью"..

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

11,997

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Ціна там космос а сама суть- як всі інші сірі прадіки паджеріки

Хайлендер робиться на базі Кемрі. Тому у нього душа цього автомобіля. Кажуть, що Прадо теж будуть переводити на цю базу. Тому він вже в наступних поколіннях не буде рамним. Та і я б не сказав, що Паджеро сірий. Достатньо подивитись на задні фонарі Паджеро спорт 3, щоб зрозуміти, що вони визивають емоції. Комусь подобаються але мабуть більшість людей від них отримують роздратування. Але ж погодьтеся - роздратування вже не схоже на сірість  big_smile Вночі позаду цей авто не переплутаеш ні з якою іншою машиною у світі

  0

11,998 Відредаговано Vader (2020-06-09 23:54:08)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Там на ті старі корита ніхто теж уваги не звертає.

Бгг. А тисячі людей, які збираються на Classic Car Show в різних штатах,  - то просто дурні, які не розуміють, що їх улюблені машини - то лише старі корита, бо так сказав Ларсен smile

А ті, хто купляє "старі корита" за ціну нових кросоверів  - вони, мабуть, просто не розуміють, що для них краще. "Ну тупыыые", як казав російський сатірік Задорнов smile

  0

11,999

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:
Larsen написав:

Там на ті старі корита ніхто теж уваги не звертає.

Бгг. А тисячі людей, які збираються на Classic Car Show в різних штатах,  - то просто дурні, які не розуміють, що їх улюблені машини - то лише старі корита, бо так сказав Ларсен smile

А ті, хто купляє "старі корита" за ціну нових кросоверів  - вони, мабуть, просто не розуміють, що для них краще. "Ну тупыыые", як казав російський сатірік Задорнов smile

Та зрозуміло все..Хобі у людей, реставрувати, поціновувачі купують і ніхто не каже.. Але казати, що воно круте, на віка і т.д.. Є свої вікові недоліки і не більше..Для мене особисто, цікаво бувати на фестивалях в Києві таких, просто побачити..Зі Львова свого часу приїхав відреставрований ГАЗ-А (Форд-А) 1936 р..Дуже цікаво було побачити педалі, органи керування і т.д.Я люблю історію..А от обожнювати, казати про якусь душу..Та залізо все воно..Але шкода, коли пропадає..Я поважаю і розумію мотиви і хоббі реставраторів..

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

12,000 Відредаговано Vader (2020-06-10 00:05:09)

Re: Следующий автомобиль

Valerik написав:

А Вы правда ездили, или Вам Мойша какой Карузо напел??

В смісле, ездил ли на новых дорогих машинах? Ну да, пассажиром катался на нескольких. На Мерсе Е-шке, на Лендкрузере, на нескольких Пассатах и Кэмри. Все они стоили новыми довольно прилично.  Ну, на Бентлях и Роллсах не ездил, врать не буду.

Наприер есть такая мегакультовая тачка в Британии Morgan 4x4, где технологии 1930-х и ясеневый каркас.. да вот беда, глохнет она и надо в карбюратор заливать бензинчик и мемранку насоса руцями качать прямо на дороге (конструктивная особенность).. Не дутое ли все?

А Морган конструкции 30-х вы привели в пример потому, что если вспомнить об инжекторных машинах 70-х со всеми наворотами, возразить будет нечего?

Да интересно псомотреть всегда на реставрированные старые машины, которые являются железом самым обычным с нафталиновой "роскошью"..

Ну да, куда им до литрового Рено, правда? smile
Скажите, а Логаны/Сандеро через 30 лет будут продавать на аукционах дороже, чем они стоят сейчас?  Я вот сомневаюсь.

  0