Re: Следующий автомобиль
Техніка (принаймні автомобільна) - це вже давно не лише набір гайок і болтів, або цифр харктеристик. Це - елемент сучасного мистецтва.
  Елемент мистецтва це дизайн (технічний), а не техніка. Не треба плутати мух з котлетами.
 Елемент мистецтва це дизайн (технічний), а не техніка. Не треба плутати мух з котлетами.
А Тандербьорд - чудовий приклад американської школи автобудування і дизайну 70-х.
Так, це чудовий приклад найгіршого напрямку. З технічної і практичної точки зору. З естетичної - кому як. Одним гарно, другим жахливо.
Тому і коштує зараз дорожче, ніж ваша нова Тойота.
На це покоління Тандербірда ціни стартують десь з 5-7 тис баксів. За стільки ти не купиш РАВ4 2016 року. Новий Логан і то дорожче. 
Дорожчі екземпляри є, але вони дорогі тому що в хорошому стані, до якого привести ту купу гнилого металобрухту дуже геморно, а значить не дешево.
А те, що він ніяк не стосується правди, вас не обходить, бггг.
Ти помиляєшся. Якраз таки в тому випадку це і є правда. 
Бла-бла-бла. Психолог в треді.
Бла-бла-бла, естет в треді. 
Хочете, наведу приклад чудового азіатського автомобііля? Або німецького? Або британського? Чи французького? І всі вони будуть красивішими за сучасні автомобілі.
Не хочу, тому що це вже буде відмазка. Ти вже навів що хотів. 
Той Форд, який вам так не сподобався, доречі, в свій час був зовсім не дорогим автомобілем. Це була машина для середього класу.
Це порожні слова. А цифри показують що врахувуючи інфляцію, з мінімальними допами він на сучасні гроші коштував в районі 44-45 тисяч доларів. Ось які авто подібного типу можна купити в Україні за такі гроші прямо зараз: https://tinyurl.com/y9htkuf8
Ну а в США так, це дійсно авто для середнього класу.
Але в ті часи навіть дешеву машину робили з любов'ю, а не по принципу "все одно через 3 роки викидати, то нащо старатися, зліпимо бляшанку з типовим дизайном і з гівняних матеріалів, на роботу їздити згодиться".
З любов'ю? Ні, американці робили авто з вкрай низькою якістю, кривими зазорами, гниючим залізом (правда товстим   ), з ломучим усім що в ньому було. Працівникам Форда було глибоко накласти на те що отримає покупець. Це тобі не німці якісь з японцями, де якісна робота діло честі. Так, їздити на ньому можна було багато років, але воно при цьому постійно ламалося. Це в ті часи було нормою. Хочеться їздити 10 років на одному авто? Так і на сучасних без проблем. Заміниш двигуна і катайся далі. Всеодно в результаті меньше часу і грошей витратиш на ремонти за весь строк експлуатації. І прицьому кузов навіть гнити не почне.
), з ломучим усім що в ньому було. Працівникам Форда було глибоко накласти на те що отримає покупець. Це тобі не німці якісь з японцями, де якісна робота діло честі. Так, їздити на ньому можна було багато років, але воно при цьому постійно ламалося. Це в ті часи було нормою. Хочеться їздити 10 років на одному авто? Так і на сучасних без проблем. Заміниш двигуна і катайся далі. Всеодно в результаті меньше часу і грошей витратиш на ремонти за весь строк експлуатації. І прицьому кузов навіть гнити не почне.
Щодо "типовим дизайном", це не вірно. Дизайн американських "крейсерів" був теж типовим. Більшість з них, недосвідчена людина взагалі на вигляд не розрізнить між собою. Ну а щодо "естетики" того дизайну, я не бачу доказів що він чимось естетичніший за сучасний. Звичайно крім твого смаку. Але при всій повазі, я не можу приймати твій особистий смак за критерій естетичності.
Ну і про гівняні матеріали... Де якісні матеріали в американських авто 70-х років? Це ти про гниюче залізо кузову? Неякісну покраску? Облазячий хром? Ну може шкіра в салоні чогось варта, але в авто за таку ціну зараз явно більше значно кращих матеріалів, особливо в конструкції кузова.
розкоші взагалі немає.
Так що ж таке "розкіш" в твоєму розумінні? Ти ж кажеш що не знаєш. А тут така заява?  Розкажи що за розкіш така була колись, якої зараз нема.
 Розкажи що за розкіш така була колись, якої зараз нема.

 
 


 
 



 Бо роскіш це РОСКІШ! Її відчуваєш на дотик та на запах. Ось два авто з різницею в 30 років
 Бо роскіш це РОСКІШ! Її відчуваєш на дотик та на запах. Ось два авто з різницею в 30 років 






