Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Tank, Можу приєднати до Вайбер групи по розборці Рено.
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Tank, Можу приєднати до Вайбер групи по розборці Рено.
OKurylyshyn, буду дуже вдячний! Номер в особисті повідомлення кину.
176980 км
Заміна замка з електроприводом правих передніх дверей.
Знайшов по запиту за зображенням в Google. Продавець повідомив, що замок з кабріолета і ціна 550 грн, але мене влаштовувало, аби тільки працював як слід. Довелолсь розбирати корпус, щоб замінити тросик внутрішньої рукояті, бо в кабріо він набагато довший. Замок у гарному стані і працює відмінно. Залишилось знайти заміну замка для задніх правих дверей. Знімання/встановлення внутрішньої обшивки дверей перетворилось на рутинну операцію.
180610 км
В саму морозну ніч розірвалась накладка захисна джгута проводки багажника. Це вже в друге замінюю її. Приблизно на 5 (+/-) років вистачає.
Проводи були вже підготовлені минулого разу до швидкого роз'єднання, тому багато часу це не повинно була забрати, але під час протягування джгута проводів через гофру, відірвався в місці пайки один з проводів-подовжувачів. Довелось паяти його знову.
Нову захисну накладку купува через Exist за 172 грн. У офіціалів вона дорожча приблизно на 30 грн. За відчуттями вона значно еластичніша ніж стара.
182755 км
Чергове ТО: заміна моторного масла, масляного фільтра (8200768913), повітряного фільтра та фільтра салону.
Tank, подскажите, на второй фото это искажение или действительно резиновый уплотнитель кривоват ? сравниваю высоту уплотнителя и край корпусе фильтра
заранее спасибо
Это искажение фото
183945 км (Тиждень тому)
Заміна зимової гуми на літню.
Зимова гума за сезон пробігла 8149 км. Всього з початку експлуатації пробіг зимової гуми складає 23336 км.
lktrgl, не то чтобы кривоват. Просто он резиновый, а резина - это гибкий материал и выглядит на фото именно так. (Сорри, давно не заходил)
Tank, ТО проводите вдома на Міра, чи деінде?
floyd47, зазвичай практично все роблю сам біля гаража і без використання ями. На НАРА ганяю тільки у випадках, коли не має можливості зробити щось без спецобладнання або не вистачає вільного часу і тільки їм довіряю (багатьох хлопців там знаю вже більше 13 років). Послугами дрібних і гаражних СТО не користуюсь зовсім - надивився на їхню творчість вдосталь.
Сьогодні, в очікуванні дощової погоди, отримав раніше замовлені килимки EVA для свого Megane-2. Трошки не стандартні, а з деякими витребеньками: зроблнені 5 см відвороти ліворуч і праворуч килимка (щоб не човгати по повстяному покриттю брудним взуттям), полиця для лівої ноги водія також закрита повністю і металевий підп'ятник. Все це коштувало 2180 грн (разом з доставкою в моє місто). Все було упаковано в містку коробку з логотипом виробника і коврики не були скрученими, окрім маленького коврика для центрального тунелю, якому таким чином зафіксували його відповідну форму. Це зумовлено тим, що матеріал не дуже еластичний і при згинанні виробу норовить випрямитись неначе пружина. Не знаю на скільки вони будуть стійкими до витирання - час покаже, але гумові килимки, про всяк, не став викидати на смітник.
Мабуть чорний колір виглядав би більш логічно в чорному шкіряному салоні, але я вирішив, що сірий краще буде приховувати бруд з підошв.
187221 км
Перехід з літньої гуми на зимову.
Літня гума за сезон пробігла - 3276 км, а всього з початку експлуатації - 9522 км.
Пробіг зимової гуми на цей день складає - 23336 км.
188200 км
Незрозуміла дивина вчора відбулась.
Після запуску двигуна на панелі приладів з'явилось повідомлення "SERVICE DUE". За моїми розрахунками, у зв'язку зі значним зниженням інтенсивності і дальності моїх пересуваннь, таке повідомлення повинно було з'явитися не раніше ніж через рік від сьогоднішнього дня. Тому я був дуже здивований і не розумів яким чином я прогавив і не підготувався до чергового ТО? Але заглянувши в бортжурнал на форумі, таки був збентежений ще більше, бо автівка ще не проїхала і половини міжсервісного пробігу, як я і розраховував. Звісно скинув "SERVICE DUE", але питання лишається: що то було і у чому причина?
P.S. Тиждень тому знімав і ставив акумулятор, але ж не може від цього... Що ще?
там виставляється кілометраж чи кількість днів. мабуть піійшов по днях.
Раз в рік, або 15000км, в залежності що швидше наступить.
_AlexSander_, OKurylyshyn, дякую! У мене виникла було підозра, але я прогнав її. Не повірив, що він по рокам рахує теж. Зрозуміло тепер.
189085 км
Діагностика ходової на фірмовому СТО (122 грн)
Інколи під час повної зупинки авто після руху (в момент коли автівка саме зупиняється в 0 км/год) відчувався "диг" спереду справа, як начеб-то щось металеве стає на місце. Була підозра, що якесь із шарових з'єднаннь "грає". В ході перевірки в самій ходовій нічого підозрілого не знайшли, а навпаки - наслухався компліментів, що вперше бачать 11 річну машину з таким відмінним станом ходової. Це гарні новини, бо я підозрював накінечники рульових тяг, які на автівці ще ні разу не замінювались. З ходовою все відмінно!
Але є і негаразди.
1) Кажуть, що рульова рейка надмірно люфтить, хоча я ще цього і не відчуваю зовсім. Три роки тому я міняв втулку рульової рейки (після ремонту авто пройшло близько 35000 км) і перед тією заміною було чутно на кермі, що втулка відходила своє, а зараз такого ще нема. Вирішив нічого з цим не робити, а їздити і спостерігати.
2) Обірвані два гумових кріплення глушника, а третє от-от обірветься. Це доведеться поправити, щоб не загубити глушник.
а третє от-от обірветься.
шоб не сталося неприємної несподіванки по дорозі до СТО, я свого часу дублював оту гумку в*язальним дротом. тобто, коли гумка остаточно порветься, то труба залишиться бовтатися на дроті.
2) Обірвані два гумових кріплення глушника, а третє от-от обірветься. Це доведеться поправити, щоб не загубити глушник.
Маленька поправочка.
Виявляється, що тільки дві точки кріплення вихлопної, а не три. Одна обірвана, а друга от от...
Вже замовив оба кріплення оригінальні: заднє - 546 грн + середнє - 672 грн = 1218 грн всього. Сам поміняю.
Вже замовив оба кріплення оригінальні
а де замовляли? не в еґзисті? купував у них витратні до чергового ТО; дещо дешевше, аніж у Нарі.
Сьогодні, в очікуванні дощової погоди, отримав раніше замовлені килимки EVA
Что скажите про эти коврики? Действительно песок и грязь задерживают и (возможно) немного её скрывают?
а де замовляли? не в еґзисті? купував у них витратні до чергового ТО; дещо дешевше, аніж у Нарі.
Так, на екзисті замовляв. Але інколи буває, що на НАРА дешевше виходить.
Что скажите про эти коврики? Действительно песок и грязь задерживают и (возможно) немного её скрывают?
Коврики понравились. Я, когда получил их, то не верилось, что они будут так хороши. Тем более, что после резиновых, эти не очень эластичные и были сомнения на счёт их практичности. Но в итоге всё оказалось очень неплохо. Грязь они не то, чтобы скрывают, но гораздо меньше её видно, и не так часто нужно вытряхивать, и не вываливается за пределы коврика мусор, а падает в углубления. Думал, что мыть будет сложно, но оказалось, что они гораздо проще очищаются, чем обычные коврики. Вертикально поставил, пару взмахов мочалкой с водой и коврик чистый. Потом хорошенько тряхнул его и вода вся ушла. Положительные впечатления от них.
189136 км
Чергове ТО (і перше ТО не по пробігу автівки, а по строку).
Заміна масла, масляного фільтру, повітряного фільтру і фільтру салону. Всі розхідники купував на Exist.UA:
Масло Elf Evolution 900 SXR 5W-30, 4 л - 768 грн;
Фільтр масляний Renault 82 00 768 913 - 106 грн;
Повітряний фільтр Renault 82 00 431 051 - 231 грн;
Фільтр салону вугільний Renault 77 01 064 235 - 351 грн.
Всього: 1456 грн.
Зауважу, що 4л масла не достатньо, тому решту доливав із залишків, що залишились і зберігались у щільнозакритій посудині ще з попереднього ТО.
Також поглянув на заднє кріплення вихлопної системи. Воно зруйноване і тримається тільки на нейлоновому шнурі, який є частиною цієї конструкції та, скоріш за все, виконує функцію страховки при руйнуванні кріплення. Думаю, що в такому вигляді вихлопна перебувала останні 1,5-2 роки. Підстрахував ще одним шнурком. Скоро буде заміна.
189248 км
Заміна заднього кріплення глушника.
Під час діагностики на СТО було встановлено, що потребують заміни кріплення глушника. Було сказано, що одне зруйновано, а друге руйнується.
Маючи такі дані, я замовив два оригінальних кріплення. По каталогу Renault на автівку підходять два різних каталожних номери з різною ціною: 82 00 035 448 та дорожчий на 126 грн 82 00 035 447. Я розсудив, що вони крім різниці в ціні можуть мати і конструктивні відмінності і замовив по одній запчастині з такими номерами і різними цінами.
Після отримання запчастин розгледів, що вони майже абсолютно однакові...
і різниця тільки в тому, що на дорожчому варіанті отвори для болтів кріплення виконані у вигляді паралельних продовгуватих фрезеруваннь, а на дешевшому просто круглі.
Почати вирішив із заднього кріплення. Легко знімається і легко ставиться. Всього три болти: два під головку на 10, що вкручуються в кронштейн глушника і один під головку на 13, який притискає деталь до кузова автівки.
Заднє кріплення майже зруйнувалось і глушник тримався на останньому нейлоновому ремінці.
А далі виявилось, що переднє кріплення зовсім не зруйноване і навіть не має таких ознак. Є одна тріщинка в резині демпфера, але в такому місці і на такій стадії, що про руйнування цього підвісу поки що не має сенсу розмовляти. Вирішив, звісно ж, нічого не міняти там. Також вияснив, що заднє і переднє кріплення однакові і мають один каталожний номер 82 00 035 448.
Нажаль, я не маю оглядової ями і не мав можливості поглянути наперед: що там і як встановлено і який має стан.
Одне нове кріплення лишилось в запасі.
ви можете повернути товар на еґзист; гроші повернуть. не пам*ятаю, який там у них "гарантійний" термін.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)
Згенеровано за 0.140 секунд(и), виконано 90 запитів