Re: Следующий автомобиль
Так що сьогоднішню банку соку ще будемо згадувати, пересівши на поповозки з двигуном від шурупокрута
є ще і інший світ, але там ціни інші
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 480 481 482 483 484 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Так що сьогоднішню банку соку ще будемо згадувати, пересівши на поповозки з двигуном від шурупокрута
є ще і інший світ, але там ціни інші
У мене МСВ 2007 року й там немає ні склопідіймачів
Ми наче говорили про сучасні авто, а не про 13 річної давності?
Однак я не зовсім це мав на увазі. Мова не про те що не існує зовсім голобубнових комплектації. Ні, я мав на увазі що не існує авто, які голобубновіші за Девіль у будь-яких доступних комплектаціях. Ну і звичайно, мова про цивілізований світ і сучасні авто.
Але навіть він дозволяв літати на Місяць, чого після не роблять вже багато десятиліть.
І Конкорди не літають, і найбільші дирижаблі так і залишилися давно в минулому столітті. А великі піраміди Гізи? А все тому що для таких проектів ктрім технологій треба ще дуже велике фінансування. І якщо воно не окупиться, то ніякі технології не допоможуть. Технології у нас зараз набагато кращі ніж були тоді. Але ми їх не використовуємо в проектах, на реалізацію яких ніхто не дасть грошей. Власне це має відбиток і на авто. Ми можемо запроста випускати такі авто які були 50 років тому, і вони навіть будуть дешевші. Але вони не окупляться, так як окуповувались тоді. Чому? Дуже просто - тому що конкуренти будуть випускати сучасні авто, які заберуть всіх покупців.
Я кажу саме про те, що з сучасними технологіями ті опції, які були доступні до виробництва ще 60 років тому, недоступні сьогодні за замовчуванням у всіх авто.
Тебе обурює що автовиробники взагалі пропонують настільки дешеві коплектації? Ти був би щасливіший якби голобубнові комплектації просто викинули з прайсів, і залишили тількі ті, в яких є те, чого ти хочеш? Ну так ти і сам це можеш зробити, просто проігнорувавши ті позиці.
Голобубнові варіанти будуть існувати там де є покупці які готові зекономити на певних опціональних речах. Є попит - буде пропозиція. Зараз такого мало, але для всіляких корпоративних автопарків ну і для особливо економних покупців в деяких країнах, а також для маркетингу (але це наразі пропустимо), подібні речі роблять. Хоча далеко не всі. Але всі ці фішки зараз значно доступніші і кращі. Те що було лише у престижних авто тоді, зараз доступне в бюджетних. І це саме те, чого ти насправді хотів - революційні опції з роскоші перетворились на буденність доступну кожному.
Larsen, повністю згоден з Вами.. В останніх суперечках я вже замовчав..
1. Всі сучасні машини мають бортовий компьютер, який керує усіма системами двигуна
2. Є ABS, HSA, ESC, EBA, EBD (розшифровувати ліньки)
3. Є медіанавігаційна система, камера заднього виду
4. Електроскопідйомники, елктрокеруання дзеркал з обігрівачем дзеркал
5. Підігрів сидинь, датчики оповіщення про незакриті двері, непристібнуті паски та датчик спущених колес.
6. Фронтальні і бічні подушки безпеки..
7. Кондиціонер або кліматконтроль
8. А ще, увага! Підсвітлювання багажника, є в базі не у всіх преміум виробників..
Що це за машина?
За виключенням задньої камери (коло 3000 грн коштує поставити на Life+з наявним медіанавом, у Zen доступна офіційно), кліматконтролю (стоїть кондиціонер, клімат на Zen) та датчика спущених колес це моя літрова пачка сока!...Яка мене повністю задовільняє...І це бюджетне авто.. Комплектація Life+ з певними опціями..
А що з того у тих "розкішних" мастодонтів з минулого? Що це за порівняння і скиглення про погані тендеції сучасних авто?
Це снобізм, чи нереалізовані амбіції?
https://auto.ria.com/auto_bogdan_a_092_27123937.html
Богдан А-092 А 09201 2006 - ну а чомуби і ні, їдеш на роботу пів хутора забрав ... Тай розхід не надто великий, нема сучасних технологій, прямо авто мрії
8. А ще, увага! Підсвітлювання багажника, є в базі не у всіх преміум виробників..
У преміума є не твльки підсвітка багажника, а і силова розетка в багажнику, а ще у них кришка багажника відчиняється і зачиняється електроприводом... з пульта
2. Є ABS, HSA, ESC, EBA, EBD (розшифровувати ліньки)
Вони то є, і розшифрувати не проблема, але наявність їх з задніми архаічними барабанними гальмами робить їх неефективними...
Але у Дачії нема жодних активних систем безпеки, на кшталт адаптивного круїз-контролю, до 210 км/год, які доступні навіть у бюджетників німецькогго виробника. Також нема корисних функцій на кшталт автопаркування, які теж доступні німецьким бюджетникам. Недоступне Дачії і ефективне ЛЕД світло, та навіть ксенон. Не кажучи про адаптивне світло, автоматичне дальнє світло та ін. Ще відсутні у Дачії штатні парктроніки, за допомогою яких автівка сама гальмує заднім ходом і ця опція безкоштовна у німців...
Так що Дачії ще є безмежне поле для росту до сучасного авто .
Ну от Ви згадали ще про навороти..
А деякі товарищі про розкіш нафталіну кажуть)))
А деякі товарищі про розкіш нафталіну кажуть)))
Але ж вище справедливо зазначено, що апарати відправили на Венеру, Марс, Місяць, і висадились на Місяці саме ті, "нафталінові товарищі". А сучасні "банкосокові" не здатні повторити навіть того... До цього варто зауважити, що значна частина людства в цілому, і українців зокрема - ніколи не їздили в метро...
Якось так
А деякі товарищі про розкіш нафталіну кажуть)))
Не, давайте, как говорится, мухи отдельно, котлеты - отдельно!
Много кому греют душу автомобили давно ушедших лет!
Я бы, например, с радостью бы поездил на многих авто лохматых годов выпуска просто из интереса и тёплых чувств к теме авто в целом!
Имея дохренища денег - скорее всего я бы себе много чего купил бы из них!
Но делать из этого политику покупки своего следующего единственного авто в условиях, далёких от благосостояния арабского шейха?
Ну не знаю - я против такой нищенской "роскоши"! ))
П.С. Ну, разве не прелесть? Эх... ))
П.С. Ну, разве не прелесть? Эх... ))
По убеждению адептов секты "нового автомобиля" это не прелесть, а просто старое корыто. Ведь в нем нет всяких новомодных систем типа ЕСП, ДСГ, ЕБА, ЕСД, АБВГ и ЁКЛМН, без которых ни один уважающий себя любитель нового не сядет за руль. И в нем приходится проверять давление в колесах, закрывать двери и самому помнить, застегнул ли ты ремень безопасности! Ужас! Нафталин!
По убеждению адептов секты "нового автомобиля" это не прелесть, а просто старое корыто. ... Ужас! Нафталин!
Жаль, что Вы, в очередной раз, абсолютно не поняли, что я написал...
Жаль, что Вы, в очередной раз, абсолютно не поняли, что я написал...
Я прекрасно понял, что вы написали. Это вы не поняли, что фанатики прогресса не просто отвергают старые машины, как вариант единственного автомобиля на каждый день, но и вообще презирают их, как предмет технической культуры. Для них автомобиль - это просто бытовой прибор с набором всяких модерновых аббревиатур внутри. Вы видите на фото отличный Dodge Ramcharger 77 года, а они - просто древний черный бобик с расходом в 30 литров и без датчика дождя.
Aprox написав:Жаль, что Вы, в очередной раз, абсолютно не поняли, что я написал...
Я прекрасно понял, что вы написали. Это вы не поняли, что фанатики прогресса не просто отвергают старые машины, как вариант единственного автомобиля на каждый день, но и вообще презирают их, как предмет технической культуры. Для них автомобиль - это просто бытовой прибор с набором всяких модерновых аббревиатур внутри. Вы видите на фото отличный Dodge Ramcharger 77 года, а они - просто древний черный бобик с расходом в 30 литров и без датчика дождя.
Каждый день ездить дорого, вложения в поддержание состояния необходимы.. А кроме того, так повелось, что на протяжении столетий меняется дизайн одежды, мебели, архитектура.. Автомобиль того времени, как костюм Элвиса Пресли - брюки клеш и рубашка с острыми и большими углами воротника.. Смотрится смешно и архаично, надеть не хочется.. Я понимаю, есть почитатели и стиля, и автомобилей, есть клубы, фестивали парады. Я сам люблю прикоснуться к такой истории.. Но на каждый день..Зачем?
Это вы не поняли, что фанатики прогресса
Це ти не зрозумів про що тут тобі говорили!
Но на каждый день..Зачем?
Якщо комусь подобається, то можна і на кожень день. Тільки не треба при цьому розказувати що "душа" є тільки там де нема "датчика дощу", що саме цей "нафталін" і є "розкіш", і що воно "навіть сьогодні виглядає достатньо технологічним". Адже саме ці твердження є об'єктивно хибними.
А на чому кому подобається більше їздити, діло особистих смаків, вимог і переконань.
Каждый день ездить дорого, вложения в поддержание состояния необходимы.
Люди лирико-эстетического склада воспринимают окружающие вещи только по внешним очертаниям, т.е. дизайну. Другие критерии им не понятны, т.к. заставляют вникать в суть, а лирику это.... не нравится. Ну попробуй доказать дизайнеру, что тут стену проламывать нельзя, потому, что она несущая. И пилон тоже нельзя сносить, потому что он 20 этажей над тобой держит. А еще труднее объяснить, что белый пол с черным потолком это может и шедеврально и может художник только так его и видит, но хрен ему докажешь, что это не практично.
Так что тогда говорить об интеллектуальных вещах, аля автомобиля? - для лирика это только очертания кузова, кривизна линий, блеск хрома и глянец краски - "ух ты какие формы". Ну такие они люди, они так видят и воспринимают мир, не понимая, что с потребительскими качествами это ничего общего не имеет и прагматичному народу глубоко до лампочки их дизайнерские капризы.
Как то так.
А на чому кому подобається більше їздити, діло особистих смаків, вимог і переконань.
У дядюшки Вейдера хроническая непереносимость точки зрения и жизненных приоритетов, отличных от его! )))
Если коротко, то для него существует два мнения - его личное и неправильное!
У дядюшки Вейдера хроническая непереносимость точки зрения и жизненных приоритетов, отличных от его! )))
Если коротко, то для него существует два мнения - его личное и неправильное!
Хе-хе. Я смотрю, у вас к дядюшке Вейдеру такая неприязнь, что вас раздражает вообще всё, что он пишет, даже если он согласен с тем, что писали вы сами. Похоже, вы уже даже не пытаетесь понять, что там этот глупый Вейдер хотел сказать, просто видите отдельные слова и сразу же начинаете придумывать, что возразить.
Ну ничего, дядюшка Вейдер не обидчивый, он всё понимает
Но на каждый день..Зачем?
Совершенно незачем.
Я полностью согласен с вашими аргументами против езды на ретро-карах каждый день.
И готов съесть свою шляпу, если вы найдете в моих постах хоть один призыв продавать новые автомобили и пересаживаться на старых "американцев".
Це ти не зрозумів про що тут тобі говорили!
У вас, пане Ларсен, є погана риса - ви чомусь вважаєте співрозмовників дурнішими за себе. Мабуть, ви аж настільки переконані в своїй правоті, що не припускаєте навіть думки, що вас розуміють, але не погоджуються
Я полностью согласен с вашими аргументами против езды на ретро-карах каждый день.
И готов съесть свою шляпу, если вы найдете в моих постах хоть один призыв продавать новые автомобили и пересаживаться на старых "американцев".
В Ваших постах проскаиквает мысль, что раньше машины были, машинами, а сейчас утилитарный металлом, деградировало все и надежность, и инженерная мысль и не ходят они столько и т.д.. Вот и мы показываем, что нафталин он тоже несовершенен.. А жителя США, купившего Форд-Т в 1925, жителя Германии, купившего Опель Олимпию в 1938г, жителя Франции 1965, купившего Рено 4 объединяло одно - желание ездить и пользоваться автомобилем, не думая сколько он лет прослужит, будет ли памятником инженерной мысли и культа почитания и т.д. 99% нас, форумчан, соседей, родственноиков, короче всех современников объединяет это тоже - купил и поехал без проблем и заморочек..Достало - продал и т.д... И мы не отличаемся от перечисленных пользователей прошлых лет в основной массе..
Хотя был ли Форд Т с двумя передачами и ручкой углда опережения зажигания на руле совершенным автомобилем для начала и середины уже 1920-х? риторический вопрос:))
ви чомусь вважаєте співрозмовників дурнішими за себе.
Твоє твердження про те що думають "фанатики прогреса" є об'єктивно хибним. З цього донозначно слідує що ти не зрозумів того що ці "фанатики" тобі говорили.
що вас розуміють, але не погоджуються
Коли ти заявляєш про те що думають інші, це не є незгода з твоєї сторони, це нерозуміння. Адже вони крще заноють що думають, незалежно від твоєї згоди. Чи ж не так?
Ось це твредження хибне:
Это вы не поняли, что фанатики прогресса не просто отвергают старые машины, как вариант единственного автомобиля на каждый день, но и вообще презирают их, как предмет технической культуры. Для них автомобиль - это просто бытовой прибор с набором всяких модерновых аббревиатур внутри.
Причому по твоїй логіці, ти тут співрозмовника дурнішим за себе вважаєш, раз кажеш що він щось не зрозумів?
Будете менять, я Рапид заберу
Александр007, очень хорошая машина для нормальной европейской зарплаты
Сторінки Назад 1 … 480 481 482 483 484 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.372 секунд(и), виконано 37 запитів