Re: Следующий автомобиль
Ну если есть экстрасенсорные возможности и получается отчётливо видеть будущее - то да...
Джедаям можна!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 528 529 530 531 532 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Ну если есть экстрасенсорные возможности и получается отчётливо видеть будущее - то да...
Джедаям можна!
Ну от був в мене простий Логан, а тепер складніший РАВ4, і по факту Логан був меньш надійним. Так що сам факт простоти авто не гарантує його більшої надійності...
Вот и я о том же.
Так що сам факт простоти авто не гарантує його більшої надійності...
Доказано совавтопромом! )))
Так що сам факт простоти авто не гарантує його більшої надійності...
Не гарантує, але таке часто буває (при умові, що виробник один і той самий). В Тойоти самі надійні - Королли, в Рено - Кліо, Логани і Кенго, в Мерседеса - найпростіші дизельні Е200 і так далі.
Якщо ж згадати "золоті часи" надійних авто, то їм вже більше 20 років, з відповідними пробігами. Таке авто, яким би "надійним" воно не було понад 20 років тому, не має ніяких шансів парити мозок меньше, ніж будь-яке нове.
Це пояснюється просто - людина, яка купляє старе авто, не має грошей, щоб утримувати його, як належить. В неї обслуговування рідке, запчастини з Турції, колхозна ізолента і тому подібне. От машина і не ходить довго. Та й знайти їх в хорошому стані вже важко.
Але якщо уявити гіпотетичну ситуацію, що хтось бере хорошу машину 90-х років у дійсно збереженому стані, та обслуговує її так, як нову (фірмовий сервіс, оригінальні запчастини) - вона проходить довше, ніж сучасне авто тієї ж марки. Принаймні я в цьому впевнений.
В Тойоти самі надійні - Королли
І це не факт. Коли на Королли ставили роботи, вона була найненадійнішою Тойотою.
але таке часто буває
Буває. А часто буває що складніші авто надійніші за прості, навіть у одного й того ж самого виробника, а у різних виробників то і взагалі. Так що сам по собі факт складності конструкції авто неможливо використовувати для оцінки його надійності чи довговічності.
Але якщо уявити гіпотетичну ситуацію, що хтось бере хорошу машину 90-х років у дійсно збереженому стані, та обслуговує її так, як нову (фірмовий сервіс, оригінальні запчастини) - вона проходить довше, ніж сучасне авто тієї ж марки. Принаймні я в цьому впевнений.
Гіпотетично я з тобою згідний. Але тут пару моментів. По-перше, воно буде дуже дороге, дорожче за нове. По-друге, воно то проходить довше сучасного, але тільки якщо рахувати від моменту його виготовлення. Тому питання чи воно проходить довше за сучасне більш ніж на 35 років і десь на півтора мільйони кілометрів пробігу?
Ну і в будь-якому разі, будь-яке авто може проходити як завгодно довго. Так, найненадійніше сучасне китайське відро з болтами може їздити вічно. Питання не в цьому, а в тому наскільки проблемною стає його експлуатація з віком. Так от у 30 річного авто, вона вже в будь-якому разі проблемніша ніж у нового. Як би його ті 30 років не обслуговували.
Так от у 30 річного авто, вона вже в будь-якому разі проблемніша ніж у нового
Ви це скажіть власнику отого Пежо, про яке писали на попередній сторінці Коли б/у зламається - то хоч не образливо. А от коли машика нова лялечка тільки-но з салону - і, раптом, бац - і попав на пару кілобаксів - оце, мабуть, неприємно.
Ви це скажіть власнику отого Пежо, про яке писали на попередній сторінці
Є така штука як випадковість. Всі процеси випадкові, і оцінюються вони ймовірністю. Правильно? Ну так от ймовірність попасти на проблемне нове авто (не конкретно Пежо, а беремо всі нові авто), значно нижча ніж ймовірність попасти на проблемне авто 30-річної давності (знову ж беремо всі). Правильно? Думаю вища десь на два порядки. Ти скажеш що треба вибирати найкраще з б/в, і це дійсно сильно знизить ймовірність проблемного. Але тоді логічно що і нове теж слід вибирати, і це ймовірність проблемного теж сильно зменьшить. І в результаті, як не крути, ймовірність проблем з новим всеодно залишить значно меньшою ніж з б/в 30-річної давності.
Коли б/у зламається - то хоч не образливо.
"Образливо" - штука вкрай суб'єктивна. Для деяких людей образливим є сам факт придбання вживаного авто.
А от коли машика нова лялечка тільки-но з салону - і, раптом, бац - і попав на пару кілобаксів - оце, мабуть, неприємно.
Мабуть. Тільки ймовірність цього меньша, ніж потрапити в ДТП.
По-перше, воно буде дуже дороге, дорожче за нове.
Ну, це як сказати. Воно, зичайно, буде значно дорожче, ніж б/у такого ж віку в стандартному стані "відро з під наїзника", але навряд чи його вартість сягне сумм в 20-40 тисяч доларів, які зараз просять за більш-менш хорошу машину.
Просто для прикладу, гіпотетично - береш от такий Мерседес за 18 тис., і резервуєш ще стільки ж на майбутні ремонти (якщо вони будуть). І все одно витрати не дотягують навіть до самого дешевого сучасного Мерса.
https://auto.ria.com/auto_mercedes_benz … 54704.html
Просто для прикладу, гіпотетично - береш от такий Мерседес за 18 тис.,
Ні, це не той гіпотетичний випадок про який говорив ти. Ти ж говорив про авто в ідеальному стані. Такі існують, бо є фанати для яких це хоббі. Але такі авто продаються дуууууже дорого. А це звичайне ржаве корито з якого дрантя сиплеться.
і резервуєш ще стільки ж на майбутні ремонти (якщо вони будуть). І все одно витрати не дотягують навіть до самого дешевого сучасного Мерса.
І виносити мозок це відро з болтами буде регулярно, і не по дитячому. Крім того, а з якого це дива ти його до сучасного Мерса порівнюєш?
Ні, це не той гіпотетичний випадок про який говорив ти. Ти ж говорив про авто в ідеальному стані. Такі існують, бо є фанати для яких це хоббі.
Я говорив про звичайне авто в хорошому стані, яке доступне для покупки, а не про музейний експонат з нульовим пробігом.
А це звичайне ржаве корито з якого дрантя сиплеться.
А по фото і не скажеш.
І виносити мозок це відро з болтами буде регулярно, і не по дитячому.
Звідки знаєте?
Крім того, а з якого це дива ти його до сучасного Мерса порівнюєш?
Тому, що це Мерседес. А з чим його порівнювати?
Я говорив про звичайне авто в хорошому стані, яке доступне для покупки, а не про музейний експонат з нульовим пробігом.
Тоді я не згідний. Звичайне авто в "хорошому стані" 30-річної давності, в будь-якому разі буде непорівнювально проблемнішим за будь-яке нове.
А по фото і не скажеш.
Скажеш по коментарю, в якому суцільна брехня (перший власник 1988 року, не бите, не крашене, пробіг 150тис??? ). Авто такого віку, за таку ціну, з такими коментарями, це звичайні корита. Нічого екстраординарного саме в цьому конкретному випадку нема. І це не той випадок який навіть віддалено можна порівнювати до стану нового.
Звідки знаєте?
З досвіду. З логіки. З теорії ймовірності. З принципу Бритви Оккама.
Тому, що це Мерседес.
Ага. А Фодт Т будеш з Мондео порівнювати? Чи з Раптором?
А з чим його порівнювати?
Ні з чим його не можна порівнювати, тому що нема нічого настільки архаїчного серед сучасних авто. Можна проводити якісь паралелі по конкретних характеристиках і властивостях, котрі цікавлять покупця. Тоді буде залежати від цих властивостей. Але результат буде індивідуальним і суб'єктивним.
Тут для фанатов более люксового авто, но б/у - на Инфокаре стартовал новый цикл передач про б/у! Видео про Хонды Ледженд.
В целом видео в позитивном ключе, но!
Внимательно послушайте те моменты видео, где в сервисе говрят о цене запчастей! 4 подушки двигателя по 5 тыс.грн каждая! Как вам? Насос ГУРа за 1,5 куе!
Ну шо могу сказать. Моя нелюбовь к Пежо(пе) продолжает оправдываться. У знакомого Пежо 3008, дизель 1.6, типтроник, 15го года с салона, 37 тыс ибо тож 2 коня. Чек энджин, скорость 20км макс, эвакуатор и на СТО. Завтра скажут диагноз. Подозревает что форсунка, если повезёт датчик какой то, топливный мб. Гуано не лил, всегда только норм ДТ от ОККО. Вообщем вот почему не охота Пежо(пы) и не охота дизеля. На одном таком залете, вся мнимая экономия в разнице на топливе за все 5 лет вылетает в трубу просто за один раз . Но бум посмотреть, кроме того остаться на трассе где то тож прикольного мало. Еще больше не хочу дизель, пусть лучше жрет как конь. И Пежо не будет никогда моим выбором. У 3х знакомых 2008, и два 3008 Пежо и у всех залеты. У бензинового 3008 вообще залеты на пол стоимости машины. Грит ломалось все, только движек не ламался, а так и Робот и ТНВД, бо турбо тож и еще куча датчиков летело. Не пониманию людей кто вообще покупает Пежо. Ппц риски.
В продолжение темы ( 37 тыс пробег Пежо 3008 у Оффов) диагноз - форсунка
В принципе ремонт 500 Евро - терпимо. Но вся разница говрит за 5 лет на экономии на дизеле - вылетела в трубу
Меня официалы пугали на сервсе как то шо у них если не дай Бог полетит форснунка стоит 600 евро без работ. Еще дороже чем у Пежо Навреное напугали потому решил продать более новое и экономное на год авто Напугали через чур своими рассказами
А что не так с клио?
Просто хочу новую машину И я писал что Клио не для наших дорог нужны ровные гладкие дороги.
Вобщем, настоятельно рекомендую проехать тест-драйв!
Спасибо по пробую какнибудь, внутри не сидел ниразу, не думал что настолько хуже логана...
Внимательно послушайте те моменты видео, где в сервисе говрят о цене запчастей!
Ну, в общем, ожидаемо. Хонда и так не самая дешевая марка, а Ледженд - это ж флагман с практически всеми возможными для начала 2000-х наворотами. Еще и полный привод всегда добавляет к стоимости содержания.
Но машина все равно отличная. Просто нужно понимать, что это машина для ценителей с хорошим доходом, а не для тех, кто еле-еле накопил 10К на машину.
внутри не сидел ниразу, не думал что настолько хуже логана...
Рекомендую повторить мой эксперимент! Проехаться на Равоне, а потом сразу поехать в Рено и сравнить! Весьма познавательно получается! ))
о машина все равно отличная. Просто нужно понимать, что это машина для ценителей с хорошим доходом, а не для тех, кто еле-еле накопил 10К на машину.
Дык, эта же схема, в той или иной мере, применима к любому б/у, которое круче/больше/комфортнее/претижнее нового авто классом ниже! То есть, если денег много - можно ваще вытворять по жизни что угодно! Хоть битки брать из штатов, хоть бляхи пробовать растаможить... Даже если что-то пойдёт не так - да и пофиг, пошёл следующую купил! Но когда нет возможности рискнуть стоимостью авто, когда речь идёт о единственном авто в семью, которое должно оттягивать на себя как можно меньше внимания и средств, вот тогда погоня за плюшками в ущерб надёжности для меня не понятен...
Хонда и так не самая дешевая марка
Так она при должном уходе и беспроблемная. С Логаном сравнивать не могу наездил только 50т км. А вот с Меганом... Меган-2,с салона, это прорва был по затратам если сравнивать с Хондой с пробегом.
Так она при должном уходе и беспроблемная.
При должном уходе что угодно беспроблемное...
Только разница в том, что такое "должный уход" - для кого-то это своевременная замена масла и плановые ТО, а для кого-то ежедневный секс с авто или вливание денег на сервисе, и всё это ради поездки выходного дня или и вовсе посещения автовыставки в качестве экспоната! )))
для кого-то это своевременная замена масла и плановые ТО
В моем случае только замена расходников. Даже скучно,при ежедневной эксплуатации,писать не о чем.Заправка-мойка.
( 37 тыс пробег Пежо 3008 у Оффов) диагноз - форсунка
Гарантія?
Вообщем вот почему не охота Пежо(пы) и не охота дизеля.
Но кто-то так же может говорит про Киа, Хенде и т.д.
Тут вопрос репрезентативности выборки.
Все автопроизводители выпускают избыточно сложное и при этом ненадежное барахло
Я бы сказал по другому: просто когда с этой сложной техникой в Украине возникают проблемы, у нас не находится людей/оборудование чтобы диагностировать причину и починить.
Это да, со спецами проблема.
У нас любой кто купил правило и шпатель, уже считает себя строителем от бога. А если еще и тестер с паяльником, ну это вообще. Простобог и маг в электротехнике.
Сторінки Назад 1 … 528 529 530 531 532 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.423 секунд(и), виконано 42 запитів