alex.cver написав:Тайоты или Мазды 90х годов ходят до сих пор
І ось це ти називаєш "краще"? Тобі реально краще їздити 30 років на одній машині? Серйозно?
alex.cver написав:всякого ненужного функционала
Навпаки це ресурс в мільйон непотрібний, а не цей функціонал. Ну, принаймі так вважає більшість покупців, які за це голосують гаманцями.
alex.cver написав: Посмотри сколько стоила Куга лет 5 назад и сколько сейчас.
Ну і скільки? Давай вже цифри, якщо хочеш щось довести.
alex.cver написав:дорожают из года в год. Их делают чуть больше, чуть ширее, чуть якобы лучше, чуть добавили что то и цена снова взлетела выше
Все вірно, для моделі змінюється ринкове позиціонування, а на її місце приходять інші. Це нормально, адже це вже інше авто, більше, краще, і т.д. А в класі нічого не міняється, ціна авто для середнього класу залишається однаковою. Як і для всіх інших.
alex.cver написав: Гибрид это новое поколение машин а потому очень не дешевое, выше среднего и существенно.
Все відносно. Гібриди вже давно грають в цінах для покупців середнього класу. Ну от наприклад РАВ4 гібрид в топі коштує приблизно стільки ж як Субару Форестер в топі. В чому проблема?
alex.cver написав:Даже ты сказал что пока не видишь на что менять РАВчика, твои слова недавно.
Так, але ж причина не в тому що нові авто гірші чи дорожчі!
alex.cver написав:Кроме того все новые двигателя становятся более и более одноразовыми и проблемными.
Ти вже це казав. І це не зовсім так. Двигуни стають "одноразовішими" в тому плані що їх тепер не передбачено капіталити. Просто нема зараз такої проблеми. Людей які хочуть їздити 30 років на гнилому, небезпепечному кориті, і періодично його капіталити, залишилось занадто мало щоб виробники спеціально для них виробляли таке щастя. А от щодо проблемності, то навпаки, нові двигуни як правило безпроблемніші.
Ну і знову ж таки, що це за таке узагальнення у тебе про "всі"? На гібридах навпаки двигуни надійніші і довговічніші як правило ставлять. А елекрокари взагалі поза конкуренцією.
alex.cver написав:Условия своей гарантии на 2-3 года он выполнил, а дальше хоть потоп.
Ти це серйозно? А нічого що ті ж самі авто в різних країнах мають різну гарантію? Що якщо я тобі скажу що Спортедж який продається в Австралії має гарантію 7 років без обмеження пробігу?
alex.cver написав:поэтому на вторичке все смотрят "на старые атмосферники"
Все правильно. Але ми не говоримо про вторичку. І виробники свої авто не для вторички розробляють. Тому що там на вторичці їх дійсно не хвилює. І не хвилює більшість покупців нових авто теж.
alex.cver написав:тенденция китайская "херак херак и в продакшин"
Нічого подібного! Авто з часом стають все якіснішими, надійнішими і безпроблемнішими в експлуатації. І те що у двигунів забрали можливість капітальних ремонтів, це не тому що "херак в продакшн".
alex.cver написав: меня пока не прельщает вообще.
Ключове слово "пока". Ти ж говориш про тенденції, про те куди воно все іде, а не про те що є прям зараз. Ну так от все іде туди.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: alex.cver1