Re: Проблема з ГБО
Робота на сто коштує 800-1000грн.
та ну нафиг, или во время ремонта, клиента стриптизёрши танцами развлекают, тогда пожалуй надо и себе ремкомплект поменять )))
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Проблема з ГБО
Робота на сто коштує 800-1000грн.
та ну нафиг, или во время ремонта, клиента стриптизёрши танцами развлекают, тогда пожалуй надо и себе ремкомплект поменять )))
alexei74, я так зрозумів, що їм і за ці гроші не вигідно робити... Вони за день машину на гбо переводять а тут треба пів дня гратися. А ще сумніваюся я, що на патрубки б дивилися...
jasonua, https://lpgtech.ua/reduktor-tomasetto-alaska-do-136-ls
https://lpgtech.ua/remkomplekt-dlya-red … ska-propan
с такими ценами 800-1000 грн.+ 300грн ремкомплект, проще купить и поставить новый редуктор, чем ковыряться пол-дня с мембранами и вычищать грязь из каналов. Хотя пол-дня довольно много, я справлялся за пару часов, без спешки и частичным сливом ОЖ.
az74, Стоп, редуктор новый был у тебя, точно помню... Когда мы форсунки меняли, ты показывал его. Так что смотри внимательно.
Спасибо! Ковровая бомбардировка вниманием по первому этажу гаража выявила! Можно планировать замену на теплый солнечный день!
с такими ценами 800-1000 грн.+ 300грн ремкомплект, проще купить и поставить новый редуктор
Ну якщо сам міняєш, то вигідно ставити ремкомплект. Якщо на сто міняти, то дійсно простіше новий взяти)
Доречі, у мене редуктор був чистий. Заправляюся на окко.. Фільтр з відстійником стоїть алекс ультра, міняю фільтр раз у 20-25 тис км, на редукторі 10-15тис.
Ремкомплект я за 370грн купував з фільтром і кришкою.
Ремкомплект для редуктора Tomasetto Alaska пропан (RGAT2090) = 272 грн + доставка НП. Давно там беру все мелочи (и не только) по ГБО.
Сколько времени на работу? Тосол сливал и так перекрутил шланги?
У мене теж аляска. 130тис км це не той пробіг щоб редуктор міняти... Хоча все ще залежить яким "якісним" газом заправлятися. Ремкомплект я за 370грн купував з фільтром і кришкою. Робота на сто коштує 800-1000грн. Замінив сам)
теж аляска. Учора замінив ремкомплект на гаражах у хлопців що газом займаються, 700 грн за все. Пригнав, через 2 часа забрав.
Сказали шо там внутрі жах був, грязіще і т.д.
Увы- Аляска это самый частый редуктор, который парят установщики, так как он самый дешевый. Но так как он дешевый - он имеет и свои минусы, статей на драйве хватает.
Увы- Аляска это самый частый редуктор, который парят установщики, так как он самый дешевый.
Так а чего увы? Ходит он немало, на него все есть, свою функцию за свои деньги он вполне выполняет, как на меня.
Ремкомплект для редуктора Tomasetto Alaska пропан (RGAT2090) = 272 грн + доставка НП. Давно там беру все мелочи (и не только) по ГБО.
Сколько времени на работу? Тосол сливал и так перекрутил шланги?
Ну я брав на місці в магазині, де приємна дівчина продавчиня) Вона теж хоче їсти. А інтернет магазин і нова пошта і так мають, що їсти)
Рем 370грн і там входить фільтр редуктора і кришка. Там у вашому інтернет магазині теж така комплектація?
Годину знімав, знімавши шланги з редуктора як можна акуратніше зливав з них антифриз у баночку. Годину міняв ремкомплекти і годину ставив все назад. Щоб зняти редуктор, мені треба було знімати аккумулятор і повітряний фільтр. Потім 30хв грів машину щоб включився термостат і час від часу виганяв повітря з ніпеля. Долив десь 200грам антифризу. Потім проїхався по трасі 10км, і по приїзду рівень був на мінімумі, долив ще 300грам антифризу. В поїздку на 200км взяв на всякий випадок антифриз в багажник але він так і не пригодився. Рівень вже не падає.
Лево, я задоволений цим редуктором. З.ч. є, ремонтувати не складно. Не вибагливий і надійний. 100тис. км всетаки нормальний показник для заміни ремкомплекта...
Лево написав:Увы- Аляска это самый частый редуктор, который парят установщики, так как он самый дешевый.
Так а чего увы? Ходит он немало, на него все есть, свою функцию за свои деньги он вполне выполняет, как на меня.
Это смотря что ты от него хочешь ))) и какие мозги ГБО, форсы до кучи.
Рем 370грн і там входить фільтр редуктора і кришка. Там у вашому інтернет магазині теж така комплектація?
jasonua, Написал выше, просто когда начинаешь задаваться просадками давления редуктора при резком разгоне - понимаешь что есть вопросы. А если ещё посредственные мозги ГБО, в которых нет нормальной коррекции по давлению.
Лево, у мене жодних проблем таких не має...тьфу..тьфу..тьфу.. Форси баракуди, мозги Uno i-tronic
Сьогодні 160км/год з 5пасажирами машина йшла як вкопана без проблем, можна кермо однією рукою тримати!
jasonua, Я ж говорю, что если сильно заморачиваться и вникать - то желание на Аляске пропадает. На текущий момент у меня стоит форсированная аляска, с переделанными каналами. Если брать обычную аляску - имеем при резком разгоне просадку давления 0.3-0.5 бара в среднем на 1,5 -2 секунды, на более качественных редкуторах просадка максимум до 1с. Было где то уже разговор на форуме на эту тему.
Лево, у мене електронна педаль газу, просадки не відчуваю.
Сьогодні 160км/год з 5пасажирами машина йшла як вкопана без проблем, можна кермо однією рукою тримати!
и это, конечно, исключительно заслуга редуктора
Какие обороты при такой скорости ? При каких оборотах переход на бензин?
jasonua, Відчуває двигун... якщо погано працює коррекція по тиску )) ну то таке, для вас воно не відчуваєсться .
Какие обороты при такой скорости ?
4200здається, можливо 4400, чесно не звернув увагу.
При каких оборотах переход на бензин?
4500
В основному я їзжу на 3000оборотах 110км/год. Але час від часу машині треба давати капцю, щоб пропалити каталізатор і всі шлаки)
Дорога була гарна і хотів мерса кабана провчити (по виглляду розмитнена бляха), який здався після 140)
Але натомість мене х5 обійшов, йшов десь 180-200км/год)
ну то таке, для вас воно не відчуваєсться .
І це основне! Головне щоб подовше не відчував!))
4500
В основному я їзжу на 3000оборотах 110км/год.
Просто цікаво.
Скільки часу як встановлено ГБО, як часто такі "капцювання"?
Basilio_Cat, це зовсім не капцювання.Дитяча швидкість. Двигун аж рветься в бій але я його стримую на 3000...Час від часу тільки даю капцю 140-160..
Гбо служить всього 90тис.км. Форсунки баракуди ще в нормі. Самому цікаво скільки вони прослужать. Загальний пробіг 262тис. км. Масло не бере, від заміни до заміни.
Стосовно редукторів - раджу КМЕ ТУР.
Поставили і забули про просадку тиску на Логані 100%.
jasonua,
Та тут справа не в форсах, а в клапанах. В мене на газу 4000 це верхня межа, навіть БК налаштував так, щоб той верещав при перевищенні.
щоб пропалити каталізатор і всі шлаки)
Досить сумнівно, бо газ сам по собі горить довше.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Проблема з ГБО
Згенеровано за 0.123 секунд(и), виконано 94 запитів