Re: Моя "Чешка"
Детализация работ на фирменной СТО это не беда. Беда - ихние цены. Было бы полбеды, если бы хоть на расходники не лупили в 2 раза больше рыночных цен.
С уважением, Александр
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Детализация работ на фирменной СТО это не беда. Беда - ихние цены. Было бы полбеды, если бы хоть на расходники не лупили в 2 раза больше рыночных цен.
Я вон КИЛ с полным взял новую, уже 9 лет без проблемных, обожаю ее. Только ТО и передние стойки и то мог ещё не менять, чисто по желанию.
Знову ж як кому поталанить. У мого знайомого КІА Спортаж. Пробіг 60000. Заміна свічки накалювання, заміна коробки передач, заміна паливного насоса.
Таке собі задоволення.
І теж нова, дизельна
Запиляв собі штатний RDKS (тобто систему прямого вимірювання тиску в шинах). Все чітко працює. Але є нюанс. Виникла потреба міняти Gateway. Інфу зкопіювали зі старого, але параметрія неправильна. І хоч все працює, але висить 3 незтираємі постійні помилки. Вірніше 2, а одна - похідна перших двох.
Думаю, чи у офф. заливати параметрію, чи шукати гуру...
На Vagmarket казали можуть, але потрібен надійний нет і норм ноут. А мій іноді вирубається від перегріву.
Знову ж як кому поталанить. У мого знайомого КІА Спортаж. Пробіг 60000. Заміна свічки накалювання, заміна коробки передач, заміна паливного насоса.
Таке собі задоволення.
І теж нова, дизельна
Теж згоден,як кому. Але ж дизель, тому тут таке очікувано, ну і там від палива дуже сильно все залежить. Якщо був не якісний дизель то ... От тому й не хочу дизель більше,але зараз в кризу він хоча б є інколи, а бензину зовсім нема
Зараз бум у газовщиків,ставлять ГБО багато,бо газом безпроблемно заправитись.
Але ж дизель, тому тут таке очікувано, ну і там від палива дуже сильно все залежить. Якщо був не якісний дизель то ...
То шо? Коробка от некачественного дизеля померла? )))
То шо? Коробка от некачественного дизеля померла? )))
Признали виробничий брак "робота"
Признали виробничий брак "робота"
Це ще й пощастило шо признали. Зазвичай кия дилер нiчого не признають. Крім того весь інет повний інфи що робот у кил гівно,як і у інших виробників роботи летять тим паче в пробках. Тому там і брали більше Спортяги с тошниловом 1.6 бенз зате з АКПП, бо вони їздять в рази ліпше та безпроблемно ті коробки навіть в пробках.
Вітаю шановне панство.
Трохи нагадаю про себе і свій машин!
4,5 роки і 76000 пробігу. Не багато.
Авто їздить. це позитив. Ось вже ТО-75 треба робити, але руки ніяк не доходять.
Нові чохли нарешті імплементував, бо старі вже геть поношені. Виглядає непогано.
З неприємного - обліз хром на окантовці вентиляційних каналів спереду. Чому я несказанно радий, бо давно хотів пофарбувати його в чорний. Ну так мені більше подобається. з усім хромом я не справлюсь, але дещо буде знищено. Тим більш з'явився привід для цього. Попутно виявив дві зламані ламелі. Швидше за все від тримача телефона. На OLX знайшов донора так що все гаразд.
Протягом 3 тис. км рахував витрату палива по чекам на заправці. Для дослідження вибрана місцева АЗС Перон. По факту розбіжність між показами комп'ютера бортового і розрахунках по чекам різниця склала майже 1 литр на 100 км. Думаю комп неправильно враховує витрату, коли авто заведене, але не їде. Хоча можу помилятись.
Ще одна неприємність - вийшов з ладу регулятор тиску масла. Деякі радять його не міняти взагалі. Може і дійсно не треба?
Багато сколів фарби і подряпин. Хоч взагалі не їдь на мийку.
А взагалі - політ нормальний.
Хоч взагалі не їдь на мийку.
Це точно. Вони примудряються не тільки лак лкп обдирати, а й заднє скло подряпати. Але чайові отримують регулярно...
У нас в місті зараз майже всі мийки це мийки самообслуговування.
За 15років водіння автомобілями ще ніразу мені їх не мили посторонні люди!)
Вони примудряються не тільки лак лкп обдирати, а й заднє скло подряпати.
В даному випадку я мав на увазі, що лакофарбове за 4 з половиною роки сильно покоцане, і поки машина брудна було не видно. а помив, то прям до сліз.
Справа в тому, що ми миємо машини, або нам миють, мийками високого тиску. Струмень води вилітає із високою швидкістю та б'є по лфп авто. Крім того що вода сама по собі досить "тверде" середовище, в ній можуть міститися часточки бруду яки будуть діяти як піскоструменева очистка.
От в чому причина всіх подряпин та сколів.
Мити або руками, або на портальних мийках.
Rothmanz, згоден.
Брат якось мив машину то разом з водою пісок пішов і трошки попіскоструїв фарбу((
Взагалі воском добре натирати авто, мені здається що він трохи захищає від таких сколів.
Взагалі воском добре натирати авто, мені здається що він трохи захищає від таких сколів.
мийці високого тиску пофіг на той віск )))
Навпаки від мийки високого тиску царапин нема, царапини від тертя щіткою чи ганчіркою коли терти на сухо.
Навпаки від мийки високого тиску царапин нема
ну як так нема? Уявіть з яким тиском і швидкістю вилітає вода із насадки. А якщо вода не відфільтрована ? Це ж піскоструй. Та й вода всеж таки нестискаєма речовина, і під тиском досить "тверда".
vlad5229 написав:Навпаки від мийки високого тиску царапин нема
ну як так нема? Уявіть з яким тиском і швидкістю вилітає вода із насадки. А якщо вода не відфільтрована ? Це ж піскоструй. Та й вода всеж таки нестискаєма речовина, і під тиском досить "тверда".
В мене в мийці на вході стоїть фільтр, просто мийкою машину не відмиєш, потрібно спочатку нанести активну піну, потім змивати. Я використовую в якості піни засіб для миття посуди, спочатку чистою водою змиваю весь бруд, щоби не залишилось грубого абразиву на кузові, потім наношу піну, потім якщо хочу щоби було дуже чисто то спеціальною щіткою для миття авто проходжусь по кузову, потім змиваю.
Хлопці, я вас помирю. Будь яка мийка веде до якогось пошкодження ЛФП, але безконтактна--значно менше.
Док, сорі за оф-топ; вже втікаю!
Авто повинно стояти у шоурумі з контролем параметрів вологості та температурі, та бажано під скляним ковпаком! Й нікуди не виїджати! ))
Тоді ЛФП буде в ідеалі... Та й загалом агрегати та салон будуть у гарному стані дуже довго! ))
Читаю вас та не розумію, вам авто щоб їздити, чи щоб на нього молитися? ))
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Згенеровано за 0.155 секунд(и), виконано 89 запитів