Ну оскільки було зауваження по колодках, то придбав TRW GDB400. Але на підйомнику (вже на сторонньому) з'ясувалось, що по диску також не дуже. Власноручно заміряв - 9.2мм, ну що тут тим ТО-шникам одразу не заміряти, це як одна з точок заміру, мабуть. Щоб ви скисли.
А TRW дисків щоб сьогодні-на-сьогодні не знайшлося. Були Remsa 6809.00, що й поставили.
Усього 3000 (диски, колодки, робота)
Александр007 написав:Сарданапал,
Масло ездить к офам, не дёшево...но это ваш выбор
195х65х15 для Сандеро не стоит.
Будет тяжелее и расход выше
Toyo Proxes CF2 будет лучше... но может есть смысл ещё варианты в туже цену.
Наши шины можно но больше расход, хуже накат.
Больше шума, меньше комфорта.
Лучше уж Турция, качество выше и тише
У мене попередні 195x65x15, які вже сточилися. На іншому Сандеро теж 195. Усе в порядку.
Та мабуть імпортні буду брати, бо звик до тиші, були Dunlop Streetresponce 2, мабуть найтихіші с тих, що зустрічалися. Намальовано на лейбі було "B-B", рівень шуму 67Дб, нижче не можу знайти у інших.(правда, Мішлен с Гудьером зовсім не цікаво, може й там щось таке є).
Ще треба, мабуть, взяти до уваги розповсюдженність. Бо по тому Данлопу як перемелилася одна шина, то замовити таку(ще й одну) було зовсім не просто.
То заїхати та купити з тих, що є в наявності прям тут і зараз. Hankook, Nexen, Barum. Як тепло буде. Температура ще на зимових дозволяє.
Сандеро 2011, 1.4 ГБО
0