От не можна мені на старих авто їздити...
Тільки так, щоб взяв з салону, 5 років, 75 тис.км та й наступну по трейд-ін...
Щось клацало у мене на зміні навантаження (прискорення/гальмування). Клацало гучно та дуже неприємно.
Вирішив ремонтувати.
Потрапив до майстра, який суворий противник будь-якого колгоспу.
Він мені одразу тицнув у проставки "Ось, ходова частина авто працює враскоряку, ото й хрустить, клацає та й усе таке інше"...
Ну, шо робити, гадаю я собі... Дуже-дуже шкода проставок, мені з ними подобалося геть усе, але ж якби воно не хрустіло, та не клацало...
Вирішили діяти наступним чином: робимо діагностику ходової, якщо бачимо щось відразу - ремонтуємо, як нічого не побачимо - знімаємо проставки, дивимось, що змінилося...
Діагностика ходової приговорила передні стойки та опори. Раз таке діло, то й одразу вирішили знімати проставки...
Передні амортизатори (оригінал) - 2 х 2340 грн
Опори - 2 х 780 грн
Відбійники - 552 грн
6800 грн загалом за запчастини
Робота 1200 перед, 600 зад.
У підсумку маємо 8600 грн і... Нічого не змінилося! Усі грюки стуки на місці...
Зато тепер знайшли стук у рейці. Виявляється її потрібно було регулювати раз на 30 тис. А тепер я такий типу сам собі злобний буратин - довів рейку до повної жопи, бо не регулював... Але ані офіціали жодного разу не обмовились про це, та й інші сервіси мені жодного разу навіть не запропонували такої процедури... Я взагалі не знав про таке обслуговування...
А ще приплила центральна подушка двигуна, потіє (добряче) той клятий сальник лівої піввісі...
Та, саме головне, розгон/гальмування! Знайшли, що колодки прожерли трохи скобу супорта, та тепер там бовтаються! Що цілком може давати оте "клац-клац" на зміні навантаження на гальма...
Не можна мені старі авто! Не можна! Тільки нове!
Ех... А кориту усього 10 років, що ж буде далі...
ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБОBan-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
0