Re: Классный тошнот
у меня разбились отверстия в подрамнике там где болты крепления рычагов и они и давали клацание при разгоне и торможение
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Классный тошнот
у меня разбились отверстия в подрамнике там где болты крепления рычагов и они и давали клацание при разгоне и торможение
Амортизаторы передние родные. Не убиваются..
Це вже другий комплект, рідні пройшли 107 тис. км... А це KYB, встановлені були у січни 2020, пройшли 53 тис. км...
То чувак побачив, що ти готовий сплачувати пошуки то й .
Рейка не регулюється. Тільки затягується верхня найкраще більше, але то дасть що в центрі вона буде типу ок, а при вивороті буде туга. А від навантаження може піти в країну чудес електропідсилювач.
А від навантаження може піти в країну чудес електропідсилювач.
Електропідсилювач не може... Хіба що гідропідсилювач може... ))
Да. Про регулировку рейки раз в 30 тысяч это жесть. Я б не додумался до такого бреда.
10 лет - ещё можно ездить и ездить
10 лет - ещё можно ездить и ездить
Ясен буй, бо варіантів нема... ))
Aprox,
Как вариант продать и купить европейца б.у.
Как вариант продать и купить европейца б.у.
Дуже смішно...
Продать фпанцуза бу и купить европейца бу )))
az74,
Логан не француз, а Румын.
Меган это француз другой уровень.
Дуже смішно...
Так я не смеюсь.
У нас на работе покупали,
Сценик например, а логан не хотят
_AlexSander_ написав:А від навантаження може піти в країну чудес електропідсилювач.
Електропідсилювач не може... Хіба що гідропідсилювач може... ))
Ти ж їх реионтував або міняв.То мабуть тобі видніше.
Я забув, що у тебе 1.2. Так. Гідрік в твоєму випадку.
От не можна мені на старих авто їздити...
Тільки так, щоб взяв з салону, 5 років, 75 тис.км та й наступну по трейд-ін...Щось клацало у мене на зміні навантаження (прискорення/гальмування). Клацало гучно та дуже неприємно.
Вирішив ремонтувати.
Потрапив до майстра, який суворий противник будь-якого колгоспу.
Він мені одразу тицнув у проставки "Ось, ходова частина авто працює враскоряку, ото й хрустить, клацає та й усе таке інше"...
Ну, шо робити, гадаю я собі... Дуже-дуже шкода проставок, мені з ними подобалося геть усе, але ж якби воно не хрустіло, та не клацало...Вирішили діяти наступним чином: робимо діагностику ходової, якщо бачимо щось відразу - ремонтуємо, як нічого не побачимо - знімаємо проставки, дивимось, що змінилося...
Діагностика ходової приговорила передні стойки та опори. Раз таке діло, то й одразу вирішили знімати проставки...Передні амортизатори (оригінал) - 2 х 2340 грн
Опори - 2 х 780 грн
Відбійники - 552 грн
6800 грн загалом за запчастиниРобота 1200 перед, 600 зад.
У підсумку маємо 8600 грн і... Нічого не змінилося! Усі грюки стуки на місці...
Зато тепер знайшли стук у рейці. Виявляється її потрібно було регулювати раз на 30 тис. А тепер я такий типу сам собі злобний буратин - довів рейку до повної жопи, бо не регулював... Але ані офіціали жодного разу не обмовились про це, та й інші сервіси мені жодного разу навіть не запропонували такої процедури... Я взагалі не знав про таке обслуговування...
А ще приплила центральна подушка двигуна, потіє (добряче) той клятий сальник лівої піввісі...
Та, саме головне, розгон/гальмування! Знайшли, що колодки прожерли трохи скобу супорта, та тепер там бовтаються! Що цілком може давати оте "клац-клац" на зміні навантаження на гальма...
Не можна мені старі авто! Не можна! Тільки нове!
Ех... А кориту усього 10 років, що ж буде далі...
Продовжуємо епопею...
Вирішив бороти той клац-клац не рахуючись з втратами! Але...
Якщо просто написати у гугл "скоба супорта логан 2", то віy дає такі вкрай позитивні картинки:
Або щось по типу того...
Але коли починаєш перевівряти за ВІН-кодом, виявляється, що ото усе не підходить, а що підходить? Усе вірно - сама срака! ))
410156454R Скоба гальм супорта
Ну йоб... Як їздити - так логан, як ремонтувати - мазераті, не інакше...
Прийнято було рішення, просто міняти диски та колодки, потім дивитися, що там з клац-клац, потім, якщо треба, підбирати щось по типу такого:
Що маємо у підсумку?
Передні гальмівні диски TRW - 2х978 грн
Передні колодки TRW - 1100 грн
Подушка (гітара) хз, як зветься, але маркування співпадає з оригиналом, хоча ромби затерто - 1300 грн
Робота - 1500 грн
Розвал (після заміни стойок не зробили) - 350 грн.
А ще - прикрутили знову захист двигуна на усі болти - бо трималося на двух, решта були обломані.
6 350 грн
Клац-клац побороли, Пластіни не згодилися, при детальному огляди виявилося, що то не колодка прожерла скобу, а скоба колодки!
Фух! Гора з пліч - 11к грн на дорозі не валяються! )))
Нормально так почухав пузіко кориту на 15к грн...
Були думки ще ТО та клапана, але не у цьому місяці точно...
Нормально так почухав пузіко кориту на 15к грн...
Сьогодні був останній стрибок від корита, що гримить до нормального авто!
Окремо приємно, що той стрибок зроблено власноруч! )))
Хоча, правду кажучи, то було виправлення тюненху, який теж зробив власноруч...
Коротше, спочатку...
Колись я знайшов регулювання пружин багажнику. Зрадів, переставив їх на максимум зусилля. А потім вирішив зробити їх ще сильнішими й стягнув стяжками перші три вітки на кожній.
Тепер, після отого прочухона пузіка на 15к грн, залишился дуже неприємний звук. На дрібних нерівностях щось дребезкотіло наче у задній полиці, наче як якась тоненька трубка долбе у кузов. Дуже мерзотний звук.
Декілька разів (у сенсі разів 5-7 перкопав багажнік, притягнув проволокою ручку домкрата до його корпуса, перший раз за 8 років закрутив кришку на балоні з газом, що тільки не робив - дребезкотить падло...
Коли мені ремонтували обламані болти захисту двигуна, я вже сподівався, що може то воно мені дребезкотить... Алеж ні - виїхав з того ремонту - усі звуки на місці.
Й тут, раптово, сьогодні, захлопую багажника й чую той дребезг! Тю, не зрозумів, ще пару раз хлопнув кришкою - знов він... Ану! Давай ту кришку махать шатать, коли пружина, тю... Навіть не можу пояснити, як я поняв, що справа у тих стяжках, мабуть просто керувался правилом "спочатку геть увесь колгосп, а потім вже дивитися далі" - спрацювало! Зрізав ти стяжки, кришка зараз не так жваво підіймається, але! Нічого не дребезкотить! Знову їде, як й повинен їхати справний логан!
Дуже задоволений! )))
158 000
11 тис. км пройшло з попереднього ТО...
Було закуплено на DOK.UA:
Прокладка клапанної кришки Reinz - 624 грн
Прокладка впускного колектора Elring (4 шт.) - 440 грн
Моторна олива Elf Evolution 900 SXR 5W-40 синтетична 4 л - 1 072 грн
Концентрат антифризу Glacelf Auto Supra G12+ оранжевий 1 л - 221 грн
Оливний фільтр Mahle - 253 грн
Фільтр салону Purflux - 226 грн
Повітряний фільтр Hengst Filter - 266 грн
Свічка запалювання (оригинал) - 159 грн х 4 шт. = 636 грн
Загалом - 3859 грн.
Ще 2500 грн за роботу (регулювання клапанів та ТО) та на наступний рік регламентні роботи начебто завершені.
Пороблено, чишо...
Їхав з роботи, щось засмерділо наче ацетоном акимось... Дивлюся, біля дороги якась будівля ремонтується, я ще здивувався, чим вони там таким смердючим фарбують... Проїджаю ще пару кварталів - смердить! Оце, думаю, хапанув смраду - ніяк не вивітрується... Коли позаду лексус починає мені симафорити. Зупиняюся - з мене річка бенза фігачить! Оце прикол! У самому центрі міста! Паркуюся, глушу машину, лізу дивитися... Злетіла трубка подічі бензу... А вона у такому місці, що її навить видно погано, а долізти до неї - то взагалі задачка... А ще у темряві під світлом телефону не можу збагнути, що взагалі з нею, чи обламалася, чи відкрутилася?
Дзвоню чуваку, який мені ТО робив...
- Ти подачу бенза знімав, коли ото клапана регулював?
- А, пам'ятаю!
- *** нафіга ти її взагалі чипав? усі до тебе якось без цього ото усе робили...***
- І шо?
- А чого ти питаєш?
- Да то шо я тут сінагогу бензом вже підтоплюю!
- А... Та ну... Якби ж то ми - то воно б давно б текло... Там жи тиск...
- Да, пофіг, кажу, ти мені хоч розкажи, що з нею пофинно бути? Чи вона прикручується там, чи просто вструмляється?
- А, защьолкується...
- Ну добре, зараз буду щось думати... Пока...
Вструмив її наскільки зміг підлізти... Чи щьолкнуло, чи ні - біса його поймеш... Назад посмикав - наче тримається... Паперовими рушниками повимакував калюжі бензу на моторі... Увімкнув запалення - подивився, начебто не тече... Запустив двигун - начебто не тече... Приїхав до дому - сухо... Але ж тепер сикотно, що раптом буде продовження... Чи стяжками її підтягнути, чи хз, шо це було...
P.S. А бенз ОККО, таки, смердить ацетоном, а аж ніяк не бензином...
Цікаво, як машина їхала? Без подачі палива. Це ж не карб, на якому ще трохи можна їхати. Навіть якщо не повністюбзлетіла трубка, то тиску не було одразу. Чи там , у рампі, обратний клапан є? Газ стоїть. Їздиш на бензині. Чи насос не вимикається, коли їдеш на газу?
Цікаво, як машина їхала?
На газу.
Їздиш на бензині. Чи насос не вимикається, коли їдеш на газу?
Мабуть не вимикається... На бензі не їзжу, тільки прогріваю (ну, тобто, воно само)...
Masster написав:Цікаво, як машина їхала?
На газу.
Masster написав:Їздиш на бензині. Чи насос не вимикається, коли їдеш на газу?
Мабуть не вимикається... На бензі не їзжу, тільки прогріваю (ну, тобто, воно само)...
Якщона газу і все налаштовано правильно то Бенз.насос і не має вимикатись
Деякі газовщики роблять, щоб бензоназос вимикався, вони просто релюху нормально закриту всовують... Відбити їм за це руки б... Бензонасос повинен працювати, тобто зробив робочий тиск й якщо не падає - вимикається
Сплатив за подовження теплої погоди!
Сплатив за подовження теплої погоди!
Мдяя... Цены... Мой зимний комплект дисков скоро окупится.
Уже две недели катаюсь на зимних колесах по жаре
Нихрена себе расценки...Вчера менял в Кривом Роге резину на 17 дисках, цена 540грн с балансировкой.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Классный тошнот
Згенеровано за 0.160 секунд(и), виконано 83 запитів