Re: Проблема з ГБО
del
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Проблема з ГБО
del
liberal2005 написав:Вакум врезан в районе дроселя
Это хорошо, но как будет возможность желательно фото.
Почему сброс давления стоит на 1,8 бар? Аляска легко закидывает и больше и это нормально для нее.
Нажми на кнопку атокалибровки и покажи что там за параметры.
Не болтается ли врезка газа в коллектор.
Возьми очиститель тормозов и попшикай на соединения впускного коллектора, прокладки и прочие на коллекторе при работе на холостых. Не изменится ли время впрыска.
1.8 зкидування тиску газу стоїть 6 років від моменту установки ГБО. Напишіть скільки треба виставити? Я лише перебрав редуктора виставив тиск, провів автокалібровку форсунок, тиску і тд, потім накатав кару і все. А налаштування стоять з моменту установки гбо. Все інше зроблю, покажу.
Напишіть скільки треба виставити?
Насколько максимально закидывает давление при сбросе газа после "тапка в пол" при текущем состоянии редуктора?
liberal2005 написав:Напишіть скільки треба виставити?
Насколько максимально закидывает давление при сбросе газа после "тапка в пол" при текущем состоянии редуктора?
На ходу наче не змінювався тиск. Це при роскруткі до 3.5-4 тиків і відпуску педалі. А от на холостих якщо газанути то 1.4-1.6 бачив.
А поки ось що фіксує мозг при появі пропусків:
На днях знімлю воздухан, перевірю, відфоткаю газові врізки, врізку вакумніка в колетор і тд.
liberal2005 написав:Вакум врезан в районе дроселя
Это хорошо, но как будет возможность желательно фото.
Почему сброс давления стоит на 1,8 бар? Аляска легко закидывает и больше и это нормально для нее.
Нажми на кнопку атокалибровки и покажи что там за параметры.
Не болтается ли врезка газа в коллектор.
Возьми очиститель тормозов и попшикай на соединения впускного коллектора, прокладки и прочие на коллекторе при работе на холостых. Не изменится ли время впрыска.
Ітак в пошуках причини пропусків на холостом на газу в першому циліндрі
Сконструював димогенератор з банки, цигарки і елетронасоса. Дунув три сіги, але дим крім дроселя ні через що не пішов ( дросель заткнув тряпкою). Поміняв місцями дві газові форсунки - результат пропускиє. Поміняв місцями провода на газових форсунках, бо вони в мене пвдключені в зворотній послідовності, однак так на газу провали, при переключенні з бенза на газ майже глохне і результаи той самий - є пропуски на 1-й
Останнє: проливав очисником гальмів врізки газових, форсунок - змін не було. Проливав місце прилягання впуску до голови, але лив добре що жижа була всюди - отже при проливці час вприскування бензофорсів пожався майже на одиницю. При цьому тиск в МАР не змінювався.
Став проливати входа кожної бензфорси - при проливці першої - час вприску безсофорсунок понижався майже на одиницю, а МАР падав з 35 до 32. Друга форсунка без змін, Третя форсунка картина аналогічна першій, Четверта без змін.
Після цього окремо пройшовся пр стику впуска з головою - змін не було, навколо дроселя - змін не було, пшикнув на Датчик абсолютного тиску - змін не було.
Я так розумію ущільнувальним кільцям бензофорсунок прийшли тапки? Типу є підсос через бензофорсу?
Провали на графіку це вприск жижі на бензинову форсунку першого котла
Перший котел у нас тут 4-м, але зменшення часу вприску безфорсів не встиг сфоткати
Ну і атокалібровка що там стоїть.
З'їздив з ноутом подивився на тиск газу в редукторі. Сильно не крутив бо по місту не дуже є де. Але на 3-й чи 4-й газ впол і 3500 крутив, то в одну сторону їхав 5 км помітив максимальне значення 2.6 тиску газу в редукторі. Назад тією самою дорогою, то вище 1.66 не піднімався. На ходу тиск в межах 1.2-1.28
Приїхав став біля дому дочекався ввімкнення вентіля, то пропусків не було. Як вони то є, то нема хз.
є підсос через бензофорсу?
да нужно заменить колечки. не сложная операция
Сброс давления отключи совсем.
liberal2005 написав:є підсос через бензофорсу?
да нужно заменить колечки. не сложная операция
Сброс давления отключи совсем.
Сброс отключу! Форсунки бензиновые мыть обязательно?
Потому что колечки форсунок я сам смогу заменить а вот мыть стенд и тд ,. Из того что нашел то вот такие Bosch 1 280 210 752 Я правильно понимаю их нужно 2шт на одну форсунку? Ниже ссиль на колечки.
https://avtoday.com.ua/catalog/zapchast … lne-bosch/.
На прокладки колектора тоже смотрю, но реально не уверен есть ли через них подсос, потому что если акуратно пробрызгивая стык колектора и головы изменений не наблюдалхотя, а вот на форсунки сразу менялось и время впрыска и падало разряжение в колекторе. Хотя впускной и подзакидан маслецом, но там хз с поднего то было или с под клапанной крышки. Свежего нет, так налет был. Да и не охота сейчас лежать под машиной, бо гаража и ямы нет, а там крепление снизу откручивать.Но если что думаю взять прокладки впускного колектора Ajusa 13183600. https://avtoday.com.ua/catalog/zapchast … -13183600/
П.с.: если я с кольцами форсунок на не то смотрю, киньте каталожный номер реально тех которые подходят ну и с прокладками колектора аналогично. Замению кольца форсунок, если после замены будет подсос на колекторе, то потом поменяю и прокладки колектора.
киньте каталожный номер реально тех которые подходят
Реально підходить оригінал. На прикладі Sandero 1.6 2009:
На мою думку:
• Bosch 1280210752 - на форсунку K4M.
• "... гаража и ямы нет..." - аналогічно не проблема.
liberal2005 написав:киньте каталожный номер реально тех которые подходят
Реально підходить оригінал. На прикладі Sandero 1.6 2009:
▼Комплект кілець форсунки 7701206043, аналог - нізнаю▼Прокладки 7701478286, аналог - Victor Reinz 113714101На мою думку:
• Bosch 1280210752 - на форсунку K4M.
• "... гаража и ямы нет..." - аналогічно не проблема.
Дяка друже! Та яма і гараж не проблема. Я без них бенедікс міняв, і щеплення без них міняв. Однак холодно лізти під машину і лежати на землі. А там якраз треба лізти під машину відщолкнути косу і відкрутити планку коіплення впускного.
По кільцям форсунок там в комплекті по 2шт на одну форсунку?
П.с. по кільцям на форсунки підібрав такі https://exist.ua/elring-brand/komplekt- … -12525918/
А прокладки колектора поставлю такі: https://exist.ua/ajusa-brand/prokladka- … -22814007/
По результату обов'язково відпишу.
Форсунки бензиновые мыть обязательно?
не обязательно, просто желательно
их нужно 2шт на одну форсунку?
да
у меня они были разные синее и коричневое . не знаю разницы. покупал разноцветный оригинал. но думаю нет разницы
обычно выходит из стороя (дубеет) только нижнее, которое в горячем коллекторе.
Смени сначала колечки форсунок. Думаю, что этого будет достаточно
у меня они были разные синее и коричневое . не знаю разницы. покупал разноцветный оригинал. но думаю нет разницы
Разница есть.Коричневые сделаны из т.н."терморезины" и ставятся в коллектор.Актуально ,если коллектор металлический(пластиковый не так греется). В моей сандере с завода все кольца форсунок черные,а у опелей, фордов,ауди коричневые идут и с завода и в ремкомлекте.Да и у вазов также.
І так друзі, поки нічого не робив, однак замовив кільця форсунок і прокладки впускного. Спочатку заміню кільця форсунок, а і якщо пісос залишиться, то потеплу, або при наявності ями буду знімати впускний і міняти там. В будь-якому разі триматиму вас в курсі, бо може кому знадобиться. А от в якому стані був редуктор
Ітак сьогодні замінив кільця форсунок, однак проблема з пропусками запалювання на першому циліндрі не вирішилася. Проте вже з 100% впевненісттю можна сказати що підсос також є і через прокладки впускного колектору. Причому на 1-й циліндир з обох боків прокладки, та й ніби на всіх є, але на першому найбільший. Саме дивне що нині проливав то покази часу вприску бензофорсів змінювалися мінімально, а от покази тиску в пускі опускалися на першому котлі з 35-36 до 32, при пропшикувані інших зміна теж була але буквально з 35 до 34 і дуже швидко.
Також вимив дросель, регулятор холостого ходу, і тд. Ну і відмочив бензинові форсунки спочатку в очиснику силікону, а потім в очиснику карбюратора. Назад повернулися як нові.
Що стосується кілець бензинових форсунок, то верхні як нові, а нижні були не слабо засрані, твердоваті, але на диво цілі. Прокладки впускного колектору вже на руках, буду чекати наявності яма-гараж, або тепла.
П.с.: ну і для профілактики бензофорс дав трохи просратися на 3-й до 4 тиків покрутив в ходу. По приїзді хв 30 стояв на холостих біля будинку то помилка не з'являлася.
Ну і трохи фоток:
1) Бензинові форсунки після демонтажу:
Так виглядали кільця:
Так після відкисання в антисиліконі та очиснику карба:
2) Покази МАР що на бензі, що на газі майже однакові. Раніше на газі був як пилкв.
Бенз:
Ну і хоть щось же має радувати, то це карти:
Короче триматиму вас в курсі. Трохи пізніше додадам відоса, там добре видно зміну показів при пропшикувані, стику впуска і голови, ну і за одно в якому стані були бензофорси, кільця і тд
Доброго всім дня. Може хто підскаже ремонтував авто заміна прокладки грм. Після того як зібрав назад виявив що не переходе на роботу газу а так і працюе на бензині. Далі виявив що якийсь проводок не підключений ні до чого висить від якоїсь штуковини що на газовому шлангущо йде від редуктора до форсунок газових ось на фото видно який вигляд має провідок і сама газова установка
Але нічого неможна прикріпити
bytil85, до акб газова проводка підєднанна?
Migen, Привіт. Порадь щось з форсунок на мій Логан замість Хана. Відходили з 2014 року. Але є дисбаланс точно + схоже, що одна то не тримає то жортоко переливає. Від цього корекції пригають і резкльтату нема. Цікавить щось нормальної якості.
Привіт! На наш "8-ми клоп" можна і валтек. Але я собі зараз поставив би Барракуду.
Привіт! На наш "8-ми клоп" можна і валтек. Але я собі зараз поставив би Барракуду.
На 16кл баракуди замінив з пробігом 200тис км
Поставив знову такі самі
jasonua, що передувало таким подіям?
ФІльтри як часто мінялись чи чистиоися?
В тебе наче практично трасови пробіг.
Просто для інформації. Запорука довгого життя газових форсунок не тількі якісні фільтри і вчасна їх заміна, але й перехід на роботу на газі не нижче 40 градусів.
Migen, ну я ще намаяся 20-25т чистити калошею + розвертити по осі для рівномірного зношування.
Тоже хорошо, но оччень мало кто с этим заморачивается
jasonua, що передувало таким подіям?
ФІльтри як часто мінялись чи чистиоися?
В тебе наче практично трасови пробіг.
Гірша тяга зявилася, особливо після 110км/год авто гірше набирало швидкість. Ну і на холостих двигун грубо працював, в салоні панель трохи вібрувала.
Пробіг 80% трасовий, азс окко, ніколи їх не промивав.
Фільтр на редуктопі раз на 10-15тис міняю, він чистий так як магістраль пластикова. Фільтр з відстійником міняю раз на 20-30тис км. Деколи на дні є трохи типу мазути
Взагалі, якби їздив наїздник або дід, то на форсунках можна ще їздити.Я їх не викидав, кинув в шафу в гаражі))
jasonua, а авто скільки загалом катнуло?
jasonua, а авто скільки загалом катнуло?
370тис
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Проблема з ГБО
Згенеровано за 0.192 секунд(и), виконано 92 запитів