1

Тема: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Всім привіт, знаю на форумі є пару тем про обговорення двигуна 1.0 Sce, але всі обговорення зводяться до заміру динамічних показників і витрат пального.
Хотілось би запитати у людей які володіють авотмобілем, і проїхали більше 50 000 км.

питання всього 3:

1. Пробіг.
2. Поломки, нюанси.
3. Витрата мастила.

P.S. Сам хочу придбати авто з таким двигуном на механіці, але багато хто відмовляє.
буду вдячний вашим відгукам і досвіду!

  0

326

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

YevgenS написав:

Я був в шоці що воно скільки ходить - але машина легка і це скоріш за все основна причина.

Мені здається, що то від якості дорог залежить, бо я на бездоріжжі за 170 тис. км вже два рази передні важелі міняв (усі рази то був оригінал придбаний у рино)...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0



327

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

YevgenS написав:

Машина краще працювати не стала

Стан ланцюга,на скільки він розтягнутий дивились?

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  0

328

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Yeka написав:
YevgenS написав:

Машина краще працювати не стала

Стан ланцюга,на скільки він розтягнутий дивились?

Дивились. Стан відносно нормальний.  Я ще думав , що можливо його замінити , ціна оригінального зараз 4000 грн (комплект з заспок. )  , але потім думаю , який сенс якщо ціль на зараз була регульнути клапана і їздити вже до капіталки скільки пройде.  При капіталці звичайно ланцюг буде мінятись.

  0

329

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

YevgenS написав:

Дивились. Стан відносно нормальний

Який виліт штока натягувача ланцюга? Якщо більше 10-12мм можуть фази вже зміщуватись дуже сильно і двигун норм не працюватиме.

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  0

330

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

YevgenS написав:
Yeka написав:
YevgenS написав:

Машина краще працювати не стала

Стан ланцюга,на скільки він розтягнутий дивились?

Дивились. Стан відносно нормальний.  Я ще думав , що можливо його замінити , ціна оригінального зараз 4000 грн (комплект з заспок. )  , але потім думаю , який сенс якщо ціль на зараз була регульнути клапана і їздити вже до капіталки скільки пройде.  При капіталці звичайно ланцюг буде мінятись.

І скільки зараз капіталка якщо не секрет?

  0

331

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

San4os написав:
YevgenS написав:
Yeka написав:

Стан ланцюга,на скільки він розтягнутий дивились?

Дивились. Стан відносно нормальний.  Я ще думав , що можливо його замінити , ціна оригінального зараз 4000 грн (комплект з заспок. )  , але потім думаю , який сенс якщо ціль на зараз була регульнути клапана і їздити вже до капіталки скільки пройде.  При капіталці звичайно ланцюг буде мінятись.

І скільки зараз капіталка якщо не секрет?

65 вийшло , разом з заміною зчеплення.  Робилося в різних місцях. Людина розібрала у себе , в одне місце відправили блок на гільзовку і колінвал , в інше гбц з распредвалами. Потім зібрали. Прийшлося крім поршнів , ще купляти нові фазорегулятори , ланцюг ,помпу , комплект прокладок , болти , вкладиші , направляючі , термостат в корпусі, клапан фазорегулятора  та інші дрібниці.  Ланцюг прийшлось повернути один , бо там є два комплекти - один без шестерні колінвала , і з шестернею. Я купив перший не знаючи , але зі старою шестернею зразу йде невелике неспівпадіння - тому треба брати зразу з шестернею , але він на 2 тис. дорожче. (якщо хтосб буде робити , щоб знали ).

Вже виїхав. Сказали 1000км їздити на бензі і газ поки не вмикати. Поки проїхав 600 км все ок.


  Взагалі після розбирання можна зробити висновок , що цей двигун зроблений так , що він 500 тис. проїде щоб в нього не лазити взагалі ( звичайно при нормальному обслуговуванні )  , бо поршнева в інших циліндрах була ще норм , якби не прогар. І зроблений він так , що після десь 500 тис. в один час вийде з ладу все - тобто так збалансували. Тут і ланцюг , і зчеплення пройдуть цей пробіг без заміни ( в мене би пройшли судячи зі стану ) , і навіть клапана не потрібно регулювати весь цей пробіг , якщо не ставити газ , бо в мене пройшли без регулювання на газу майже 400.

  0

332

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

YevgenS написав:

якби не прогар.

Прогар чого?  І скільки просили за Б/У мотор?

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  0

333 Відредаговано YevgenS (2025-02-08 16:39:16)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Доречі всі моменти будь яких затяжок болтів , кути дотяжки і порслідовність   , зазори клапанів , та інші деталі (навіть підбір аналогів ) по цьому двигуну дуже детально описує chat GPT. Звичайно ми звіряли з мануалом , знайденим в мережі, для впевненості . Але все чітко збігається. Я навіть йому зчитав помилки з ЕЛМ які в мене були до ремонту , він все дуже детально визначає , що може бути саме на цьому моторі ,і коли його перепитуєш знову прибраючи зі списку  те , що в тебе точно справне - і він просто ідеально визначив саме те , що в мене і було. Краще за "спеців" на сто. Причому детально опусуючи , що , як і чому smile

  0
Спасибо сказали: Sivil1

334 Відредаговано YevgenS (2025-02-08 16:37:39)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Yeka написав:
YevgenS написав:

якби не прогар.

Прогар чого?  І скільки просили за Б/У мотор?

Клапану. Я ж вище раніше писав. І сталося з за дрібниці - відламаної трубки адсорбера , підсос повітря , збідніла суміш.

За б/у не питав. Дивився в мережі ( від 50 до 100 десь в середньому ) але вирішив капіталити. Бо бу це кіт в мішку.

  0