San4os написав:YevgenS написав:Yeka написав:Стан ланцюга,на скільки він розтягнутий дивились?
Дивились. Стан відносно нормальний. Я ще думав , що можливо його замінити , ціна оригінального зараз 4000 грн (комплект з заспок. ) , але потім думаю , який сенс якщо ціль на зараз була регульнути клапана і їздити вже до капіталки скільки пройде. При капіталці звичайно ланцюг буде мінятись.
І скільки зараз капіталка якщо не секрет?
65 вийшло , разом з заміною зчеплення. Робилося в різних місцях. Людина розібрала у себе , в одне місце відправили блок на гільзовку і колінвал , в інше гбц з распредвалами. Потім зібрали. Прийшлося крім поршнів , ще купляти нові фазорегулятори , ланцюг ,помпу , комплект прокладок , болти , вкладиші , направляючі , термостат в корпусі, клапан фазорегулятора та інші дрібниці. Ланцюг прийшлось повернути один , бо там є два комплекти - один без шестерні колінвала , і з шестернею. Я купив перший не знаючи , але зі старою шестернею зразу йде невелике неспівпадіння - тому треба брати зразу з шестернею , але він на 2 тис. дорожче. (якщо хтосб буде робити , щоб знали ).
Вже виїхав. Сказали 1000км їздити на бензі і газ поки не вмикати. Поки проїхав 600 км все ок.
Взагалі після розбирання можна зробити висновок , що цей двигун зроблений так , що він 500 тис. проїде щоб в нього не лазити взагалі ( звичайно при нормальному обслуговуванні ) , бо поршнева в інших циліндрах була ще норм , якби не прогар. І зроблений він так , що після десь 500 тис. в один час вийде з ладу все - тобто так збалансували. Тут і ланцюг , і зчеплення пройдуть цей пробіг без заміни ( в мене би пройшли судячи зі стану ) , і навіть клапана не потрібно регулювати весь цей пробіг , якщо не ставити газ , бо в мене пройшли без регулювання на газу майже 400.
0