351

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

SL написав:

Renault предлагает DUSTER 1,5dci + EDC-6, но только 4х2

Шикарный вариант! Осталось где-то раздобыть 18,7 куе... )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0



352

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Сітроен Джампі 2,0 бензин.
І от за що не люблять французький автопром?!
Щоб замінити сраний запобіжник на прикурювач треба розвернути пів топеди.Чи в такому сараї не було де цей блок по іншому притулити?!
/upload/iblock/7e5/ix5glejfdduc7lj21inu9752eqf5t08d/photo_2024_01_24_11_36_32.jpg /upload/iblock/3b8/t9kv8rn4a324ugz4u8g1jfph4uhf5gwn/photo_2024_01_24_11_36_26.jpg /upload/iblock/89a/sovuhkjv4a136p6n3qukrra98c4g26nr/photo_2024_01_24_11_36_06.jpg

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  1
Спасибо сказали: jasonua1

353

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Yeka написав:

Сітроен Джампі 2,0 бензин.
І от за що не люблять французький автопром?!
Щоб замінити сраний запобіжник на прикурювач треба розвернути пів топеди.Чи в такому сараї не було де цей блок по іншому притулити?!
/upload/iblock/7e5/ix5glejfdduc7lj21inu9752eqf5t08d/photo_2024_01_24_11_36_32.jpg /upload/iblock/3b8/t9kv8rn4a324ugz4u8g1jfph4uhf5gwn/photo_2024_01_24_11_36_26.jpg /upload/iblock/89a/sovuhkjv4a136p6n3qukrra98c4g26nr/photo_2024_01_24_11_36_06.jpg

Це дійсно ппц, запобіжники мають бути в швидкому доступі.. він же міняється легко та купується на любій заправці майже.. Тим паче це може ж бути і світло і т.д.. так в дорозі поміняв і поїхав а тут без шансів.

  0

354

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

San4os написав:

Тим паче це може ж бути і світло і т.д.. так в дорозі поміняв і поїхав а тут без шансів.

А по морозу є шанс поламати купу пластикових кріплень. За обдерті руки вже просто мовчу.

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  0

355 Відредаговано az74 (2025-04-08 14:23:06)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Рено Сценік. Відкрив капота - відстань між ущільнювачем біля лобового скла, та ущільнювачем на панелі бампера - 22 см. Як хочешь, та і роби будь що із мотором.

Рено Логан 2, двигун 1,2, 16 клапанів, D4F.
Щоб зняти помпу, треба зняти плиту, на якій все навісне обладнання, ГУР, Конд... Це все теж треба зняти з цієй плити бля.
Я вже не кажу що треба зняти, щоб регулювати клапана на цьом двигуні.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

356

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

az74 написав:

Рено Логан 2, двигун 1,2, 16 клапанів, D4F

Да,в плані обслуговування,та ремонту це двигун для багатіїв big_smile

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  0

357

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

az74 написав:

Я вже не кажу що треба зняти, щоб регулювати клапана на цьом двигуні.

Впускний колектор ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

358

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Aprox написав:
az74 написав:

Я вже не кажу що треба зняти, щоб регулювати клапана на цьом двигуні.

Впускний колектор ))

Так. Та для цього треба зняти компрессор кондиціонера, та ще трошки )))

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

359 Відредаговано alex.cver (2025-04-10 13:10:56)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Never buy 3F - Fiat, Ford and any fu..ing French car.
Що значить ніколи не купуй 3Ф- Фіат Форд та любу ... француську машину.
Це не я придумав - це в Європі така приказка. Мабуть щось знають. До речі в америці дуже не люблять свої американські марки авто, ну прям дуже. Там GM та Ford та Шевроле прямо беруть усі перші місця по НЕнадійності авто, особливо Форда там ругають з їх екобустами. Усі там більше беруть чи то Европу чи більше Японію (брали бо зараз трУмп заставить любити тілько Форди в америці big_smile ). Навіть якщо марка одна й та ж але зібрана в Канаді а не в америці то важається більш якісна с Канади. Отакі пироги.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

360 Відредаговано az74 (2025-04-10 15:12:51)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver написав:

Never buy 3F - Fiat, Ford and any fu..ing French car.

Я пью, но только на Шэ:
Шампанское
Шамогон
Шпирт
Штопопало

По темі, румунський француз першого покоління виявився дуже гарним.
ВАГ дорогий в обслуговуванні, дорожче тільки Форд.
Класичні Гольфи, щось просте японське а-ля Сузуки.

Але все це вирішуєть - буюджет

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

361

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Так сталося, що і Сандеро в мене був і Форд був і зараз є, і ВАГ зараз експлуатую. Що можу сказати, дійсно, володіння Сандеріком було геть не затратним, але і Форд і Шкода, якщо придбав їх у належному стані, та вчасно обслуговуєш, не такі вже й дорогі. Звісно, це все ІМХО, але на особистому досвіді.

Dacia Sandero 1,4 + LPG - продан
Ford Focus II 1,6 - продан
Dacia Sandero 1,6 (2008, ГУР, кондиционер, передние ЭСП, ГБО)-продан
Nissan Almera Classic 1,6-продан; Skoda Octavia А5; Ford Fusion 2,5
  0

362 Відредаговано alex.cver (2025-04-11 23:16:06)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Ну так Ваг і я не полюбляю, вони все життя експерементують на клієнтах, років 30 останіх зі своїми коробками, але зараз гребуть їх електрички ID4/5. До речі там наче у нового Дастера навіть дизель 1.5 повернули але тільки переднєпривідного. Є в прайсі наче дизель 1.5 у нового дастера. Але гібрид за 1.110.000 з 1.2 якось задорого навіть для гибріду та ще й на ручці. Там Мазда 1.255.000 вже на автоматі так але переднєпривідна. Тому дастер перемудрив с ціною.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

363

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver написав:

Тому дастер перемудрив с ціною.

Золота ціна для дастера 20т$
За таку ціну думаю, що досить не погано б брали нові дастери.

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  1

364

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

jasonua написав:

Золота ціна для дастера 20т$
За таку ціну думаю, що досить не погано б брали нові дастери.

Сьогодні навіть бачив живого нового Дастера на парковці біля Metro. Ну таке, на вигляд звісно краще старого, але за 20-22 це максимум тим паче на ручці.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

365

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Я вам скажу ,что дастеры уже народный автомобиль в Европе. Новый дастер красавчик)

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

366

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver написав:

Це не я придумав - це в Європі така приказка. Мабуть щось знають.

Це для тих, хто сам думати не бажає, а свій світогляд формує виключно з інтернету!   g_hosp
Бо у Європі залюбки купують оті "три фе" мільоними тиражами й чудово їздять! )))
А регулювання клапанів на D4F це така дрібниця у порівнянні з деякими операціями на "легендарних" авто... )))
Наприклад заміна ланцюга ГРМ на 3.0 ТFSI від 100к грн нікого не засмучує? ))

У цьому році у мене ювілей - 10 років на тошноті, проїхав за цей час щось типу 130 тис. км.
Можу сказати, що це дуже гарне авто для тих задач, які для нього закладалися при проектуванні!
Так воно не ідеальне, може, навіть, не найкраще, але це гарний інструмент!
Просто треба розуміти що це таке й для чого воно зроблено!

Игорь Петрович1 написав:

Я вам скажу ,что дастеры уже народный автомобиль в Европе. Новый дастер красавчик)

Попередня генерація теж була бестселером... ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

367

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Aprox написав:

це дуже гарне авто для тих задач, які для нього закладалися при проектуванні!
Так воно не ідеальне, може, навіть, не найкраще, але це гарний інструмент!
Просто треба розуміти що це таке й для чого воно зроблено!

100%

Рено Логан 1.6 2011 - проданий. Найкращі спогади!
Nissan QASHQAI 2.0 2021
Nobody dies a virgin, life fucks us all
  0

368

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Aprox написав:

Так воно не ідеальне, може, навіть, не найкраще, але це гарний інструмент!
Просто треба розуміти що це таке й для чого воно зроблено!

Згоден, більш ломучої марки ніж рено хіба що пежо тільки. І діло навіть не в тому "вічному" двигуні 1.5 дизель який вічний на папері тільки
Діло в купі проблем які лізуть з від усюду на дачі і це звісно зодовбує. Навіть прокладки  блока циліндрів до 2 років вже підтікають, а про паливні фільтри то взагалі  було прямо через одного. Я помню володіння Степвеєєм, продав та перехрестився. В порівнянні з рено навіть Кіа виглядає мега стабільність. За 11 років ні одной проблеми, тільки розходники типу аморти і ті й то можно було не міняти, та пружини ще передні. Тому коли мені кажуть про те яке гарне народне авто з 1.5дизелем ну то мені блювати трохи хочеться. Ні не разу воно не гарне, головне не стабільне. Єдина перевага була це ціна. Там воно й було значно дешевшим, але не зараз. Хто буде купувати дастера за 1.1 млн на ручці, піх що гібрид? Хз, але я таких не знаю, і навіть не розумію. Там навіть все шо можна через дупу роблять французи, компоновка двигуна, заміна навіть паливного фільтра у дизеля це повний треш був. Новий дустер топ ціна йому максимум 18 як на мене й то тільки з дизелєм. А ща 1.1 млн йде він лісом. Й так в Європі звісно багато Фіатів і ті. Це ж не значить що фіат чи рено стабільні аж ніяк. Мільони мух летять на ... мільони ж не можуть помилятися. Ще раз, у кожного авто є індекс реліабіліті. 83 зі 100 наприклад у Спортейджа якщо коробка автомат двигун 2.5 і MHEV і ті. Французів навіть на американський ринок не пустили. Цікаво чому, про дачію мовчу. Ладно кожен своє болото хвалить. Я про те що надійність авто справді нижче плінтуса, ну тоді ціна хоча п адекватна повинна бути. Але ні, не з новим дастером

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

369

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver написав:

Ладно кожен своє болото хвалить.

Це тільки ти так робиш, бо я пам'ятаю твої оди степвею! А вже після продажу він одразу став лайном!  app 
Можу надьоргати твоїх цитат з форума, але мені ледаче цим займатися... ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: az741

370 Відредаговано paveldne (2025-04-15 22:10:10)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Я володів Сандеро 6 років 170000 пробігу (загального, но момент продажу 340000). Так, це не сама комфортна автівка, вже є з чим порівнювати, але, за ті гроші, що вона вартувала, за ті гроші, що вартувало ії обслуговування, це була ТОП тачка! Жодного сумніву, що я доїду, куда треба. Для задач того часу, для певних умов експлуатації, це було найкраще за свою ціну. Залишились лише приємні спогади.

Dacia Sandero 1,4 + LPG - продан
Ford Focus II 1,6 - продан
Dacia Sandero 1,6 (2008, ГУР, кондиционер, передние ЭСП, ГБО)-продан
Nissan Almera Classic 1,6-продан; Skoda Octavia А5; Ford Fusion 2,5
  0
Спасибо сказали: az741

371

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

paveldne написав:

Для задач того часу, для певних умов експлуатації, це було найкраще за свою ціну. Залишились лише приємні спогади.

Я ж про те й кажу! Якщо є розуміння що то таке, та для чого воно зроблене - то виключно позитивні враження!
А якщо була впевненість, що авто за 13 куо повинно бути краще за автівки 20+ куо, то... суцільне розчарування! )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

372

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Коли я обирав машину, то думав насамперед про її утримання. І найголовніше був це витрата палива і якого.

  0

373

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

alex.cver написав:
Aprox написав:

Так воно не ідеальне, може, навіть, не найкраще, але це гарний інструмент!
Просто треба розуміти що це таке й для чого воно зроблено!

Згоден, більш ломучої марки ніж рено хіба що пежо тільки. І діло навіть не в тому "вічному" двигуні 1.5 дизель який вічний на папері тільки
Діло в купі проблем які лізуть з від усюду на дачі і це звісно зодовбує. Навіть прокладки  блока циліндрів до 2 років вже підтікають, а про паливні фільтри то взагалі  було прямо через одного. Я помню володіння Степвеєєм, продав та перехрестився. В порівнянні з рено навіть Кіа виглядає мега стабільність. За 11 років ні одной проблеми, тільки розходники типу аморти і ті й то можно було не міняти, та пружини ще передні. Тому коли мені кажуть про те яке гарне народне авто з 1.5дизелем ну то мені блювати трохи хочеться. Ні не разу воно не гарне, головне не стабільне. Єдина перевага була це ціна. Там воно й було значно дешевшим, але не зараз. Хто буде купувати дастера за 1.1 млн на ручці, піх що гібрид? Хз, але я таких не знаю, і навіть не розумію. Там навіть все шо можна через дупу роблять французи, компоновка двигуна, заміна навіть паливного фільтра у дизеля це повний треш був. Новий дустер топ ціна йому максимум 18 як на мене й то тільки з дизелєм. А ща 1.1 млн йде він лісом. Й так в Європі звісно багато Фіатів і ті. Це ж не значить що фіат чи рено стабільні аж ніяк. Мільони мух летять на ... мільони ж не можуть помилятися. Ще раз, у кожного авто є індекс реліабіліті. 83 зі 100 наприклад у Спортейджа якщо коробка автомат двигун 2.5 і MHEV і ті. Французів навіть на американський ринок не пустили. Цікаво чому, про дачію мовчу. Ладно кожен своє болото хвалить. Я про те що надійність авто справді нижче плінтуса, ну тоді ціна хоча п адекватна повинна бути. Але ні, не з новим дастером

Тоді в мене було да Логани - підробка під Рено. Все було добре як із придбанням, так із експлуатацією, окрім одніеї проблеми - рейка на Логан 2

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

374 Відредаговано Tcont (2025-04-17 14:58:53)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

В експлутації  Логан з 2005 і флюенс з 2013.
Купа машин у сусідів рядом - рено загалом не самий ломучий бренд.  Послухати про проблеми дорогих авто, а головне про ціну ремонту - то вуха вянуть.
Флюенс загалом безпроблемний(три раза сплюну).  Логан також відпахав і пройшов вогонь і воду. так на перших проблема з корозією, ходова перебиралась раза 3, всяке вилазило - але не підводить і з точки А до точки Б доїзжає.    Треба враховувати що Логан це було бюджетне авто, конкуренти по ціні би вже давно відправилися на розбірку.

Коли в березні 2022 вивозив сім`ю на захід України - жили майже пів року в містечку, де велика частина мешканців займалася перегоном авто. І якщо років 10-15 назад всі їздили на німцях,  то зараз пів містечка на ренохах. А люди там трохи в машинах розбираються і  співвідошення ціни, якості, надійності і вартості ремонта добре знають.

Купив би і ще рено - але ні таліант, ні дастер мені не довподоби.

Dacia Logan 1.4 Ambiance + Кондиционер + ГУР  2005
Fluence 1.5 Disel   2013
  0

375

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Tcont написав:

Купив би і ще рено - але ні таліант, ні дастер мені не довподоби.

А Каптюр, чи Каджар?

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0