Re: Экипаж" и Dacia Logan 1.5DCI
Шановний, Олександре!
Досить займатися демагогією в дусі Шуфрича. Я особисто готовий вступити в полеміку з шановними панами, які тестують автомобіль.
На моє переконанання, вони тенденційно висвітили усі вади, або те, що вони хочуть вважати вадами. При цьому вони відверто почали нарікати без пояснень на вміст багажника, не порівнюючи його з другими машинами, почали нарікати на систему омивання скла, толком в неї не розібравшись. Нічого не сказали про розміри салона, незрозуміло для чого гамселили задню сидушку, незрозуміло що показуючи тим, але неодмінно щось погане... З приводу дзеркал, я досі не розумію, що їм не подобалося....
З приводу пластмасових карт дверей, можу сказати так, для мене особисто не не недолік, а перевага, оскільки будь-який бруд гарно змивається простою ганчіркою і це не потребує затрат і гарної теплої погоди для хімчистки.
Недоліки дійсно є. Мені, як і багатьом, не подобаються ті дивні ручки дверей. Також низький рівень шумоізоляції...
Ніхто навіть не сказав, що якість виконання кузовів (наявність цинкування, заводська антикорозійна обробка і т.п.) на порядок вища за Деу-Шевроле. Я сам особисто в цьому переконався на власні очі...
Так машина порожня, не наворочена, не являє собою "гламурної цяцьки", але вона надійна. В Києві таксисти проіздили по 150 тис. без проблем. Підвіска така, що там немає чому ламатися. Бензиновий двигун дуже економічний. Ланоси і АВЕО відпочивають.
З приводу дизеля. Дизель не пристосований до спортивної їзди. Я не знаю як міг Мочанов розкрутити цей мотор до витрат пального 9.8 л/100км. Щодо тих, хто заявляє, навіщо дизель, вартість палива однакова, так це заявляють люди які ніколи не їздили на дизелях і повністю некомпетентні. Дизельна машина бере набагато менше палива і значно ліквідніша потім на вторинному ринку. Умови зараз такі, що нормальне ДП знайти на ринку простіше, ніж нормальний бензин. Тому те, чим лякають, що дизель вийде із ладу, останні років 5 є казочками.
Напис на пробці "заливати Євродизель" звийчайнісінька пересторога, оскільки це перші дизелі такого типу, які компанія "Рено" вивела на ринок. Показником якості українського ДП є позитивний результат тестів дизельних VW в Україні та зрівнення всіх гарантій з Європою. Крім того остання редакція ДСТУ на паливо гармонізувала українське паливо з європейським і прблем немає ніяких, якщо Ви не будете заливатися на задвірках підпільних бадяжних НПЗ.
Крім того сучасні легкові дизельні двигуни є більш екологічними ніж бензинові мотори і можуть їздити на біопаливі з ріпакової олії. Таке паливо можна залити вже в Річі Посполитій (в народі там це паливо називають - rzepak).
Велика ціна на машини в Україні пов'язана лише з існуванням мита на автомобілі для захисту вітчизняного автометалобрухтовиробника....А крім того гривня прив'язана до долара, а не до Євро...
Щоб Ви не казали, але передача мала значний тенденційний ухил в один бік і виглядало все як дилетантство чи демагогія, ніхто нічого не збирався пояснювати, проводити журналістське дослідження щодо експлуатації дизельних двигунів такого класу в Україні.
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019