Ларсен, дякую за цифри! Ну і що довести? Що кількість поступальних циклів кожного поршня на 14% більше і якщо у двигуна 1.4 при 500 тис зазори в поршневій ще у полі допуску, то у цього двигуна на 430 тис будуть зазори у полі допуску. Якщо 1.4 буде неприданий на 600 тис (що невідомо, 600..700), то цей буде непридатний на 510 тис.. (за умови еквівалентної стікості проти зносу поверхонь поршневої) А момент обертовий двигуна 1.4 - 112Нм, максимальний, для 1.0 - 97Нм (питання тільки на яких оборотах). От приблизно таке ж співвідношення є в трансміссії.
А далі, новації в системах двигуна - трициліндровість, змащення, охолождення, ГРМ без коромисел, але з ковпачками, де мали б бути гідрокомпенсатори (останннє викликає у всіх питання, зокрема і у поляків, водночас відсутні конкретні факти потреби частого регулювання) та інша конструктивна форма блоку циліндрів, що дозволяють знизити затрати на обслуговування роботи самого двигуна, збільшити КПД та отримати на валу мотору об'ємом в 1 літр такі силові характеристики. Тут погоджуся з Ларсеном, немає інформації по статистиці як це все ходить в зборі, але якщо все злагоджено і доведено до стадії пуска в серію, то істотних проблем не має бути.
В принципі такого двигуна на 10 років експлуатації при 25-30 тис. на рік має вистачити, а там масово електромобілі пійдуть..Думаю так запроектована більшість сучасних малолітражних двигунів в Європі останнього покоління ДВС під Євро 6.. Тільки з переводом їх на газ мало що зрозуміло, бо якщо розібратися бензина вони беруть може всього на 20% менше в теплу пору року (у порівнянні з моторами 1.4..1.6 минулого покоління), а в холоди багато затрат на опалення салону. Я для себе вирішив (збираюся міняти машину), або розберуся з газом, або буду брати дизель.
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0