26

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Александр007 написав:

Valerik,
Вот именно чугун твердый  поэтому более стойкий  к стиранию чем аллюминий  пусть даже с покрытием.

А почему Вы не допускаете, что там применен новый сплав? в свое время в 1929г  Генри Форд выпускал моторы с ресурсом 9 тыс км, а Рено уже выпустил миллионник. К Форду попал фрагмент мотора,  разбившегося на гонках автомобиля из Франции, и по результатам химанализа американцы выявили, что там спользовались ванадиевые добавки в чугуне.. Металлургия и сейчас не стоит на месте

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0



27

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik написав:

А почему Вы не допускаете, что там применен новый сплав?

Одне діло припускати, інше - бути впевненим...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

28 Відредаговано Александр007 (2018-12-25 12:54:47)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

grapes,
Почему печалька.
Если ездить на дачу ...возить попу то нет смысла гнаться за новым.
Как на жигуле ездит и хорошо....
Некоротые накатывают меньше 10т. Км.  В год

Рабочий логан мсв продали когда пробег перевалил за 550т.км

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

29

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Ларсен, не треба вважати себе розумнішим за всіх!
Ти хто хоч по спеціальності, що так розмірковуєш про інженерію?

Спілкування з тобою не  є корисним та доречним. Ти слухаєш тільки сам себе і хочеш бачити тільки те, що хочеш.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

30 Відредаговано Larsen (2018-12-25 12:57:49)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Александр007 написав:

Почему печалька.

Ну просто за 20 років там вже напевно повилазять інші проблеми. Ну там кузов погниє, і так далі.

Александр007 написав:

Некоротые накатывают меньше 10т. Км.  В год

Так, я не накатую 10тис в рік. Логана продав через 3 роки з пробігом 25 тис. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

31

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik,
Производителям не выгодно выпускать  новые двигателя  с большим  ресурсом.
В инструкции на новые мазды так прямо и написано...
Срок службы  авто 150т.км или 5 лет.

Им выгодно новые продавать... опять в салон

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0
Спасибо сказали: Clone-771

32

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik написав:

Ларсен, не треба вважати себе розумнішим за всіх!

Скажи це собі, "інженер".  tongue

Valerik написав:

Ти хто хоч по спеціальності,

Хочеш про мої спеціальності поговорити, створи відповідну тему. Тут ми говорим про двигуни, як би тобі не хотілось перейти на особистості, я тобі цього зробити не дам.  dumbom

Valerik написав:

так розмірковуєш про інженерію?

А ти можеш обгрунтовано спростувати? Чи "інженери" все аргументують виключно своїм заявленим авторитетом? wink

Valerik написав:

Ти слухаєш тільки сам себе і хочеш бачити тільки те, що хочеш.

Знову! Чи це не ти тут за критерій істини вважаєш виключно свою думку? Я можу це довести.  empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

33 Відредаговано Evgenий (2018-12-25 14:18:28)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik написав:

І все зрозуміло, що інженери Рено, розробляючи це покоління моторів, чимось думали, на відміну від багатьох снобів користувачів.

Та да. Все разработчики о чем то думают...Но думать и рассчитывать это одно, а в реальности ...
Для примеру про современные двигатели.Мнение тех, кто их ремонтирует:
Порше Кайен МОТОР ГОВНО! https://www.youtube.com/watch?v=mcgrUO_ … ph7VtWD-fE
KIA Sportage G4KD ОСТОРОЖНО ЗАДИРЫ (100 тык): https://www.youtube.com/watch?v=FpXqVb0hrac
Мерсы (старые) славились живучестью моторов. Кстати. На нашем Спринтере на спидометре уже больше 600 тык (брали его уже БУ) с бензиновым мотором 3,2л на метане с завода ...
А современные? Mercedes-Benz GL500 4-matic МОТОР ГОВНО (80 тык):https://www.youtube.com/watch?v=CEXKCMe … ph7VtWD-fE

И еще там у них на канале есть. Искать лень.
Теперь про "старый" мотор с того же канала:
Какой мотор я рекомендую.https://www.youtube.com/watch?v=aLk-XqcNWok&t=930s

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

34

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik постарався аргументовано відповісти на запитання Anatoli4_ua, при цьому висловив свої припущення по таких моментах, де в нього інформація відсутня. Все логічно.
Anatoli4_ua написав:
Вітаю Вас. Шановне товариство, надумав купити новий Logan. Але мене бентежить його новий трициліндровий  двигун 1.0 SCE
Щодо трьохцилідрових двигунів, в дискусію не вступав, хоча маю освіту інженера з автомобіле і тракторобування, але працюю в іншій галузі. Ніколи не проектував такі двигуни, не експлуатував, тому нічого сказати не можу про їх надійність. Віддаю перевагу 4 циліндрам.
Larsen, хочу висловити припущення, що ви історик, або політолог, або,,,,,,,,, 10 класів і все.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

35 Відредаговано grapes (2018-12-25 14:44:20)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Ігор3370 написав:

Larsen, хочу висловити припущення, що ви історик, або політолог, або,,,,,,,,, 10 класів і все.

А мені здається ІТ програмування або математика   wink

Мало що в цьому житті довго буває важливим.
  0
Спасибо сказали: Clone-771

36 Відредаговано alex.cver (2018-12-25 15:47:09)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Ігор3370 написав:

Larsen, хочу висловити припущення, що ви історик, або політолог, або,,,,,,,,, 10 класів і все.

Какие вы все наивные. 10ти классник на РАВ4. Хорошо раскрутился обычный "школяр" без образования. Вы попробуйте поспорьте, только аргументированно, с Ларсеном и только на цифрах, а не "я Чапаев. А ты? Ну кто ты такой?".  А то все такие теоретики, но пока не вижу ни одного математика или физика, одни Чапаевы smile
   Про ресурс. Сейчас всем пофиг на него ибо лет через 5-10 уже одни батарейки будут на дорогах и смысла вкладывать в 20летний ресурс хилого движка нет и это правильно с точки зрения прибылей компании Рыно или Ниссан. Сейчас все устаревает морально в разы быстрее чем физически изза быстрой смены технологий. Я не говорю что это плохо, просто что ждать 1млн пробега от такого чудо-движка не стоит smile И это отлично. Для меня пусть лучше цена Степвея будет 12 куе за дизель с салона(за столько купил в 2014), чем 18 или 20 но с 1 млн движком. Я столько не живу smile

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: Larsen1

37

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

alex.cver написав:

Какие вы все наивные. 10ти классник на РАВ4. Хорошо раскрутился обычный "школяр" без образования. . 

Самые богатые люди без высшего образования
Билл Гейтс, Марк Цукерберг, Амансио Ортега,,,, https://navigator.news/news/samye-bogat … aniya.html
alex.cver Змініть тон розмови. Якось воно по дитячому;

alex.cver написав:

А ты? Ну кто ты такой?


Я Вас не ображав. І Ларсона також.

alex.cver написав:

Вы попробуйте поспорьте, только аргументированно

Щоб сперечатись аргументовано, треба досконало знати питання, тобто безпосередньо цим займатися. А безперервно гуглити і щось доказувати, починаючи від автомобілебудування і до кулінарії, це не моє.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0
Спасибо сказали: Larsen1

38

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Ігор3370 написав:

Valerik постарався аргументовано відповісти на запитання Anatoli4_ua, при цьому висловив свої припущення по таких моментах, де в нього інформація відсутня. Все логічно.

Не все логічно. Подивись що конкретно я коментував в першому повідомленні. Там Valerik приводить чисто маркетингове припущення як аргумент.

Ігор3370 написав:

Larsen, хочу висловити припущення

Не раджу, якщо не хочеш почути припущення в свою адресу.  lol А якщо серйозно - тут тема не про те хто з нас чим займається, а про двигуни. Тому я пропоную зав'язувати з переходами на особистості.

Ігор3370 написав:

Я Вас не ображав. І Ларсона також.

А Ларсен і не образився.  storstark

Ігор3370 написав:

Щоб сперечатись аргументовано, треба досконало знати питання, тобто безпосередньо цим займатися.

Саме так. І просто бути інженером для цього недостатньо.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

39

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Larsen написав:

А Ларсен і не образився. 

coffee

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

40

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Який може бути ресурс в малюсінького відносно навантаженого двигуна? Тут явна вигода заводу-меньше витрат на його виробництво заради здешевлення авто. А щеж під євро5 треба затиснути. Авто волочить тяга а тягу дає об'єм в першу чергу.

Dacia Logan MCV Laureate 7місць 2008р.
  0

41

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Прям дежа вю.  Вспоминаю 2013 год и двигатель  D4f 1.2 16v. Та же история. Для Украины новый, а в Европе уже пробежавший своё на Clio.
Срач- один в один. Шо за газонокосилка? И 100000 не проедет, та нах он нужен такой.

Renault  Logan 2013 1.2 бежевый пепельный HNK+ABS+туманки.
  0
Спасибо сказали: MACK1

42

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

anry77 написав:

Прям дежа вю.  Вспоминаю 2013 год и двигатель  D4f 1.2 16v. Та же история. Для Украины новый, а в Европе уже пробежавший своё на Clio.
Срач- один в один. Шо за газонокосилка? И 100000 не проедет, та нах он нужен такой.

Так і шо? Норм агрегат?

  0

43

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

1,2 и у меня был на предыдущей машине. Я еще на тест-драйве понял, что он может нормально ехать при должном нажатии на гашетку. А чип-тюнинг из него вообще сделал ракету. А вот 1л на тест-драйве мне совсем не понравился - тупил дико, тарахтел на низах и т.д.  ИМХО, чиповка динамику может исправить, но вот тарахтунчик ничем не уберешь.

Logan 2007 1.4 давно был - Logan 2013 1.2 позже был - Duster 2018 1.6 теперь есть
  0

44

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Anatoli4_ua написав:
anry77 написав:

Прям дежа вю.  Вспоминаю 2013 год и двигатель  D4f 1.2 16v. Та же история. Для Украины новый, а в Европе уже пробежавший своё на Clio.
Срач- один в один. Шо за газонокосилка? И 100000 не проедет, та нах он нужен такой.

Так і шо? Норм агрегат?

Норм. Если что конкретно интересует-спрашивай

Renault  Logan 2013 1.2 бежевый пепельный HNK+ABS+туманки.
  0

45

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Andriy1352 написав:

Який може бути ресурс в малюсінького відносно навантаженого двигуна? Тут явна вигода заводу-меньше витрат на його виробництво заради здешевлення авто. А щеж під євро5 треба затиснути. Авто волочить тяга а тягу дає об'єм в першу чергу.

Простіть, не в образу буде сказано.. ну це все нафіг, я в цій гілці розбирався, мене тут затравили .. Люди просто не пам'ятають як носили дискети по 386кБ в кишенях і боялися проходити через турнікети метро..А тепер в  кишенях по 64ГБ на в 10 разів меншому носії і нема проблем.. Більшість людей не вірить, що з двигунами теж може так бути. Я спробував розібратися як це може бути. Банально підвищили КПД іноваційними штуками, які витрачають менше енергії на обслуговування самого двигуна. Але фізику і термодинаміку не провести, тому взимку різко зростають витрати палива внаслідок відбору тепла опалювачем..Все інше, тягне-не тягне досягається передаточним відношенням трансмісії. В далекому 2008 мені теж говорили,що мій 1.4 не тягне. Це суб'єктивно.

Я важаю, що двигун заслуговує право на життя і пробіг його буде 300+ тис не менше. При тому у нього буде не загальний знос поршньової, а можуть бути окремі болячки (якщо будуть і виявляться), бо  , наприклад, на двигунах K7 заміняли зірочку масляного насоса по гарантії, яка вбивала сальник коленвала (у мене так теж було у 2009 р). Я б сам такий купив, як би була прогнозована работа на газу, бо система регулювання клапанів специфічна..

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

46

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik, ну підберуть трансмісію для міста. А на трасі шо буде?

Dacia Logan MCV Laureate 7місць 2008р.
  0

47 Відредаговано Valerik (2018-12-25 22:43:17)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

А як я на трасі з 1.4 з газом 73 кс. і розгоном до 100 на одну секунду коротше? І так у же 230 тис ? И шо? smile
При тому, що перша, друга, третя передачі короткі розгонні, а четверта п'ята довгі.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

48

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Передаточні числа всіх передач у SCe 75 такі ж самі як і колись були у 1.4 (3.73; 2.05; 1.39; 1.03; 0.79). А от головна передача коротша: у 1.4 була 4.21, а у 1.0 зараз 4.79.
Отже  на однаковій швидкості, 1.0 працює на вищих обертах, приблизно на 14%.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

49

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Larsenapp що і треба було довести

Dacia Logan MCV Laureate 7місць 2008р.
  0

50 Відредаговано Valerik (2018-12-26 02:02:56)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Ларсен, дякую за цифри! Ну і що довести? Що кількість поступальних циклів кожного поршня на 14% більше і якщо у двигуна 1.4 при 500 тис  зазори в поршневій ще у полі допуску, то у цього двигуна на 430 тис будуть  зазори у полі допуску. Якщо 1.4 буде неприданий на 600 тис (що невідомо, 600..700), то цей буде непридатний на 510 тис.. (за умови еквівалентної стікості проти зносу поверхонь поршневої) А момент обертовий двигуна 1.4 - 112Нм, максимальний, для 1.0 - 97Нм (питання тільки на яких оборотах). От приблизно таке ж співвідношення є в трансміссії.
А далі, новації в системах двигуна - трициліндровість, змащення, охолождення, ГРМ без коромисел, але з ковпачками, де мали б бути гідрокомпенсатори (останннє викликає у всіх питання, зокрема і у поляків, водночас відсутні конкретні факти потреби частого регулювання) та інша конструктивна форма блоку циліндрів, що дозволяють знизити затрати на обслуговування роботи самого двигуна, збільшити КПД та отримати на валу мотору об'ємом в 1 літр  такі силові характеристики. Тут  погоджуся з Ларсеном, немає інформації по статистиці як це все ходить в зборі, але якщо все злагоджено і доведено до стадії пуска в серію, то істотних проблем не має бути.

В принципі такого двигуна на 10 років експлуатації при 25-30 тис. на рік має вистачити, а там масово електромобілі пійдуть..Думаю так запроектована більшість сучасних малолітражних двигунів в Європі останнього покоління ДВС під Євро 6.. Тільки з переводом їх на газ мало що зрозуміло, бо якщо розібратися бензина вони беруть може всього на 20% менше в теплу пору року (у порівнянні з моторами 1.4..1.6 минулого покоління), а в холоди багато затрат на опалення салону. Я для себе вирішив (збираюся міняти машину), або розберуся з газом, або буду брати дизель.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0