Valerik написав:Це хто тут переходить на особистості і звинувачує в некомпетенції?
Ти. Спочатку Алекса, потім мене.
Valerik написав:Я розумію яким вони шляхом пішли і нерозумію, чому має бути значно нижчий ресурс.
Ти, як інженер, повинен знати що цієї інформації не просто недостатньо для подібних висновків, а і взагалі ні для яких висновків вцілому. Пояснити чому, чи ти все ж таки інженер?
Valerik написав:Мені цифр, які я типу не бачу і не потрібно
Ти це серйозно? Ти лише по конструктивних рішеннях, без конкретної інформації про матеріали і технології робиш такі висновки? Тоді ти не інженер, а екстрасенс!
Якщо хтось не зрозумів, поясню на простій аналогії. Valerik побачив що палку зробили товстішою, і з цього зробив висновок що вона стала міцнішою. І не важливо з чого її зробили, як і головне - для чого. Адже збільшення товщини палки може бути наслідком боротьби за зменьшення її маси, а не збільшення міцності.
Valerik написав: (зразу видно, що ти в техніці і інжерії не тямиш, а повторюєш стереотипи).
Так, так, справжні інженери все на око роблять, їм цифри не потрібні. Та ти просто тут якусь комедію влаштував.
Valerik написав:Просто є стандартні розрахункові ситуації в опорі матеріалів і механіці та їх вплив на формоутворення конструкцій, маючи поняття, можна зробити висновок як воно працює,
Не можна, якщо нема всієї інформації. Це всеодно що розв'язувати систему з двох рівнянь і десятком невідомих. На це тільки такі інженери як ти здатні.
Valerik написав: це секрет
Ні, це стереотип.
Valerik написав:Наприклад на газу на двигуні 1.2 треба занадто часто регулювати клапани, бо інакше вони прогорають
А ти вкурсі які є конструктивні відмінності у 1.2 і 1.2 зі штаним ГБО? Ні?
Valerik написав:всі вони, як 1.4, 1.6 так і 1.2 мають 4 циліндри (!)
Правильно! Одного тільки факту що циліндрів 4 недостатньо дла так далеко йдучих висновків. Так само як і в твому випадку - тих конструктивних особливостей про які ти говориш, оцінивши їх на зовнішній вигляд, недостатньо для далеко йдучих висновків. Але ж ти з впевненістю заявляєш що ресурс там великий...
Valerik написав:Про означені двигуни 1.0 і 0.9 у нас (принаймні зараз) немає інформації про болячки
Так, нема репрезентативної вибірки для якихось більш-меньш об'єктивних висновків щодо довговічності цього двигуна.
Valerik написав: точки зору філософії техніки їх може і не бути..
Так ти вже визначся - "може не бути", чи "не може бути". Те що може бути багато що. Однак чотирьохтактний трициліндровий двигун з завищеною літровою потужністю "з філософії техніки" є далеко не оптимальним рішенням в плані довговічності. Те ж саме можна сказати і про ряд його конструктивних рішень. Ті ж самі чашки штовхачі клапанів, які ніхто і ніколи не робить для збільшення ресурсу.
По "філософії техніки", цей двигун фундаментально проблемний. Вирішують ці проблеми "новими технологіями", і деякими іншими, мінорними технічними рішеннями. Чи можливо що це все компенсує фундаментальні проблеми цього двигуна? Так, теоретично можливо. Але зовсім не обов'язково, особливо знаючи що це все коштує, а виробник оптимізує витрати. Адже двигун все ж таки бюджетний, тому про занадто космічні технології годі мріяти.
В результаті для висновків щодо його довговічності треба більше практичних результатів. Наразі їх нема. Тому при виборі, якщо ресурс далеко понад гарантію важливий, слід притримуватись консервативного припущення, і не ризикувати.
Valerik написав:пропонують подовжити заводську гарантію до 5 років або 200 тис пробігу. Про ще це свідчить? Що виробник знає, що машина пройде 200 тис без проблем
Не зовсім так. Це не свідчить що 200 пройде без проблем, це свідчить що ймовірність затрат на вирішення проблем що виникнуть не перевищує доходів від оплати продовженої гарантії. Це той же принцип що і страховка - якщо ймовірність проблеми 1/10, то з кожного застрахованого можна брати 1/10 від витрат на вирішення проблеми.
Доречі, цей же принцип діє і з основною гарантією. Тому тут так просто не скажеш що ресурс дорівнює гарантії. Тим більше якщо гарантія є частиною маркетнгової кампані. Але, враховучи низьку вартість продовженої гарантії, вцілому можна вважати що ймовірність проблем на цей період незначна.
Valerik написав:Таким чином бдні країни будуть в гаражах капіталити старі добрі зрозумілі мотори.
Ну так і капіталять. Подивись в нас на дорогах скільки Логанів і скільки старих машин. Тим більше що репутацію довговічного авто Логан заробив якраз таки з такими двигунами. А нові двигуни не такі. По багатьом причинам. Але головне - ресурс чи, тим більше, ремонтопридатність більше не є важливим для нових Логанів. Хоча, впринципі я не впевнений чи ресурс був прям таки головним при розробці старих Логанів. Там просто брали найдешевший, а значить найстаріший і найпростіший двигун, який просто сам по собі був доволі надійним. Спеціально для Логана ніхто мільйонника не розробляв. І вазагалі двигуна не розробляв. А тепер все змінилось та ще й в іншу сторону.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: alex.cver1