51 Відредаговано Clone-77 (2018-12-26 02:42:05)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik написав:

Ларсен, дякую за цифри! Ну і що довести? Що кількість поступальних циклів кожного поршня на 14% більше і якщо у двигуна 1.4 при 500 тис  зазори в поршневій ще у полі допуску, то у цього двигуна на 430 тис будуть  зазори у полі допуску. Якщо 1.4 буде неприданий на 600 тис (що невідомо, 600..700), то цей буде непридатний на 510 тис.. (за умови еквівалентної стікості проти зносу поверхонь поршневої) А момент обертовий двигуна 1.4 - 112Нм, максимальний, для 1.0 - 97Нм (питання тільки на яких оборотах). От приблизно таке ж співвідношення є в трансміссії.
А далі, новації в системах двигуна - трициліндровість, змащення, охолождення, ГРМ без коромисел, але з ковпачками, де мали б бути гідрокомпенсатори (останннє викликає у всіх питання, зокрема і у поляків, водночас відсутні конкретні факти потреби частого регулювання) та інша конструктивна форма блоку циліндрів, що дозволяють знизити затрати на обслуговування роботи самого двигуна, збільшити КПД та отримати на валу мотору об'ємом в 1 літр  такі силові характеристики. Тут  погоджуся з Ларсеном, немає інформації по статистиці як це все ходить в зборі, але якщо все злагоджено і доведено до стадії пуска в серію, то істотних проблем не має бути.

В принципі такого двигуна на 10 років експлуатації при 25-30 тис. на рік має вистачити, а там масово електромобілі пійдуть..Думаю так запроектована більшість сучасних малолітражних двигунів в Європі останнього покоління ДВС під Євро 6.. Тільки з переводом їх на газ мало що зрозуміло, бо якщо розібратися бензина вони беруть може всього на 20% менше в теплу пору року (у порівнянні з моторами 1.4..1.6 минулого покоління), а в холоди багато затрат на опалення салону. Я для себе вирішив (збираюся міняти машину), або розберуся з газом, або буду брати дизель.

Крім усього перерахованого у трициліндрового мотора повинен бути балансирний вал.Ковпачки-більше всього мотор не проектувався під газ(ну не думали що на мотор з газонокосілки будуть ліпити газ))).
Гідрокомпенсатори-дуже багато виробників чомусь від них відмовились...дорого,не надійно(не те масло і до побачення).У найбільш ресурсних двигунів клапана регулюються як на логанівському 1,4-1,6.
Дизель Логане теж з ковпачками...але я проїхав вже за 100 тисяч...і потреби в регулюванні зазорів не чую(можливо й треба було заглянути під кришку...але усе тихо).
P.S.Я знаю різницю як горить газ і дизель).

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0



52 Відредаговано Александр007 (2018-12-26 08:39:34)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Clone-77,
Гидрокомпенсаторы  не надежно?
На форд мондео нет гидриков человек на работе делал ремонт двигателя три раза.
Прогорали клапана.
Бред. Не надежно зато дешево лепить мотор без них.
Вот для дизеля тут как раз гидрокомпенсаторы  не нужны
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-12-26 09:34:04[/merge_posts_bbcode]

Valerik,
1.4 ровно работает на холостых.
3 горшка  есть вибрация... такова конструкция у Рено.
На шкоде 3 горшка нет вибрации не вкурсе почему , наверно по другому слепили.
Тут не про износ поршней надо волноватся  а износ стенок цилиндра.
Если 1.4 чугун то надолго.
А алююминий с покрытием  kez_15
Фактов про ресурс да еще на газу под сомнением.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

53

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Andriy1352 написав:

Valerik, ну підберуть трансмісію для міста. А на трасі шо буде?

Должна была бы быть 8-я передача, но для логана зажали даже 6-ю...  lol  Чисто городская повозка, как и 1.2...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

54 Відредаговано Александр007 (2018-12-26 09:45:32)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Aprox,
Знаю как едит 1.4 под горку с пассажирами  и включенным кондером....бобик здох.
1.6 намного лучше а главное легче тянет
Хотя по сухим цифрам  разница в тяги небольшая.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

55

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik написав:

Ну і що довести?

Різниця на трасі. На швидкості 110км/год, 1.4 працює на ~3100 об/хв, тоді як 1.0 на ~3600.

Valerik написав:

кількість поступальних циклів

Хід поршня: 1.4 - 77мм, 1.0 - 81.3мм. Таким чином співвідношення загального пройденого шляху поршнем буде: (4.79/4.21)*(81.8/77)=1.21
При цьому середня швидкість поршня буде теж в 1.21 раза вища. Отже середнє прискорення буде вище в 1.21^2=1.46 раза. Оскільки сили пропорційні прискоренню, то співвідношення загального зносу, при інших рівних, становитиме: 1.21*1.46=1.77.
Далі, ступінь стискання у 1.4 - 1:9.5, у 1.0 - 1:11. Отже робочий тиск у 1.0 вищий у: 11/9.5=1.15 раза. Таким чином різниця по зносу з врахуванням різниці робочого тиску становитиме: 1.77*1.15=2.04 раза.
Отже, навіть без врахування підвищених відбрацій і меньшої рівномірності роботи, характерних для трицилідрової компоновки чотирьохтактного ДВЗ, відомі характеристики вказують на зменьшення ресурсу що найменьше в 2 рази.
Чи компенсується це новими технологіями? Ну от наприклад, графітове покриття юбок поршнів сприяє зменьшенню зносу. Але чи в 2 рази? І наскільки це покриття довговічне? Так само і всі інші, порівняно дрібні технічні особливості. Те що можна порахувати на основі реальних характеристик, я порахував. А те що в маркетингових матеріалах, порахувати не можна. Тому тут можна тільки гадати.

Valerik написав:

що дозволяють ... такі силові характеристики

Все ж таки головні фактори досягнення таких силових характеристик це збільшення ступені стискання на 16% і збільшення робочих обертів на 15%.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

56

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Александр007 написав:

Clone-77,
Гидрокомпенсаторы  не надежно?
На форд мондео нет гидриков человек на работе делал ремонт двигателя три раза.
Прогорали клапана.
Бред. Не надежно зато дешево лепить мотор без них.
Вот для дизеля тут как раз гидрокомпенсаторы  не нужны
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-12-26 09:34:04[/merge_posts_bbcode]

Valerik,
1.4 ровно работает на холостых.
3 горшка  есть вибрация... такова конструкция у Рено.
На шкоде 3 горшка нет вибрации не вкурсе почему , наверно по другому слепили.
Тут не про износ поршней надо волноватся  а износ стенок цилиндра.
Если 1.4 чугун то надолго.
А алююминий с покрытием  kez_15
Фактов про ресурс да еще на газу под сомнением.

Так,гідрокомпенсатори -це не надійно.Один Форд мондео-це не показник...в іншої людини він би ходив довго,людський фактор.
Бред чи ні-я свою думку висловив.
І чим ГРМ дизеля відрізняється від ГРМ бензинового двигуна?Горять клапана так само.
У шкоди-баланс-вал,а Рено мабуть зекономило.

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0

57

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Clone-77 написав:

Гідрокомпенсатори-дуже багато виробників чомусь від них відмовились...

Виробники завжди відмовляються від зайвих витрат. Витрати на гідрокомпенсатори останнім часом стали зайвими в першу чергу завдяки тому що зменьшився середній термін між заміною автомобіля у більшості покупців, а також тому що збільшився рівень автосервісу.
Одак і тут не все так просто. От наприклад Тойота, яка в 2000-х теж відмовилась від гідрокомпенсаторів, пізніше повернулась до їх використання. Практика показала що зменьшення надійності не оправдало економію на конструкції.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

58 Відредаговано Valerik (2018-12-26 10:45:17)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Ларсен, схиляю голову і вибачаюся за всі грубощі!
Ви володієте більшою інформацією, тоді чого ж Ви не виклали одразу в дискусію?
Значить все питання в двигуні в цьому:
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 … 0%B8%D0%B5
Вони посилаються саме на технологію DLC покриття
А ще, судячи з роліка:
https://www.youtube.com/watch?v=t6RhWXm3M_Y
я особисто не побачив дебалансний вал, як на Шкодах..
Зэкономили на валу і на затратах на його обертання? Шляхом створення противаг на колінчатому валі і впіймали "золоту" середину між еконмією та вібраціями?

Історія знає, як заради економії на ГДРівських вантажівках "ІФА" на холостому ходу на дизелях вимикали окремі циліндри і машину ковбасило, варто було дати газу, вмикалося все і вона рівно їхала.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

59

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Когда у меня перестал регулироваться зазор на клапане из-за повреждения резьбы на коромысле (люминий) и я спросил, какой же гений догадался делать коромысла из люминия вместо обычного для них чугуния... Мне ответили, что только бедолаги с ГБО лазят в клапана этим моторам... Люди на бензине ваще не парятся... Отчасти потому никто не заморачивался тем, что надо разобрать пол-машины, чтоб долезть до клапанов... Вот и получается, что зачем компенсаторы, если и простые клапана на винтах легко выхаживают гарантию без регулировки?

Правда заводской газ немного ломает картинку мироздания... Но там, вроде, были немного другие ГБЦ, с дополнительным охлаждением сёдел... И, на удивление, в сервисе сказали, что таких машин крайне мало, из-за чего и вывели их из продажи...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-12-26 10:45:52[/merge_posts_bbcode]

П.С. А еще, я ооочень удивлён, что есть люди, которые себе покупают литровый мотор... Я думал на такое способны только корпоративные парки, которым плевать, как едет машина... И меня очень веселят те, кто говорят, что этот литрович бодрее, чем 1.2... При том, что у него лошадей столько же, момента меньше, и достигаются эти цифры в районе отсечки...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

60

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik написав:

вибачаюся за всі грубощі!

Взаємно!  storstark

Valerik написав:

я особисто не побачив дебалансний вал

Його нема. Скоріш за все використовують дисбалансний маховик, як у Екобуста. Але це рішення гірше ніж балансувальний вал, тому і не дивно що по відчуттям у Рено вібрації більші ніж у Шкоди.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

61 Відредаговано Valerik (2018-12-26 11:14:15)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Aprox написав:

Когда у меня перестал регулироваться зазор на клапане из-за повреждения резьбы на коромысле (люминий) и я спросил, какой же гений догадался делать коромысла из люминия вместо обычного для них чугуния..

А вот и ответ на вопрос, почему ругаются на 1.2 на газу. Я обслуживаюсь на базе частного такоспарка "Такси Фемида" в Киеве. Они уже все Логаны 2 выбросили.

Главный остается вопрос, как будут колпачки реагировать на газ.В Германии и Польше продают 0.9tce с заводским газом. Кажется мне, что из-за прямой передачи усилия с кулачка на клапан по одной оси там нечему будет особо уходить, если седла клапанов тоже обработаны DLC покрытием и головка по-другому охлаждается

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

62 Відредаговано Александр007 (2018-12-26 11:51:42)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik,
Не надёжно может ...
Но против вашей думки вот факт.
На работе Шкода пробег около 600т.км и гидрики все работают.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

63

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Александр007 написав:

Valerik,
Не надёжно может ...
Но против вашей думки вот факт.
На работе Шкода пробег около 600т.км и гидрики все работают.

А я ничего против гидриков не говорил. У меня был фолькс дизель 1987 г. Его откапиталили в 2003, расточили блок, заменили поршневую, а гидрики продолжили ходить, так он и ушел на продажу с ними..

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

64

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Aprox, так. Шостої дуже не вистачало в дальніх поїздках.

Dacia Logan MCV Laureate 7місць 2008р.
  0

65

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Одна мысль вслух по поводу регулировки клапанов на этих моторах 1,0, 0,9... Можно со мной согласиться, а можно закидать помидорами..
Походу эти колпачки ставятся на заводе и работают почти до посинения, даже на газу. Регулировка нужна во время ремонта, например порвало цепь и произошла эпохальная встреча клапана с поршнем.. Тогда при ремонте и замене клапана регулируют (тогда же нужны эти типоразмеры) и собирают мотор. Это по аналогии как Фольксваген регулирует коробки передач от шума подкладными шайбами, я читал эту методику в ремонтном пособии по своему предыдущему Гольфу... А так, если с коромыслами снимают клапанную крышку и по щупам прокручивают болты, просто и технологично да и требует регулировки из-за большего числа деталей и другого способа передачи толкания...Тут же с случае с колпаками надо разобрать полмотора..Если идут двигатели с газом на Европу, а у наших диллеров предлагается 0.9турбо официально, то Рено знает что делает..

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

66

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik написав:

Я обслуживаюсь на базе частного такоспарка "Такси Фемида" в Киеве. Они уже все Логаны 2 выбросили.

Чи були в них дизельні Логани. Скільки накатали. Якщо є якась цікава інформація, то поділіться.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

67 Відредаговано Valerik (2018-12-26 14:28:39)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Ігор3370 написав:
Valerik написав:

Я обслуживаюсь на базе частного такоспарка "Такси Фемида" в Киеве. Они уже все Логаны 2 выбросили.

Чи були в них дизельні Логани. Скільки накатали. Якщо є якась цікава інформація, то поділіться.

Не брали принципиво. Масово їздили на Логанах 1 рестайл 2008 р (як у мене) та Нексіях. Всі на газу. Повністю сформований склад автозапчастин, є досвід що краще ходить з фірмового неоригіналу. Потім купили Логани 2 і почалося. Як не заїду, стоять на постах із знятими головками блоків нові машини. Був у них з місяць тому на ТО і дрібному ремонті - Логани 2 повикидали, купили б/у Логани 1 рестайли з ромбами року 2011-2012 та Тойоти Короли. Кажуть , що у машин пізніх випусків інші підшипники ступиць, більш надійні, наприклад а Логани російської зборки мають незначні відмінності. Серед хвороб Логана 1 називають  подушкусилового агрегата "кістку" ,в таксі міняють мало не щомісяця, я сам двічі міняв.
СТО "Економ Авто" на Сім"ї Хохлових в Києві, у мене принаймні все приємно і адекватно з ними. Роблять будь-які машини, але спеціалізуються на французах..По дизелях не знаю на скільки беруться робити.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

68

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik написав:

колпачки ставятся на заводе и работают почти до посинения

Если не ошибаюсь, то при эксплуатации на газу меняется "длина" клапана, а не изнашивается механизм привода.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

69 Відредаговано alex.cver (2018-12-26 20:07:14)

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Ігор3370 написав:
alex.cver написав:

Какие вы все наивные. 10ти классник на РАВ4. Хорошо раскрутился обычный "школяр" без образования. . 

Самые богатые люди без высшего образования
Билл Гейтс, Марк Цукерберг, Амансио Ортега,,,, https://navigator.news/news/samye-bogat … aniya.html
alex.cver Змініть тон розмови. Якось воно по дитячому;

alex.cver написав:

А ты? Ну кто ты такой?


Я Вас не ображав. І Ларсона також.

alex.cver написав:

Вы попробуйте поспорьте, только аргументированно

Щоб сперечатись аргументовано, треба досконало знати питання, тобто безпосередньо цим займатися. А безперервно гуглити і щось доказувати, починаючи від автомобілебудування і до кулінарії, це не моє.

Все ясно. Вы не поняли сарказма и не видели старых фильмов. Это было сказано к этому фильму


Когда кто то бьет пяткой себя в грудь и говорит что остальные "смерды". А насчет детского тона ну такой  уж я. Просто жизнь и так сложная штука и я не люблю ее усложнять. Мож потому кажется детский тон. И не люблю вопросов Ты кто? Мне наоборот это кажется по детски совсем. Но никого не хотел обидеть. Все остаемся в рамках легкого "троллинга" smile надеясь что люди юмор понимают smile

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

70

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Ребята, давайте жить дружно ))

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

71

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Почитав я Ваші аргументи, панове. Рішення прийняв. Хто відгукнувся, тому щиро вдячний. Тему можна закривати.

  0

72

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Anatoli4_ua написав:

Почитав я Ваші аргументи, панове. Рішення прийняв. Хто відгукнувся, тому щиро вдячний. Тему можна закривати.

/upload/iblock/d1d/919591393_w640_h640_img_4696.jpg

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

73

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Anatoli4_ua написав:

Почитав я Ваші аргументи, панове. Рішення прийняв. Хто відгукнувся, тому щиро вдячний. Тему можна закривати.

Таки на дизиле остановился?

Рено Логан MCV 1.6 8V + ГБО+ ЧИП  https://www.drive2.ru/r/renault/921651/
  0

74

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Anatoli4_ua,  так що вирішили?
Я доречі, глянув сьогодні на прайси, вже пропонують газ із збереженням гарантії і на цей двигун..Буду розбиратися десь за місяць і думати.
https://www.cdn.renault.com/content/dam … an_UKR.pdf

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

75

Re: Logan 2018 1,0 SCe 75

Valerik, это не заводской газ а устанавливаемый дилером. И стоимость за оборудование, без работы.

  0